  • 51. Data: 2014-01-21 13:03:18
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: atm <...@v...pl>

    > Może kogoś to zainteresuje: wywaliłem źle działającą pocztę domyślną i
    > zastąpiłem poprzez K-9. Rewelka.
    > Kalendarz uzupełniłem nakładką Callendar Widget bo dla całej mojej
    > tolerancji dla brzydoty, to androidowa wersja widgetu kalendarza
    > powodowała u mnie odruch wymiotny - nie wspominając o nikłej
    > użyteczności (kalendarz i terminy w nim są dla mnie podstawową funkcją w
    > pracy zawodowej).
    > Kalkulator dedykowany dzieciom z pierwszych klas szkoły podstawowej
    > zastąpiłem RealCalc.

    Moj pakiet (czesc pewnie platna):

    -Business Calendar
    -Mobi Calculator
    -Pocket (czytanie offline)
    -QuickPic (przegladarka zdjec)
    -A Better Camera (zastepstwo systemowej palikacji do robienia zdjec)
    -GPS Doctor (wrzucanie danych o satelitach do systemu)
    -ColorDict (program do slownikow, encyklopedii)
    -Widgetsoid (przelaczniki na pulpicie)
    -SystemPanel lite (monitorowanie systemu)
    -Solid Explorer (manager plikow)
    -Clean Master (czyszczenie systemu)
    -CoPilot (nawigacja)
    -Yanosik (nawigacja inaczej)
    -Permission Manager
    -Androzic (gps z podkladem rastrowym)
    -Android Pro Widgets (widgety kalendarza i wielu innych elementow, ladne
    skorki do pobrania)
    -Calendar Snooze (zaawansowane ustawienia przypomnien np kalendarza)
    -Advanced Clock Widget (bardzo fajny widget zegarka)
    -AppSales (informacje o promocjach w Google Play)
    -Nova Launcher (po wszystkich eksperymentach z innymi zawsze do niego
    wracam)
    -GNotes (notatki, calkiem fajny)
    -Moon+ Reader Pro (czytnik ksiazek, full opcji)
    -Synker (mozna stworzyc skrot do wybranego elementu synchronizacji)
    -Swype (chyba najlepsza)
    -SVox (syntezator mowy PL)
    -Zedge (wyszukiwarka tapet, dzwonkow itp)
    -Weather Pro (swietny program pogodowy)

    Przy pomocy tego pakietu mam wszystko co mi potrzeba plus jednorodny
    wyglad pulpitu.

  • 52. Data: 2014-01-21 14:47:03
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 13:03, atm pisze:

    > Przy pomocy tego pakietu mam wszystko co mi potrzeba plus jednorodny
    > wyglad pulpitu.

    To cenne informacje.
    Apropos... Svox + SayMyName (a teraz Announcify) jest już zamkniętym
    projektem. Nad czym ubolewam. Znając ociężałość Google pewnie nieprędko
    powstanie ich odpowiednik dla PL.

    Marek

  • 53. Data: 2014-01-21 14:50:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-21 14:47, Marek wrote:

    > To cenne informacje.
    > Apropos... Svox + SayMyName (a teraz Announcify) jest już zamkniętym
    > projektem. Nad czym ubolewam. Znając ociężałość Google pewnie nieprędko
    > powstanie ich odpowiednik dla PL.

    Jest jeszcze wieczna beta w postaci Ivony.
    Prawde powiedziawszy nie korzystam z syntezatora wiele.

  • 54. Data: 2014-01-21 15:46:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 14:50, atm pisze:

    > Jest jeszcze wieczna beta w postaci Ivony.
    > Prawde powiedziawszy nie korzystam z syntezatora wiele.

    Bardzo przydatne przy anonsowaniu SMSów gdyż wtedy wiadomo czy to coś
    pilnego czy można zostawić na "po pracy" bez odblokowywania telefonu.
    Druga rzecz - wiadomo kto dzwoni gdy masz słuchawkę w uchu.

    Marek

  • 55. Data: 2014-01-21 16:20:10
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-21 11:23, Marek pisze:

    > Tak dla porządku dyskusji - nie krytykuję sprzętu lecz udostępniony na
    > nim soft. Sam sprzęt jest w mojej ocenie wysokiej jakości. System
    > operacyjny - też nie mam zastrzeżeń.
    >
    > Dlaczego nie na miejscu?

