  • 31. Data: 2009-10-06 22:21:17
    Temat: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    news:m3fx9ww9lp.fsf@intrepid.localdomain...
    > - Ja nie pisalem o zadnych pedalach itp.
    > - Domagasz sie przeprosin (od kogos tam) mimo ze wina lezy w calosci
    > po
    > Twojej stronie (Twojego czytnika).
    > - wciaz nie widze zadnych dowodow itp. na to, ze ktos, kto uzywa QP,
    > robi to zlosliwie. Nie mozesz zrozumiec ze QP to naturalny, zupelnie
    > nie zlosliwy, calkowicie zgodny z norma a nawet przez nia polecany
    > sposob kodowania.
    >
    > Pomysl chwile.

    > Co to jest "naduzywanie polecanego sposobu kodowania"???
    (...)

    Z tobą gadanie, to jak ze ślepym o kolorach i z moim kolokwialnym pseudo
    o zapachu róż... Inaczej musiałbym rzucić, jako nerwus, paroma kurwami,
    a tego nie chcę, bo było by to publicznym wyciąganiem brudów.
    Ja podałem raz, dwa razy, w czym rzecz. Trzeci raz nie podam (znajdziesz
    w Google groups), bo i tak NIE ZECHCESZ tego pojąć.
    End of file, tyle, nie podejmuję już wątku, pisz sobie dalej co chcesz o
    tym, ale SAM. Nie wykazujesz bowiem minimum zamiaru zrozumienia mojej
    wypowiedzi.
    No, chyba, że wrócisz... pardon, wrócimy do tematu wypowiadanej
    preselekcji. Wtedy zapraszam do dalszej dyskusji.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

  • 32. Data: 2009-10-07 10:34:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Sempiterna" <r...@a...pl> writes:

> [...]
    > No, chyba, że wrócisz... pardon, wrócimy do tematu wypowiadanej
    > preselekcji. Wtedy zapraszam do dalszej dyskusji.

    Rozumiem ze jestes osoba, ktora bierze pod uwage kazdy poglad, jesli
    tylko jest zgodny z jej wlasnym. Powodzenia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 33. Data: 2009-10-09 06:35:09
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl>

    > Tzn. OE czy cos w tym rodzaju nie ma problemu, a ma z QP?
    > Swoja droga, ciekawe jaki zwiazek ma kodowanie w transporcie ze sposobem
    > cytowania - ale widac stosowni programisci widzieli jakis :-)

    Jak zakodować długą cytowaną linię w qp bez format-flowed ???

  • 34. Data: 2009-10-09 06:42:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl>

    > Co ma QP do buga z beginem?
    >
    > Swoja droga, jakbym uzywal takiego szmelcu ktory w kazdym beginie widzi
    > zalacznik to tez bym sie do tego nie przyznawal.
    > BTW: pare miesiecy temu uzytkownik OE (czy jak sie to nazywa)
    > przekonywal mnie, ze bug z beginem zostal w koncu poprawiony. To jak to
    > z tym jest?
    >
    > Jeszcze raz powtorze: QP to jest normalne kodowanie, dlaczego uwazasz
    > ze ktos uzywa go zlosliwie?

    Dlatego, że nic mu ono nie daje poza utrudnianiem cytowania innym

    > Bardzo denne.
    >
    > Zrozum w koncu ze QP to jest normalne zalecane kodowanie, ...

    Zdziwiłbym się by ktoś normalny je zalecał wiedząc, że utrudnia korzystanie
    innym.

    Tak tak, jeden głupek z drugim uważają, że celowe jest utrudnianien

    > Dzieci w przedszkolu, zanim naucza sie jesc nozem i widelcem, tez
    > narzekaja ze inne juz "zlosliwie" potrafia?

    Tak tak, dzieci.

  • 35. Data: 2009-10-09 06:45:16
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl>

    > Moj czytnik nic specjalnie dziwnego tu nie pokazal.
    > Tak czy owak, mysle ze zmiana czytnika bardzo by Ci pomogla, dodatkowo
    > zmieniajac punkt widzenia na niektorzy sprawy.

    Czemu Ty nie zmienisz punktu widzenia ? Możesz jak tysiące użytkowników
    korzystać z OE.

  • 36. Data: 2009-10-09 06:50:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

> [...]

    > robi to zlosliwie. Nie mozesz zrozumiec ze QP to naturalny, zupelnie
    > nie zlosliwy, calkowicie zgodny z norma a nawet przez nia polecany

    Przecież to proste jest. Wiedząc (a trudno nie dowiedzieć się) o tym, że
    sprawia problemy w cytowaniu po prostu się tego unika.

  • 37. Data: 2009-10-09 06:51:06
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl>

    > A co mnie obchodzi ...

    Jak Cię nie obchodzi to twoja opinia jest zupełnie nieistotna

  • 38. Data: 2009-10-12 06:35:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 9 Oct 2009 08:45:16 +0200,
    op23 <o...@r...pl> screamed:

    > Czemu Ty nie zmienisz punktu widzenia ? Możesz jak tysiące użytkowników
    > korzystać z OE.

    Tak samo jak można korzystać z samochodu bez jednego koła.
    Przesiadka na crippleware to absurdalny pomysł.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 08:35:03 user up 12223 days, 20:30, 1 user, load average: 0.69, 0.38, 0.80 ]

    If your parents never had children, hances are you won't either.

  • 39. Data: 2009-10-12 06:36:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 9 Oct 2009 08:42:02 +0200,
    op23 <o...@r...pl> screamed:

    > Dlatego, że nic mu ono nie daje poza utrudnianiem cytowania innym

    QP przenosi poprawnie kodowanie. Czyli mu jednak coś daje.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:35:50 user up 12223 days, 20:30, 1 user, load average: 0.69, 0.38, 0.80 ]

    FOR SALE: Parachute. Used once. Never opened. Slightly Stained.

  • 40. Data: 2009-10-12 11:36:23
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    > QP przenosi poprawnie kodowanie. Czyli mu jednak coś daje.

    QP służy do kodowania danych 8-bitowych dla przesyłania ich strumieniem
    7-bitowym, czyli do czegoś co kompletnie nie jest potrzebne na niusach.