  • 61. Data: 2019-11-18 12:43:58
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-16 o 07:45, Shrek pisze:

    > U nas jest inaczej - Przejście nie jest dla pieszych a po to, żeby gdzie indziej
    nie łazili.
    Bardzo dobrze to ująłeś.

  • 62. Data: 2019-11-18 13:11:04
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-11-17 o 17:44, Shrek pisze:
    > Przejście dla pieszych w "rozumieniu" polskiego kierowcy - pieszy może
    > przejść jak nic nie jedzie.
    >
    > Dowolny fragment niemieckiej jezdni (z wyjątkiem autostrady;) - pieszy
    > może przejść jak nic nie jedzie.
    >
    > Znajdź 10 różnic:P

    1. Urojenia Shreka vs rzeczywistość

    --
    SW3
    ----

  • 63. Data: 2019-11-18 13:55:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tacy zwykle plują na kraj, tylko jakoś u nas wolą zęby leczyć.

    -----

  • 64. Data: 2019-11-18 14:56:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    >1. Urojenia Shreka vs rzeczywistość

    Az takie urojenia nie - bo patrz chocby Sokratesa.
    A przeciez niedawno film dawal o pani z pieskiem na przejsciu.

    Tak czy inaczej - w Niemczech pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo ...
    tylko przejsc nie ma :-)

    A efekt koncowy
    https://www.youtube.com/watch?v=AlA9TuOFKSw

    Tak wygladaja swiatla na przycisk ... tylko nikomu sie nie chce
    nacisnac.
    Jaki szacunek maja kierowcy - widac.
    Ale co sie dziwic - zielone maja.
    A moze nawet to nie jest przejscie ... zebry nie ma ...

    J.

  • 65. Data: 2019-11-18 17:45:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-11-18 o 14:56, J.F. pisze:
    > Az takie urojenia nie - bo patrz chocby Sokratesa.

    Urojenie nie polega na zauważaniu karygodnych zachowań (występują
    jeszcze jaskrawsze, np. wyprzedzanie na przejściu nawet pasem do ruchu
    przeciwnego) tylko na przypisywaniu ich 1/3 kierowców i wypieraniu
    istnienia całej gamy sytuacji pomiędzy "bezpośrednio przed" a "nic nie
    jedzie".

    --
    SW3
    ----

  • 66. Data: 2019-11-18 18:01:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 13:11, SW3 pisze:

    > 1. Urojenia Shreka vs rzeczywistość

    Na tak silne argumenty to jestem bezradny.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2019-11-18 18:04:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 13:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tacy zwykle plują na kraj, tylko jakoś u nas wolą zęby leczyć.
    > -----

    Akurat on w Polsce prowadzi biznes, więc ten tego. I nie jest to januszex.

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2019-11-18 18:14:46
    Od: p...@g...com

    --Tak czy inaczej - w Niemczech pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo ...
    tylko przejsc nie ma :-)

    Przejścia są. Ich lokalizacje regulują przepisy. Tak ma to wpływ na ich liczbę. Nasze
    matołki po prostu wybrały drogę ktora w końcu zaprowadziła ich do czarnej dupy ;-)

    Tymczasem dawno dawno temu w 1964r

    seit 1964 den Fußgängern auf dem Zebrastreifen ganz allgemein der Vorrang vor dem
    Automobilverkehr gegeben.

    Tępota jest uleczalna tylko czasami kuracja trwa bardzo długo ;-)

  • 69. Data: 2019-11-18 21:40:08
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 07:59:17 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > A przeciez niedawno film dawal o pani z pieskiem na przejsciu.
    >
    > Tak czy inaczej - w Niemczech pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo ...

    Hehe, i cala narracja szreka w buty!
    Stoja, nikt sie nie zatrzymal, nikt nie przepuscil. No dziki kraj. I to wiekszosc
    biale twarze.

    No koniec swiata :)

  • 70. Data: 2019-11-18 21:45:44
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 07:18:51 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > Dokładnie to posługują się figurą retoryczną zwaną "robieniem kurwy z
    > logiki".

    Nie zauwazylem.

    > Znaczy mają pierwszeństwo, ale nie mają prawa z niego
    > skorzystać - czyli jak masz pierwszeństwo to wtargnąłeś, więc tak jakby
    > nie masz pierwszeństwa. Nie poradzisz, widać muszą wymrzeć dwa pokolenia.

    Za to Ty forujesz jakies rozwiazania co ich nigdzie nie ma i jak widac na filmikach
    jakie ci sie podsyla mimo ze niby sa to jednak nie dzialaja.

    I juz mi sie nie chce podnosic tego samego tematu ponownie bo nie starasz sie nawet
    zrozumiec co sie do Ciebie pisze. Tylko w kolko to samo.
    Myslisz ze jak bedziesz tu walczyc to kogos przekonasz i Polska stanie sie
    bezpieczniejszym miejscem?

    > A jak myślisz?

    > No i?

    No wlasnie, wyzej napisalem w czym problem. Nie rozumiesz dlaczego to co opisujesz
    sie kupy nie trzyma, tak w aspekcie "a na zachodzie to kultura jest" jak i "na
    zachodzie przepisy sa lepsze".