    Dlatego bo odnoszę się tylko do pieszego twojego postu w tym wątku, a
    nawet tytuł jest krytyczny dla sprzętu.

    > Które oprogramowanie? Masz na myśli synchronizację z Outlookiem?
    > (Local Sync) Jeśli to masz na myśli, to nie byłbym tego w 100% pewien.
    > Koresponduję z kilkoma użytkownikami aczkolwiek z nikim, kto ma Nexusa
    > 5...

    Nie, nie miałem na myśli nic konkretnego. Chodzi o każdy program który
    Ci niezbyt dobrze chodzi na Nexusie. Całe szczęście w Sklepie Google
    jest praktycznie dla każdego programu sporo zamienników.

> [...]
    > feler w postaci łączenia zdublowanych kontaktów ze sobą. Wygląda to
    > tak, że po otwarciu kontaktu do edycji widzę imię, nazwisko,
    > telefon...itd a potem znów to samo imię nazwisko inny telefon i znów i
    > znów... Widać, że kontakt został rozbity na czasem 3 z różnymi
    > informacjami i połączony w jeden kontakt o 2-3 "podkontaktach". Po
    > przesłaniu takiej zbitki do Outlooka otrzymałem oddzielne wpisy, gdzie
    > mogłem poprzenosić informacje z 2 i 3 klonu do 1, usunąć 2 i 3 i z
    > powrotem przesłać do Androida. Dopiero wtedy zaczęło być ok.

    Nie mam nigdy nie używałem Outlooka w synchronizacji i w ogóle nie robię
    w telefonach czy tablecie żadnych innych synchronizacji z jakimiś
    serwisami, a kontakty także mi się dublują.

    > Raczej nie chodzi o SIM gdyż SIM nie przechowuje adresów email a klony
    > potrafią mieć tylko adres email, bez telefonów. Jednakże jest duża
    > szansa, że to Android rozbija kontakty na kilka. Dzieje się to na
    > szczęście chyba tylko na początku. Obserwuję, że to co poprawiłem tą
    > łamaną metodą już nie ma tendencji do destrukcji.

    Pisząc "kontakty" myślałem że masz na myśli tylko te z książki
    telefonicznej.

  • 56. Data: 2014-01-21 16:20:39
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-21 12:17, Marek pisze:

    > Pod tym względem nie mam zastrzeżeń. Względem HTC Desire HD to niebo a
    > ziemia z zainstalowanymi tymi samymi aplikacjami.

    Ale pewności że kolejna aktualizacja nie skopie tej dobrej szybkości
    działania nie możesz mieć żadnej.

  • 57. Data: 2014-01-21 16:24:45
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > Jest jeszcze wieczna beta w postaci Ivony.
    > Prawde powiedziawszy nie korzystam z syntezatora wiele.

    Krowa, która co chwile wymaga przedłuzania licencji. Korzystniej jest
    zainstalować lekki jak piorko program SynTalk 2.0.

  • 58. Data: 2014-01-21 19:15:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jan 2014 19:17:09 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Tymczasem Dżobs z Timkukiem raczej zmniejszają (

    Ale slyszales, ze Jobs nie zyje?

    Czy moze uwazasz to za chwyt marketingowy Kosciola kupertynskiego? :)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 59. Data: 2014-01-21 19:42:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 19:15:09 +0100, Maciek napisał(a):

    > Ale slyszales, ze Jobs nie zyje?

    Twierdzisz, że zmarł w dniu premiery ajfona?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 60. Data: 2014-01-21 19:57:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 16:20, Trybun pisze:

    > Ale pewności że kolejna aktualizacja nie skopie tej dobrej szybkości
    > działania nie możesz mieć żadnej.

    Lepsze to niż mieć pewność, że nakładka producencka z całą pewnością ją
    skopie... To właśnie zaważyło na moim wyborze. Zdarzało się np. że od
    momentu naciśnięcia kontaktu do rozpoczęcia wybierania mijało 10s. Gdy
    kolejny raz klikałeś mylnie sądząc, że nie trafiłeś w kontakt - kolejne
    10s czekania. Innym razem szybko. Szczerze mówiąc miałem już dość takich
    klimatów.

    Marek