  • 11. Data: 2012-03-22 14:49:13
    Temat: Re: Na ile wycenic wrak Daewoo Nexia
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:jkf3jh$7t1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > warte nie bedzie, wiec chce sie poprostu pozbyc, ale za nie za frajer.
    >
    > Ile zaproponowac za wrak Daewoo Nexia 1.5 DOHC, 1996r, 280kkm, gaz 'na
    > srubke' (50kkm). Uszkodzony w kolizji przedni rog samochodu - maska,
    > blotnik, zderzak, swiatla w tym rogu, chlodnica, sprzeglo (cokolwiek to
    > jest, nie dziala), kolo, przednie zawieszenie. Moze byc tam sporo
    > uszkodzen, naprawiac sie nie oplaca. Silnik sie uruchamia. Opony legalne,
    > ale mocno zuzyte. Brak jakiegokolwiek wyposazenia, auto mocno
    > skorodowane - wyglad fatalny. Technicznie dobrze utrzymane.

    A co tu kombinowac.
    Wchodzisz na google - piszesz skup samochodów + nazwa najblizszego wiekszego
    miasta i patrzysz gdzie skupuja zlom najdrozej i zabieraja laweta. Dzwonisz,
    dogadujesz sprawe i wszystko.
    Ewentualnie dlugie szukanie namiarów na gosci, którzy wywoza ten zlom na
    Afryke czy Afganistan - choc watpie, ze bada Nexia zainteresowani.

  • 12. Data: 2012-03-22 15:42:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 12:49, j...@g...pl pisze:
    > Witam!
    >
    > Nie moglem znalezc zadnych porownan na Allegro.
    Wszystko zależy od marketingu. Tutaj gość zamieścił fajny opis:
    http://www.joemonster.org/art/14002/_Nexia_Jaszczomb
    _do_kupienia_Ostatnia_szansa_

    po tym ogłoszeniu auto poszło za więcej, niż się właściciel spodziewał
    Jacek

  • 13. Data: 2012-03-22 17:04:08
    Od: <j...@g...pl>

    Dzieki wszystkim za komentarze. Zrobilem tabele i obdzwonilem kilka firm i
    osob, zajmujacych sie skupem takich aut. Dostalem 500 zl.

    --
    Jan-xx

  • 14. Data: 2012-03-22 19:31:05
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > wystawic na licytacje, bo jestem za granica, a wrak w Polsce. Wiele to
    > warte nie bedzie, wiec chce sie poprostu pozbyc, ale za nie za frajer.

    Na Slasku sa firmy co placa za taki wrak nawet 450-500zl z wlasnym odbiorem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy