eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNasadka o świec zapłonowychRe: Nasadka o świec zapłonowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Date: Sat, 5 Aug 2017 08:31:29 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <om4h3d$lbi$1@dont-email.me>
    References: <om2dl1$l21$1@dont-email.me> <5984c079$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <om2fob$s9a$1@dont-email.me> <ba8lzvlq5rmz.1ggugnb0vedbg$.dlg@40tude.net>
    <om4ase$1lu$1@dont-email.me>
    <16l1vkw4xazwx.1sg8u4y28965j$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 5 Aug 2017 13:27:09 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="45c5290e518d931d096eaf261e020893";
    logging-data="21874";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/C/dL1PJVu4KkH1QqM6PMk"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <16l1vkw4xazwx.1sg8u4y28965j$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:sgxNkPiw6tidJZOBeceJ+rwc6iI=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612140
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:16l1vkw4xazwx.1sg8u4y28965j$.dlg@40tude.net...
    >>> Moze i tak, bo w sumie nie wiem - tali litrowy cylinder wymaga
    >>> wiekszej iskry ? Chyba nie.
    >>
    >> Na dodatek, im więcej cylindrów tym pojedynczy cylinder będzie
    >> mniejszy jeśli masz tą samą pojemność skokową silnika, nie? :-)
    >
    > Ciagle litrowy cylinder jest znacznie wiekszy od takiego 50ccm w
    > kosiarce :-)
    >
    > No, ciekawe. Tak trzeba, czy w samochodach swiece zawsze byly duze i
    > nikomu to nie przeszkadzalo, a kosiarkach juz przeszkadzalo.

    Na to wygląda - albo po prostu chcieli mieć inne abyś kupił u Stihla.

    >>>>>> I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >>>>>> metryczny rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:
    >>>>>
    >>>>> No jak nie, jak tak ?
    >>>>> http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html
    >>>>>
    >>>>> i 14mm ponoc jest, i 21mm ... prawde mowiac to nawet nie wiem, jaki
    >>>>> byl rozmiar, bralo sie klucz do swiec i pasowal :-)
    >>>>
    >>>> No ale pokazałeś świece mające TEN SAM gwint M14x1,25 a różniące się
    >>>> tylko
    >>>> długością gwintu, więc czemu miałbyś używać innego klucza do nich?
    >>>
    >>> Ja ci pokazalem swiece z szesciokatem 16mm :-)
    >>
    >> No wiem, ale duża i mała ma ten sam sześciokąt 16mm.
    >
    > ale 16mm, a nie 5/8" :-)

    No dokładnie :-))) Potłuczeni są...

    >>>> No stworzyłem ten wątek właśnie dlatego że WA MAĆ! znowu nie da się
    >>>> wykręcić świecy z Passata amerykańskim zestawem trzech kluczy :-) Żaden
    >>>> nie
    >>>> pasuje, bo oczywiście Niemcy chcą klucza 16mm a Stanley mi sprzedał
    >>>> 5/8,
    >>>> czyli jest za ciasny :-)
    >>>
    >>> Nie wysilaj sie - wez ciezszy mlotek :-)
    >>> A potem napisz Bluzgowi czy sie dalo wykrecic :-)
    >>
    >> :-)
    >>
    >>> P.S. o wkreceniu nie pisalem, bo porcelana mlotkow nie lubi.
    >>> A po wykreceniu powinien juz pasowac na swiece 16mm :-)
    >>
    >> Masz na myśli wykręcić stare, oryginalne świece 16mm
    >> i wkręcić tam świece amerykańskie, 5/8" ?
    >
    > nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    > to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)

    Aa... że "uformuję" swoją nasadkę? :-)))))
    Tak jak "uformowałem" parę tygodni temu swoją sondę lambda?? :-)))

    >> Człowieku, Ty chcesz
    >> abym sobie jeszcze zrypał gwint w obu głowicach tego V6-a??
    >> Przecież tam na 100% w calowych świecach zapłonowych
    >> nie mają gwintu M14x1,25 :-)))))
    >
    > Z ciekawosci - poszukaj.
    > Moze sa takie z takim gwintem.

    Nie będę kombinował - poszukam prawidłowego klucza/nasadki.
    A jak nie znajdę to przecież mam nasadkę 16mm zwykłą "głęboką".
    Może się tam zmieści? Może nie musi być "cienkościenna", specjalna do świec?

    >>> PPS. A ponoc amerykanski przemysl samochodowy przeszedl na system
    >>> metryczny juz dawno temu. Jak widac nie wszedzie :-)
    >>
    >> Najwyraźniej jakoś ta transformacja ominęła sondy lambda i świece
    >> zapłonowe...
    >
    > A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)

    No właśnie... Raz ustalonego porządku ciężko zmienić.
    Rury i kolanka do wody i gazu chyba też w metryce calowej mają w Europie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: