  • 31. Data: 2010-03-02 00:31:20
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Norbert" napisał

    > Macie za swoje :)
    > Jako ze jestem lekarzem, po emisji setek pseudomedycznych seriali, ktore
    > nijak maja sie do rzeczywistosci, wiem co teraz czujecie.
    > Teraz przyszedl czas na fotografow :) Ludzie teraz zobacza PROswiat!

    Jasne... zazdrościsz, że nie nazywasz się House ; )

    adam

  • 32. Data: 2010-03-02 02:56:17
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Jasne... zazdrościsz, że nie nazywasz się House ; )

    Eee tam, taka zgadywanka nad jednym pacjentem posiadajac nieograniczone
    srodki. Nigdzie na swiecie czegos takiego nie uswiadczysz. Dodatkowo robia
    nadzwyczaj szybko niektore badania co jest fizycznie niemozliwe :)

  • 33. Data: 2010-03-02 07:37:00
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Pewnie chodzi o to: http://www.imdb.com/title/tt0046534

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 34. Data: 2010-03-02 07:45:20
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:05:15 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ja mam pstrykać. Klient wie lepiej jak się to robi, bo oglądał Majkę. Że
    > za krótki (w centymetrach) obiektyw mam i blendy nikt nie trzyma to źle.

    Taki st... doświadczony i nie wie - osłonę p.słoneczną załóż, klienta
    skręci z zachwytu.
    A, koniecznie szyj serią. To będzie jakieś +7 do Pro.

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 35. Data: 2010-03-02 07:47:50
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 03:56:17 +0100, Norbert napisał(a):

    > Eee tam, taka zgadywanka nad jednym pacjentem posiadajac nieograniczone
    > srodki. Nigdzie na swiecie czegos takiego nie uswiadczysz. Dodatkowo robia
    > nadzwyczaj szybko niektore badania co jest fizycznie niemozliwe :)

    ...czyli zazdrościsz...

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 36. Data: 2010-03-02 07:52:05
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > nijak maja sie do rzeczywistosci, wiem co teraz czujecie.
    > Teraz przyszedl czas na fotografow :) Ludzie teraz zobacza PROswiat!

    Bo w TV lekarz pacjenta traktuje jak człowieka a w realu jak śmiecia?

  • 37. Data: 2010-03-02 07:59:54
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    mt napisał(a):

    > Ty się ciesz, że klient nie widział innej chałtury kinowej w postaci
    > Miłość na wybiegu, bo byś musiał z Mamiya 645AFDII latać albo innym
    > Hasselbladem :)

    A gdyby klient obejrzał "Powiększenie", to by się dziwił, dlaczego
    wielki pan fotograf, a nie jeździ Rollsem kabrioletem.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 38. Data: 2010-03-02 08:06:32
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Grzegorz Góra napisał(a):

    > Pewnie chodzi o to: http://www.imdb.com/title/tt0046534

    Nie, raczej o to:

    http://www.imdb.com/title/tt0073454/

    Było kiedyś w TVP.

  • 39. Data: 2010-03-02 08:19:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 03:56:17 +0100, Norbert napisał(a):

    > Dodatkowo robia
    > nadzwyczaj szybko niektore badania co jest fizycznie niemozliwe :)

    No, np u nas jak masz raka, to musiz odczekać te swoje dwa lata :P
    --
    marcin

  • 40. Data: 2010-03-02 08:44:32
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hmhfqa$bo8$1@news.supermedia.pl> b...@n...pl wrote:

    > A tytuł nie był Noc, która wstrząsnęła ameryką?

    A byc moze. Niestety nie znajduje tego na filmwebie :D

    --
    [rK] http://rewers.blogspot.com