eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Nasadka o świec zapłonowych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2017-08-05 13:36:33
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:um8eosqcmpop.lkddx22eobxz.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 4 Aug 2017 23:38:13 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    >
    >> Pytanie teraz brzmi gdzie ja tu w USA kupię nasadkę 16mm do świecy
    >> zapłonowej... :-)
    >
    > A skąd my w Polsce mamy to wiedzieć? Tutaj taką nasadkę, albo kompletny
    > klucz do świec kupisz w każdym OBI, Castoramie, motoryzacyjnym za
    > rogiem, na Allegro i wielu stacjach benzynowych.

    Tak, tak... dokładnie jak klucz 5/8" tutaj. Obleciałem lokalne sklepy
    i nie mają 16mm. A to wyżej to było pytanie retoryczne :-)


  • 12. Data: 2017-08-05 13:40:40
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1lkeya7h7fa8f$.jyv7eoo87f6m$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 4 Aug 2017 18:51:56 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    >
    >> No stworzyłem ten wątek właśnie dlatego że WA MAĆ! znowu nie da się
    >> wykręcić świecy z Passata amerykańskim zestawem trzech kluczy :-) Żaden
    >> nie
    >> pasuje, bo oczywiście Niemcy chcą klucza 16mm a Stanley mi sprzedał 5/8,
    >> czyli jest za ciasny :-) Dejavu do doświadczeń przy niedawnym odkręcaniu
    >> sondy lambda w tym samym aucie :-)
    >
    > A wiesz jak w Europie mówią na quarter pounder with cheese?
    >
    > https://youtu.be/uYSt8K8VP6k?t=59

    They have metric system, they wouldn't know what the fuck a quarter pounder
    means! :-))))

    Dzięki za ten uśmiech, Przemku!


  • 13. Data: 2017-08-05 13:45:22
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ba8lzvlq5rmz.1ggugnb0vedbg$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 4 Aug 2017 18:51:56 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    >> J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    >>>> Wydawało mi się, że producenci osiągnęli jakiś konsensus w kwestii
    >>>> rozmiarów świec zapłonowych i wystarczy jeden rozmiar nasadki aby
    >>>> odkręcić
    >>>> dowolną świecę w aucie, motocyklu, kosiarce...
    >>>
    >>> No jak chcesz jedna wielkosc do kosiarki i 8-litrowca ?
    >>
    >> A dlaczego nie? Długość gwintu, decydującą o temperaturze pracy świecy,
    >> będą mieć pewnie inną, ale czemu średnica gwintu albo sześciokątna głowa
    >> pod nasadkę miałaby być inna?
    >
    > Moze i tak, bo w sumie nie wiem - tali litrowy cylinder wymaga
    > wiekszej iskry ? Chyba nie.

    Na dodatek, im więcej cylindrów tym pojedynczy cylinder będzie
    mniejszy jeśli masz tą samą pojemność skokową silnika, nie? :-)

    >>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>> metryczny
    >>>> rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>
    >>> No jak nie, jak tak ?
    >>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>
    >>> i 14mm ponoc jest, i 21mm ... prawde mowiac to nawet nie wiem, jaki
    >>> byl rozmiar, bralo sie klucz do swiec i pasowal :-)
    >>
    >> No ale pokazałeś świece mające TEN SAM gwint M14x1,25 a różniące się
    >> tylko
    >> długością gwintu, więc czemu miałbyś używać innego klucza do nich?
    >
    > Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)

    No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.

    >>>> Nie będę ukrywał, że najbardziej mi zależy na odpowiedzi LordBluzga,
    >>>> grupowego eksperta od calowych nasadek uniwersalnych ;-)
    >>>
    >>> Niech sobie pobluzga, ja tam twierdze ze kluczem 16 wkrece swiece 5/8
    >>> (15.875mm).
    >>> A kluczem 5/8 wykrece swiece 16. Tylko mlotek moze byc potrzebny :-)
    >>
    >> No stworzyłem ten wątek właśnie dlatego że WA MAĆ! znowu nie da się
    >> wykręcić świecy z Passata amerykańskim zestawem trzech kluczy :-) Żaden
    >> nie
    >> pasuje, bo oczywiście Niemcy chcą klucza 16mm a Stanley mi sprzedał 5/8,
    >> czyli jest za ciasny :-)
    >
    > Nie wysilaj sie - wez ciezszy mlotek :-)
    > A potem napisz Bluzgowi czy sie dalo wykrecic :-)

    :-)

    > P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    > A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)

    Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ? Człowieku, Ty chcesz
    abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))
    Ty już takich herezji mi nie podpowiadaj!!! :-) Szkoda Passata :-))))

    > PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    > metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)

    Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    zapłonowe...


