  • 51. Data: 2009-10-14 10:27:58
    Temat: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hb47ku$42h$1@achot.icm.edu.pl...

    > Bez związku. Z kodowania nagłówków w QP nie wynika potrzeba ani
    > jakikolwiek sens kodowania treści w QP.

    Ja tam nie mam najmniejszych problemów z QP w tytułach - nie wpływają na
    cytowalność treści ("body").
    QP q treści utrudnia innym cytowanie, podobnie (ale tu już skala
    zjawiska jest mniejsza) brak deklaracji charsetu, który bezboleśnie łyka
    OE (i co jest jednym z powodów używania go nadal), a Opera dostaje
    głupawki i kaszani krzakami w miejsce pliterek, co z tego, że kuma QP...
    Ale nie kuma błędnego charsetu i nie idzie go przełączyć ręcznie, jak w
    OE. Pomijając to, że sama na siłę wstawia QP i też nie idzie tego
    wyłączyć. Poległa, "wykrosowałem" ją, a już miałem nadzieję, że chociaż
    w dziesiątce (10.00.1750) będzie miała lepszego klienta... Poczekam na
    wersję Unite (lada moment, jest już beta-1), zobaczę jeszcze raz.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

  • 52. Data: 2009-10-14 10:31:18
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Sam jesteś cripleware -> nie chce mi się już dyskutować z każdą
    > brednią jaką przeczytam na niusach

    Ja też twierdzę, że jak ktoś chce puścić bąka, to powinien pójść na
    stronę...

  • 53. Data: 2009-10-14 10:41:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > QP q treści utrudnia innym cytowanie, podobnie (ale tu już skala
    > zjawiska jest mniejsza) brak deklaracji charsetu,

    Co to znaczy "mniejsza skala"? Rzadziej się spotyka? Czy mniej
    przeszkadza?

    > który bezboleśnie łyka OE (i co jest jednym z powodów używania
    > go nadal),

    Łyka brak deklaracji? To znaczy, że ma wbudowwany moduł intuicji!?
    Tego się nie spodziewałem.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2009-10-14 19:09:35
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Ja tam nie mam najmniejszych problemów z QP w tytułach - nie wpływają na
    > cytowalność treści ("body").

    To mówię, że jedno z drugim nie ma związku. QP w nagłówkach używa się dla
    przesyłania kodów 8-bitowych. Jedynym sensem używania QP w treści mogłoby
    być uzyskanie możliwości zapisywania długich linii/akapitów bez konieczności
    ich sztucznego łamania, gdyby nie to, że nie da ich zacytować bez połamania.
    Wydaje się, że właśnie dlatego OE zachowuje się tak, jak się zachowuje a nie
    dlatego, że jest wadliwy.

  • 55. Data: 2009-10-15 12:08:53
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

> [...]
    > zacytować bez połamania. Wydaje się, że właśnie dlatego OE zachowuje
    > się tak, jak się zachowuje a nie dlatego, że jest wadliwy.

    Nic by nie zawadziło, aby to była opcja, prosta sprawa, a umożliwiała by
    życie innym. I nie było by awantury o QP.

  • 56. Data: 2009-10-15 19:55:13
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Nic by nie zawadziło, aby to była opcja, prosta sprawa, a umożliwiała by
    > życie innym. I nie było by awantury o QP.

    Opcja czego ?

    Do cytowania nadaje się HTML. Gdy ustawić odpowiadanie w HTML OE zacytuje QP
    jak należy.

  • 57. Data: 2009-10-18 11:51:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Oct 2009 14:00:06 -0700 (PDT), Sarpedon wrote:
    >do mnie jeszcze nie przyszlo, ale chyba to kwestia czasu. jak wysylaja
    >poleconym to odbierac nie bede :) akurat w moim przypadku preselekcja
    >to swietny interes - co 6 miesiecy przychodzi faktura na 35 zl.

    No to moga nie wymowic - ja zaprzestalem korzystania dawno temu.

    Chyba ze wymowia zeby zaproponowac swoje standardowe warunki - ktore
    moze tez ci beda odpowiadac.

    J.

  • 58. Data: 2009-10-18 11:54:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sarpedon pisze:

    > do mnie jeszcze nie przyszlo, ale chyba to kwestia czasu. jak wysylaja
    > poleconym to odbierac nie bede :) akurat w moim przypadku preselekcja
    > to swietny interes - co 6 miesiecy przychodzi faktura na 35 zl.

    Fakt, że nie odbierzesz listu, nie oznacza, że preselekcja nie
    zostanie wypowiedziana.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2009-10-24 16:01:14
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 18 Paź, 13:54, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Fakt, że nie odbierzesz listu, nie oznacza, że preselekcja nie
    > zostanie wypowiedziana.

    zartowalem z tym poleconym, zawsze tego typu listy odbieram od
    dowolnego nadawcy.

    jak przyjdzie wypowiedzenie umowy to bede sie martwil, na razie nic
    takiego nie przyszlo, a ostatni rachunek z tele2 jest z lipca. wyglada
    na to ze moze im sie nie udac przeslania kolejnego w tym roku :)