    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Największy siurprajz roku w USA
    Date: Tue, 14 Jun 2011 09:18:12 -0500

    news:it7nha$p8r$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>
    ing-unlocked-iphone-4-for-649/

    > Poczekamy zobaczymy - zastanawia mnie "Not that it'll do you much good in
    > the US -- an unlocked iPhone 4 will still only work on AT&T's 3G bands".
    >
    > Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji
    > ile kosztuje ajfon.

    Pytanie czy systemy na kartę prepaid od firm Cricket, Virgin Mobile czy
    jakiś inny tutejszy "play" co nie ma własnych BTS'ów a tylko sprzedaje
    usługę od AT&T czy innych "prawdziwych" sieci będzie mógł skorzystać
    z oferty iPhone bez abonamentu... Nie interesowałem się tymi usługami
    i nie wiem czy pracują one w systemie GSM czy może CDMA...
    Gdyby były w GSM to ten iPhone z $650 byłby właśnie dla nich.

    Swoją drogą jest to taniej niż widziałem w Galerii Krakowskiej za 2400zł.