  • 14. Data: 2017-08-05 14:32:22
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 01:38, Pszemol pisze:
    > Pytanie teraz brzmi gdzie ja tu w USA kupię nasadkę 16mm do świecy
    > zapłonowej...:-)
    Skoro u nas można kupić calowe to u was metryczne.
    Pewnie w firmie gdzie sprzedają narzędzia dla warsztatów.

    Robert


  • 15. Data: 2017-08-05 14:51:50
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Aug 2017 06:45:22 -0500, Pszemol napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    >>>>> Wydawało mi się, że producenci osiągnęli jakiś konsensus w kwestii
    >>>>> rozmiarów świec zapłonowych i wystarczy jeden rozmiar nasadki aby
    >>>>> odkręcić dowolną świecę w aucie, motocyklu, kosiarce...
    >>>>
    >>>> No jak chcesz jedna wielkosc do kosiarki i 8-litrowca ?
    >>>
    >>> A dlaczego nie? Długość gwintu, decydującą o temperaturze pracy świecy,
    >>> będą mieć pewnie inną, ale czemu średnica gwintu albo sześciokątna głowa
    >>> pod nasadkę miałaby być inna?
    >>
    >> Moze i tak, bo w sumie nie wiem - tali litrowy cylinder wymaga
    >> wiekszej iskry ? Chyba nie.
    >
    > Na dodatek, im więcej cylindrów tym pojedynczy cylinder będzie
    > mniejszy jeśli masz tą samą pojemność skokową silnika, nie? :-)

    Ciagle litrowy cylinder jest znacznie wiekszy od takiego 50ccm w
    kosiarce :-)

    No, ciekawe. Tak trzeba, czy w samochodach swiece zawsze byly duze i
    nikomu to nie przeszkadzalo, a kosiarkach juz przeszkadzalo.

    >>>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>>> metryczny rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>>
    >>>> No jak nie, jak tak ?
    >>>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>>
    >>>> i 14mm ponoc jest, i 21mm ... prawde mowiac to nawet nie wiem, jaki
    >>>> byl rozmiar, bralo sie klucz do swiec i pasowal :-)
    >>>
    >>> No ale pokazałeś świece mające TEN SAM gwint M14x1,25 a różniące się
    >>> tylko
    >>> długością gwintu, więc czemu miałbyś używać innego klucza do nich?
    >>
    >> Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)
    >
    > No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.

    ale 16mm, a nie 5/8" :-)

    >>> No stworzyłem ten wątek właśnie dlatego że WA MAĆ! znowu nie da się
    >>> wykręcić świecy z Passata amerykańskim zestawem trzech kluczy :-) Żaden
    >>> nie
    >>> pasuje, bo oczywiście Niemcy chcą klucza 16mm a Stanley mi sprzedał 5/8,
    >>> czyli jest za ciasny :-)
    >>
    >> Nie wysilaj sie - wez ciezszy mlotek :-)
    >> A potem napisz Bluzgowi czy sie dalo wykrecic :-)
    >
    > :-)
    >
    >> P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    >> A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)
    >
    > Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    > i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ?

    nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)

    > Człowieku, Ty chcesz
    > abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    > Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    > nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))

    Z ciekawosci - poszukaj.
    Moze sa takie z takim gwintem.

    >> PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    >> metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)
    >
    > Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    > zapłonowe...

    A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)

    J.


  • 16. Data: 2017-08-05 15:31:29
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:16l1vkw4xazwx.1sg8u4y28965j$.dlg@40tude.net...
    >>> Moze i tak, bo w sumie nie wiem - tali litrowy cylinder wymaga
    >>> wiekszej iskry ? Chyba nie.
    >>
    >> Na dodatek, im więcej cylindrów tym pojedynczy cylinder będzie
    >> mniejszy jeśli masz tą samą pojemność skokową silnika, nie? :-)
    >
    > Ciagle litrowy cylinder jest znacznie wiekszy od takiego 50ccm w
    > kosiarce :-)
    >
    > No, ciekawe. Tak trzeba, czy w samochodach swiece zawsze byly duze i
    > nikomu to nie przeszkadzalo, a kosiarkach juz przeszkadzalo.

    Na to wygląda - albo po prostu chcieli mieć inne abyś kupił u Stihla.

    >>>>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>>>> metryczny rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>>>
    >>>>> No jak nie, jak tak ?
    >>>>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>>>
    >>>>> i 14mm ponoc jest, i 21mm ... prawde mowiac to nawet nie wiem, jaki
    >>>>> byl rozmiar, bralo sie klucz do swiec i pasowal :-)
    >>>>
    >>>> No ale pokazałeś świece mające TEN SAM gwint M14x1,25 a różniące się
    >>>> tylko
    >>>> długością gwintu, więc czemu miałbyś używać innego klucza do nich?
    >>>
    >>> Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)
    >>
    >> No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.
    >
    > ale 16mm, a nie 5/8" :-)

    No dokładnie :-))) Potłuczeni są...

    >>>> No stworzyłem ten wątek właśnie dlatego że WA MAĆ! znowu nie da się
    >>>> wykręcić świecy z Passata amerykańskim zestawem trzech kluczy :-) Żaden
    >>>> nie
    >>>> pasuje, bo oczywiście Niemcy chcą klucza 16mm a Stanley mi sprzedał
    >>>> 5/8,
    >>>> czyli jest za ciasny :-)
    >>>
    >>> Nie wysilaj sie - wez ciezszy mlotek :-)
    >>> A potem napisz Bluzgowi czy sie dalo wykrecic :-)
    >>
    >> :-)
    >>
    >>> P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    >>> A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)
    >>
    >> Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    >> i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ?
    >
    > nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    > to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)

    Aa... że "uformuję" swoją nasadkę? :-)))))
    Tak jak "uformowałem" parę tygodni temu swoją sondę lambda?? :-)))

    >> Człowieku, Ty chcesz
    >> abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    >> Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    >> nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))
    >
    > Z ciekawosci - poszukaj.
    > Moze sa takie z takim gwintem.

    Nie będę kombinował - poszukam prawidłowego klucza/nasadki.
    A jak nie znajdę to przecież mam nasadkę 16mm zwykłą "głęboką".
    Może się tam zmieści? Może nie musi być "cienkościenna", specjalna do świec?

    >>> PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    >>> metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)
    >>
    >> Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    >> zapłonowe...
    >
    > A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)

    No właśnie... Raz ustalonego porządku ciężko zmienić.
    Rury i kolanka do wody i gazu chyba też w metryce calowej mają w Europie?


  • 17. Data: 2017-08-05 16:16:38
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Aug 2017 08:31:29 -0500, Pszemol napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Ciagle litrowy cylinder jest znacznie wiekszy od takiego 50ccm w
    >> kosiarce :-)
    >>
    >> No, ciekawe. Tak trzeba, czy w samochodach swiece zawsze byly duze i
    >> nikomu to nie przeszkadzalo, a kosiarkach juz przeszkadzalo.
    >
    > Na to wygląda - albo po prostu chcieli mieć inne abyś kupił u Stihla.

    Byc moze, ale jak cylinder ma 4 cm srednicy, to 14mm swieca zajmuje
    juz sporo miejsca.
    A jeszcze zawory trzeba wcisnac ... choc w kosiarce to obok.

    >>>>>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>>>>> metryczny rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>>>>
    >>>>>> No jak nie, jak tak ?
    >>>>>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>>>>
    >>>> Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)
    >>>
    >>> No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.
    >>
    >> ale 16mm, a nie 5/8" :-)
    >
    > No dokładnie :-))) Potłuczeni są...

    Sami jestescie potluczeni, 5/8 cala, po co to komu :-P

    >>>> P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    >>>> A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)
    >>>
    >>> Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    >>> i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ?
    >>
    >> nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    >> to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)
    >
    > Aa... że "uformuję" swoją nasadkę? :-)))))
    > Tak jak "uformowałem" parę tygodni temu swoją sondę lambda?? :-)))

    Tu nie ma szczeliny, to nasadka nie powinna sie az tak rozejsc.
    I tak sie dziwie, ze tak precyzyjnie zrobili, a nie te 0.1mm szerzej.

    Moze masz tam jeszcze inne swiece, 17mm, 18 ?

    >>> Człowieku, Ty chcesz
    >>> abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    >>> Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    >>> nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))
    >>
    >> Z ciekawosci - poszukaj.
    >> Moze sa takie z takim gwintem.
    >
    > Nie będę kombinował - poszukam prawidłowego klucza/nasadki.
    > A jak nie znajdę to przecież mam nasadkę 16mm zwykłą "głęboką".
    > Może się tam zmieści? Może nie musi być "cienkościenna", specjalna do świec?

    dwie rzeczy sa kluczowe - wlasnie dlugosc, i ile masz luzu po bokach.

    Cienkoscienna moze byc potrzebna, ale przede wszystkim dluga.

    >>>> PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    >>>> metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)
    >>>
    >>> Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    >>> zapłonowe...
    >>
    >> A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)
    >
    > No właśnie... Raz ustalonego porządku ciężko zmienić.
    > Rury i kolanka do wody i gazu chyba też w metryce calowej mają w Europie?

    W wodzie zrobilismy rewolucje. Miedz lutowana, plastik klejony lub
    zgrzewany, alu-plastik zaciskany - juz sie prawie nie gwintuje.
    I przy okazji mm sie pojawily. Ale cale ciagle sa :-)

    J.


  • 18. Data: 2017-08-05 17:25:58
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lnc7oulwks7g.l1i11xjc6480$.dlg@40tude.net...
    >> Na to wygląda - albo po prostu chcieli mieć inne abyś kupił u Stihla.
    >
    > Byc moze, ale jak cylinder ma 4 cm srednicy, to 14mm swieca zajmuje
    > juz sporo miejsca.
    > A jeszcze zawory trzeba wcisnac ... choc w kosiarce to obok.

    To samo motorower... też dwusuw.

    >>>>>>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>>>>>> metryczny rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>>>>>
    >>>>>>> No jak nie, jak tak ?
    >>>>>>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>>>>>
    >>>>> Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)
    >>>>
    >>>> No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.
    >>>
    >>> ale 16mm, a nie 5/8" :-)
    >>
    >> No dokładnie :-))) Potłuczeni są...
    >
    > Sami jestescie potluczeni, 5/8 cala, po co to komu :-P

    Legacy.

    >>>>> P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    >>>>> A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)
    >>>>
    >>>> Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    >>>> i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ?
    >>>
    >>> nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    >>> to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)
    >>
    >> Aa... że "uformuję" swoją nasadkę? :-)))))
    >> Tak jak "uformowałem" parę tygodni temu swoją sondę lambda?? :-)))
    >
    > Tu nie ma szczeliny, to nasadka nie powinna sie az tak rozejsc.
    > I tak sie dziwie, ze tak precyzyjnie zrobili, a nie te 0.1mm szerzej.

    Te nasadki do świec muszą mieć mniejsze tolerancje bo są robione
    jako cienkościenne aby wejść w tuleję w której świeca schowana.

    > Moze masz tam jeszcze inne swiece, 17mm, 18 ?

    Nie strasz! :-)
    To Niemcy taki rozrzut mają w swoich Passatach Made in Germany???

    >>>> Człowieku, Ty chcesz
    >>>> abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    >>>> Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    >>>> nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))
    >>>
    >>> Z ciekawosci - poszukaj.
    >>> Moze sa takie z takim gwintem.
    >>
    >> Nie będę kombinował - poszukam prawidłowego klucza/nasadki.
    >> A jak nie znajdę to przecież mam nasadkę 16mm zwykłą "głęboką".
    >> Może się tam zmieści? Może nie musi być "cienkościenna", specjalna do
    >> świec?
    >
    > dwie rzeczy sa kluczowe - wlasnie dlugosc, i ile masz luzu po bokach.
    >
    > Cienkoscienna moze byc potrzebna, ale przede wszystkim dluga.

    No i jeszcze tą odkręconą świecę trzeba z tej długiej tulei wyciągnąć.
    Palca tam nie włożysz :-))))
    Nasadki do świec mają właśnie dwa najczęstrze patenty: albo gumową
    tuleję chwytającą górną elektrodę albo namagnesowaną tulejkę
    schowaną w nasadce tuż nad sześciokątem łba świecy aby ją
    chwycić magnesem i wyciągnąć razem z nasadką...

    >>>>> PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    >>>>> metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)
    >>>>
    >>>> Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    >>>> zapłonowe...
    >>>
    >>> A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)
    >>
    >> No właśnie... Raz ustalonego porządku ciężko zmienić.
    >> Rury i kolanka do wody i gazu chyba też w metryce calowej mają w Europie?
    >
    > W wodzie zrobilismy rewolucje. Miedz lutowana, plastik klejony lub
    > zgrzewany, alu-plastik zaciskany - juz sie prawie nie gwintuje.
    > I przy okazji mm sie pojawily. Ale cale ciagle sa :-)

    i długo będą...


  • 19. Data: 2017-08-06 10:20:12
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-05 01:38, Pszemol wrote:
    > Pytanie teraz brzmi gdzie ja tu w USA kupię nasadkę 16mm do świecy
    > zapłonowej... :-)

    pewnie maja tez pilniki a zebrac 0,1 mm na kazdej sciance to chwila roboty


  • 20. Data: 2017-08-06 14:51:39
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:om6jfh$lch$2$m4rkiz@news.chmurka.net...
    > On 2017-08-05 01:38, Pszemol wrote:
    >> Pytanie teraz brzmi gdzie ja tu w USA kupię nasadkę 16mm do świecy
    >> zapłonowej... :-)
    >
    > pewnie maja tez pilniki a zebrac 0,1 mm na kazdej sciance to chwila roboty

    :-) Dobre! Brawo za niestandardowe myślenie!

    W innym samochodzie miałem mały chinski zestaw nasadek metrycznych
    i tam akurat była nasadka uniwersalna opisana 5/8" (16mm)...
    Wzbudzało to nadzieję, że jest ciut większa od 5/8" i rzeczywiście weszła
    na świecę tego Passata! Brawo Chinczyki!

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: