  • 21. Data: 2010-03-01 21:03:10
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

    > Wypytawszy się o szczegóły dowiedziałem się, że Majka miała dłuższą
    > rurę, o taką (tu jest rozmiar) i asystentkę, która trzymała takie coś (z opisu
    > wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać portrety... I
    > jeszcze z asystentką do blendy.
    > Ratunku!

    I jeszcze musisz sie dac zaplodnic, zeby bylo na 100% na Majke ;-)

  • 22. Data: 2010-03-01 21:05:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:
    > Ale w koncu, po ktorej stronie obiektywu Ty jestes?

    Ja mam pstrykać. Klient wie lepiej jak się to robi, bo oglądał Majkę. Że
    za krótki (w centymetrach) obiektyw mam i blendy nikt nie trzyma to źle.

    > I nie snobuj sie na brak TV, tez go nie mam a pierwszy odcinek tego
    > cudownego serialu znalazlem na Youtubie.

    No ale ja naprawdę tego nie widziałem. Pewnie jest gdzieś do
    ściągnięcia, ale jak już coś oglądam to wolę... drugą część Arabeli
    właśnie kończę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2010-03-01 21:13:05
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Sluchalem kiedys (nie w 1938 :D) - piekna sprawa.
    > Potem byl jeszcze film o tym sluchowisku. Niestety poza jednorazowym
    > obejrzeniu w TV, nie udalo mi sie tego znalezc w zadnym ze sklepow.

    Nie to?
    http://www.allegro.pl/item940729951_wojna_swiatow_h_
    g_wellsa_dzien_ktory_folia.html

    ~BitPump

  • 24. Data: 2010-03-01 21:42:08
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <5...@u...etop.pl> ~BitPump wrote:

    > Nie to?

    No wlasnie niestety nie, bo to jest dokument, na dodatek niskobudzetowy,
    a tamto to byl normalny film fabularny.

    --
    [rK] http://rewers.blogspot.com

  • 25. Data: 2010-03-01 22:03:26
    Od: mt <t...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > opisu wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    > portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.

    Ty się ciesz, że klient nie widział innej chałtury kinowej w postaci
    Miłość na wybiegu, bo byś musiał z Mamiya 645AFDII latać albo innym
    Hasselbladem :)

    --
    marcin

  • 26. Data: 2010-03-01 22:41:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    _rK_ pisze:

    > No wlasnie niestety nie, bo to jest dokument, na dodatek niskobudzetowy,
    > a tamto to byl normalny film fabularny.

    A tytuł nie był Noc, która wstrząsnęła ameryką?

    wer

  • 27. Data: 2010-03-01 23:08:29
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.03.2010 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Ja mam pstrykać. Klient wie lepiej jak się to robi, bo oglądał Majkę. Że
    > za krótki (w centymetrach) obiektyw mam i blendy nikt nie trzyma to źle.

    Może ktos powienien trzymać, mniej stempla byś może musiał używać, chyba
    że potrzbny jest stempel wielkości twarzy :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 28. Data: 2010-03-01 23:34:10
    Od: Dawid Gocel <d...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > opisu wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    > portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.

    A ja akurat widziałem ten odcinek (bez śmiechu - trzeba się jakoś
    odstresować ;) ) i też miałem zonka jak w studio panienka robiła foty,
    na oko minimum 80-200 z oczywiście - jakże by inaczej - założonym
    tulipankiem...bo ostre światło w studio zwykle jest.... + 2 błyskówki z
    soft-boxami + blenda trzymana przez osobę trzecią... myślałem, że umrę
    ze śmiechu - szczególnie jak pokazywali "niby efekty" tej sesji -
    totalnie nie przystające do sprzętu. Szczególnie w tym serialu bawi to,
    że raz główna bohaterka używa nikona, raz sony i zawsze to jest ten jej
    jedyny aparat.... po prostu wysiadka... no chyba, że ma dwa body i
    komplet szkieł...
    ... nie... czekam aż przyjdzie z canonem - ale on podobno nie jest
    trendy wśród profi fotografów, więc pewnie nie :D

    --
    Dawid

  • 29. Data: 2010-03-01 23:35:55
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Ratunku!

    Macie za swoje :)
    Jako ze jestem lekarzem, po emisji setek pseudomedycznych seriali, ktore
    nijak maja sie do rzeczywistosci, wiem co teraz czujecie.
    Teraz przyszedl czas na fotografow :) Ludzie teraz zobacza PROswiat!
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-03-01 23:38:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant: