  • 1. Data: 2011-05-04 08:42:00
    Temat: Nagrywanie z kilku kanałów z jednego MUXa
    Od: "Damian G." <d...@u...com>

    Witam,

    Czy (i jeśli tak to co dokładnie jest potrzebne) można w TNC oglądając
    jeden program/kanał w tym samym czasie nagrywać inny program/kanał z
    tego samego MUXa. Ewentualnie nagrywać dwa (lub więcej) różnych kanałów
    z tego samego MUXa.

    Domyślam się, że na zwykłym sprzęcie RTV to raczej nie jest możliwe,
    więc pytam o komputer z _jedną_ kartą DVB-T.

    Rozumiem, że jeden MUX jest na jednej częstotliwości, więc chyba dane z
    wszystkich kanałów są równocześnie odbierane. Pytanie czy można
    wyciągnąć (i zapisać) równocześnie więcej niż jeden strumień danych (kanał).

    Czy ktoś korzystał z takiej możliwości w praktyce? Czy model karty DVB-T
    ma znaczenie, czy to raczej kwestia softu?

    Podkreślam, że nie pytam o przypadek z dwoma lub więcej kartami/tunerami
    DVB-T bo wtedy oczywiście nie problem.

    --
    Damian

  • 2. Data: 2011-05-04 11:13:36
    Temat: Re: Nagrywanie z kilku kanałów z jednego MUXa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Damian G." <d...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > samego MUXa.
    >
    > Domyślam się, że na zwykłym sprzęcie RTV to raczej nie jest możliwe, więc

    Odpowiedź jest twierdząca - w DVBviewer mogę nagrywać tyle programów z
    jednego muxa na ile mam ochotę.
    I nawet w wielu kopiach dla każdego.

  • 3. Data: 2011-05-04 15:40:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Odpowiedź jest twierdząca - w DVBviewer mogę nagrywać tyle programów z
    > jednego muxa na ile mam ochotę.
    > I nawet w wielu kopiach dla każdego.

    Są jakieś drobne druczki? :-)
    Czy ten program ma jakieś specjalne wymagania.
    Zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego:
    http://allegro.pl/tylko-32mm-tuner-usb-msi-slim-hd-c
    yfrowy-dvb-t-i1589387258.html
    2 km od nadajnika używane w laptopie Core2Duo 2.2GHz W764 4GB RAM

    PS. Do jakiego formatu nagrywasz? Divx?