-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!news.samoylyk.net!news.uzoreto.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!n
ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Na przejściach
From: pueblo <n...@n...pl>
User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 25 Jul 2022 10:01:31 GMT
Lines: 26
Message-ID: <62de69fb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.151.35.93
X-Trace: 1658743291 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 499 89.151.35.93:55573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2237
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2705532
[ ukryj nagłówki ]Uświadomiłem sobie, że przez ostatni rok widziałem więcej sytuacji
wjechania w d..ę samochodowi zatrzymującemu się przed przejściem niż
prawdopodobnie przez całe życie.
W większości jako pieszy, ale nie bezpośrednio, tylko np. szedłem ulicą,
usłyszałem huk, popatrzyłem i wszystko było już jasne. Jako kierowca też,
ale wtedy trudno wszystko zarejstrować.
Jako pieszy, to już zaliczyłem ogromną ilość hebli przed przejściem.
Niesamowite, jako pieszy nie oczekuję, że jak tylko stanę przed
przejściem to mi się wszytkie samochody zatrzymaja w moment, ale widzę że
kierowcy się naprawdę starają osiągnąć taki stan rzeczy - tak k...wa
zostali wytresowani.
Dlatego mam już nową technikę przechodzenia przez przejścia, którą
czasami stosuję, jeśli jest mi wygodnie. Idę do przejścia, szybki rzut
okiem i jeśli mam prowokować jakieś zamieszanie na jezdni, to zatrzymuję
się ze 2 metry od przejścia albo czasami nie przerywam chodu i idę
odwrócony plecami rónolegle do przejścia aż ten jeden, dwa samochody
przejadą. Mój koszt - do 5 sekund czekania.
Ciekawi mnie o ile więcej spalin i cz. stałcyh z opon jest teraz na
mieście z powodu większej częstotliwości zatrzymywania się przed
przejściami.
W tych nowych warunkach tym bardziej szokujące są sytuacje, kiedy
przechodzę albo chcę przejść i jednak jakiś kierownik się zagapi i
przejeżdza mi przed nosem. No ja to się zawsze rozglądam, ale widzę że
niektórzy piesi tak się przyzwyczaili, że wchodzą prawie na pałę, więc
tak...
Wiem, że to było wałkowane, ale NSP.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.22 12:11 J.F
- 25.07.22 12:33 pueblo
- 25.07.22 12:41 Myjk
- 25.07.22 12:48 Myjk
- 25.07.22 13:11 pueblo
- 25.07.22 13:52 ii
- 25.07.22 13:56 ii
- 25.07.22 13:58 _Master_
- 25.07.22 14:00 Myjk
- 25.07.22 14:03 ii
- 25.07.22 14:04 _Master_
- 25.07.22 14:06 ii
- 25.07.22 14:13 ii
- 25.07.22 14:18 ii
- 25.07.22 14:40 pueblo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=