  • 1. Data: 2009-06-07 00:03:43
    Temat: Nauka C - jeszcze raz !!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Dzięki wszystkim dyskutantom w poprzednim wątku!! Zamówiłem biblię autorstwa
    Kernighan & Ritchie. W przyszłym tygodniu powinienem otrzymać knigę , 1 tydzień
    będzie czytanie , następny tydzień sprawdzanie siebie samego na kompilatorach ,
    a potem .... , się zacznie... Będą pytania , chyba sporo !! Niektóre mogą być
    banalne. No to jak ? POMOŻECIE ?!

    MH

  • 2. Data: 2009-06-07 07:22:45
    Temat: Re: Nauka C - jeszcze raz !!
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kompilatorach ,
    > a potem .... , się zacznie... Będą pytania , chyba sporo !! Niektóre mogą

    Ty nie bądź taki Edek G. !

    Włodek ;)

  • 3. Data: 2009-06-07 08:57:49
    Od: Piotr <p...@g...com>

    MH pisze:
> [...]
    > a potem .... , się zacznie... Będą pytania , chyba sporo !! Niektóre mogą być

    Polecam pl.comp.lang.c oraz comp.lang.c. Przyłóż się dokładnie do ćwiczeń na
    końcu rozdziałów :)

    Powodzenia!

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/

  • 4. Data: 2009-06-07 10:10:05
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [...]
    > Ty nie bądź taki Edek G. !
    >
    > Włodek ;)

    A co tam, kiedyś pomogliśmy Edwardowi G. wysiąść z malucha to i Tobie POMOŻEMY. ;-)
    Tym bardziej iż dziś jest dzień w którym można powstrzymać to STARE, co wróciło.
    K.