    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Netia- automatyczne przelłużenie umowy na czas określony
    Date: Wed, 22 May 2013 12:32:18 +0200

    Witam.
    Właśnie zawarłem telefonicznie nową umowę z Netią. Na 2 lata. Poprzednia
    skończyła się ze dwa 2 miesiące temu, ale długo się zastanawiałem co
    wybrać. 20Mb i telefon bez ograniczeń świat za 109,90 zł na liniach
    dzierżawionych.
    Ale na końcu rozmowy panienka trochę mnie zaskoczyła, tym że po
    zakończeniu umowy zostanie ona automatycznie zamieniona na umowę
    terminową 12 miesięczną. Dziwne, bo do tej pory umowy przechodziły na
    bezterminowe, dając klientowi możliwość rezygnacji w dowolnym momencie.
    Teraz jak się nie zdąży zrezygnować na co najmniej miesiąc wcześniej, to
    rezygnacja będzie oznaczała konieczność opłaty "karnej" równej bonusowi
    jaki się podobno dostaje przy zawarciu tej umowy.
    Panienka twierdzi, że nowe prawo telekomunikacyjne nie zezwala na
    zawieranie umów bezterminowych. Mi się wydawało, że zmiany w prawie
    miały ograniczyć możliwość uwiązania klienta umowami a nie na odwrót.

    Czy komuś coś wiadomo o zmianach na które powołuje się konsultantka. Bo
    nie wiem czy pisać do nich, że wprowadziła mnie w błąd czy od razu
    pisać, że rozwiązuję umowę z terminem 19.06.2015 :)

    --
    pozdrawiam
    MD