  • 1. Data: 2011-05-04 10:57:28
    Temat: Prośba do tych co mają "Hollywood dla Abonentów" w N-ce
    Od: "Krzycho" <e...@p...ornet.pl>

    Czy możecie sprawdzić i ewentualnie zacytować brzmienie 3-go punktu w
    rozdziale II warunków promocji "Hollywood dla Abonentów" w waszych umowach?
    Ja w moich warunkach które otrzymałem przy podpisywaniu z nimi umowy mam w
    punkcie 3 rozdziału II taką treść:

    "Abonent w ramach niniejszej Promocji zobowiązany jest do utrzymania w
    okresie oznaczonym Umowy minimum trzech pakietów płatnych."

    Tak samo zmienili treść punktu 7-go rozdziału II, gdzie usunięto :

    ",z zastrzeżeniem Rozdz. II ust. 3."

    N-ka wmawia mi że punktu z taką treścią wogóle nie ma w warunkach umowy.
    Pytam więc ich czy zaszła jakaś zmiana warunków podczas trwania mojej umowy
    którą przeoczyłem, bo ja mam przed sobą papier na którym czarno na białym
    stoi co innego. Odpowiadają mi że nie było żadnych zmian.

    W tej chwili mam 5 pakietów płatnych ale chciałbym zrezygnować z dwóch które
    wogóle mnie nie interesują.
    Zmienili w jakiś dziwny podstępny sposób treść warunków i w ten sposób
    pozbawiono mnie prawa do rezygnacji z dwóch pakietów.

    Krzyś.

  • 2. Data: 2011-05-04 11:00:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 12:57, Krzycho pisze:
> [...]
    > okresie oznaczonym Umowy minimum trzech pakietów płatnych."
    >
    > Tak samo zmienili treść punktu 7-go rozdziału II, gdzie usunięto :

    kiedy dostałeś ten regulamin?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-05-04 11:21:54
    Od: "Krzycho" <e...@p...ornet.pl>

    > kiedy dostałeś ten regulamin?

    Podczas podpisywania umowy gdzieś rok temu paniusia w punkcie wręczyła mi go
    osobiście w formie papierowej.
    Był też przez jakiś czas na stronie Nki do ściągnięcia ale teraz nie mogę go
    u nich odszukać.

    Krzyś

  • 4. Data: 2011-05-04 12:05:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 13:21, Krzycho pisze:

    > Podczas podpisywania umowy gdzieś rok temu paniusia w punkcie wręczyła
    > mi go osobiście w formie papierowej.
    > Był też przez jakiś czas na stronie Nki do ściągnięcia ale teraz nie
    > mogę go u nich odszukać.

    ostatnia zmiana regulaminu była w marcu b.r. a poprzednia w kwietniu
    u.r.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-05-04 12:11:15
    Od: "Krzycho" <e...@p...ornet.pl>

    > ostatnia zmiana regulaminu była w marcu b.r. a poprzednia w kwietniu
    > u.r.

    Czy napewno piszesz o regulaminie promocji "Hollywood dla Abonentów" a nie
    ogólnym?

    Krzyś

  • 6. Data: 2011-05-04 12:15:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:11, Krzycho pisze:
    > Czy napewno piszesz o regulaminie promocji "Hollywood dla Abonentów" a
    > nie ogólnym?

    o ile wiem, zmiana dotyczyła również tego

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2011-05-04 12:20:30
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Krzycho" <e...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ",z zastrzeżeniem Rozdz. II ust. 3."
    >
    > N-ka wmawia mi że punktu z taką treścią wogóle nie ma w warunkach umowy.

    ja mam Warunki promocji "Wszystkie kanały dla Abonentów 2" z dnia 4 stynia
    2011
    punkt II.3 ma brzmienie:
    "

    Abonent w ramach niniejszej Promocji zobowiązany jest do utrzymania w
    okresie oznaczonym Umowy minimum trzech Pakietów płatnych. "

    punkt II.7 ma brzmienie:

    "

    W Okresach Promocyjnych, o których mowa w Rozdz. I, ust. 4 Abonent ma prawo
    zgłosić wyłączenie wybranych Pakietów płatnych bez ponoszenia Opłat z tym
    związanych, ze skutkiem wyłączenia na koniec Okresu rozliczeniowego, w
    którym przypada koniec Okresu Promocyjnego, z zastrzeżeniem Rozdz. II ust.
    3. "

    pzdr

    Piotr

  • 8. Data: 2011-05-04 12:38:42
    Od: "Krzycho" <e...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

> [...]
    > w którym przypada koniec Okresu Promocyjnego, z zastrzeżeniem Rozdz. II

    Czyli że że masz tak samo jak u mnie.
    Ciekaw jestem co by tobie na infolini powiedzieli gdybyś zadzwonił i chciał
    zgłosić wyłączenie dwóch pakietów zgodnie z umową bez ponoszenia kosztów.
    Mnie powiedzieli że nie mogę i że takich punktów umowy _Nie_Ma_

    Krzyś

  • 9. Data: 2011-05-04 12:41:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:38, Krzycho pisze:
> [...]
    > kosztów.
    > Mnie powiedzieli że nie mogę i że takich punktów umowy _Nie_Ma_

    a jaki masz abo?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 10. Data: 2011-05-05 08:18:39
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > kosztów.
    > Mnie powiedzieli że nie mogę i że takich punktów umowy _Nie_Ma_

    sprawdzę w wolnej chwili a najpóźniej w czerwcu :)