  • Data: 2013-05-24 14:04:41
    Temat: Re: Netia- automatyczne przedłużenie umowy na czas określony
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Po prostu jedno się przeżyło, ale natura nie lubi próżni i jestem więcej,
    > niż pewien, że coś wskoczy na to miejsce. Nie wiem tylko jeszcze, co to
    > będzie. Może np. kolejny Pejszbuk, przy którym obecny FB to nieszkodliwy
    > pikuś? Tego nie wiemy.

    Nie rozumiem tego ciągłego gadania o szkodliwości FB. Mnie on ani trochę
    nie szkodzi.

    > Za Twoje rozmowy być może zacznie płacić kto inny, ale Ty np. równowagą
    > zapłacisz za coś innego, czego używa ktoś, płacący za twoje telefony...
    > Zresztą to nie żadna nowość. Taki podatek drogowy... czy chociaż złotówka
    > z niego poszła na drogi?

    Trzeba umieć odróżniać płacenie podatków od korzystania z usług komercyjnych
    firm. Również tych, które sprzedają coś jako "szwedzki stół". Zdaję sobie
    sprawę z tego, że decydując się na ryczałt za telefon, mogę co miesiąc
    płacić więcej niż wcześniej. A nawet więcej za każdą przegadaną minutę.
    Ale skoro tak mi jest wygodniej, to wchodze w ten interes. Ktoś mógłby
    powiedzieć, że w ten sposób dopłacam do kogoś, kto z tego stołu załadował
    sobie na talerz siedem parówek. Ale to nie jest tak. W Googlu czy FB płaci
    się (w ten czy inny sposób) za rzeczy, których atrakcyjność jest dla mnie
    na poziomie zerowym. Więc tam zawsze będzie tak, że to ktoś płaci za mnie,
    a nie ja za kogoś.

    --
    Jarek