  • 11. Data: 2009-11-22 21:29:14
    Temat: Re: czernienie aluminium
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    lesor pisze:

    > A moze kto anodowal golenie od lag?

    Ja lakierowalem natryskowo i proszkowo. Liczy sie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-11-23 08:43:44
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Lis, 01:35, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
    > Wow, dzieki za ostrzezenie. W takim razie nie bede ryzykowall i albo
    > zostawie nogi albo kupie inny stol.
    > A poanoduje se cylindry, zeby bylo TG :)

    A moze pojsc dalej - wymien sobie te nogi na lagi od HD? Moga byc z
    kolami, bedzie latwiej stol przesuwac w razie potrzeby.

    Wowczas juz zupelnie bedizesz TG ;)

    --
    amos

  • 13. Data: 2009-11-23 09:31:00
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    amos wrote:

    > A moze pojsc dalej - wymien sobie te nogi na lagi od HD? Moga byc z
    > kolami, bedzie latwiej stol przesuwac w razie potrzeby.
    >
    > Wowczas juz zupelnie bedizesz TG ;)

    :D :D

    rewelacyjny pomysl :)
    Musze tylko jeszcze przekonac do niego moja szanowna malzonke :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 14. Data: 2009-11-23 10:47:11
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Lis, 22:29, Kuczu wrote:

    > Ja lakierowalem natryskowo i proszkowo. Liczy sie ?

    Zalezaloby mi na efekcie koncowym do w miare intensywnej eksploatacji,
    przy malowaniu trzeba zostawic odkryte przylgnie zaciskow, lbow srub i
    otworu oski; zda sie, ze bedzie z czasem odpryskiwac...

    Ktore bylo lepsze natrysk czy proszek?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300Rossynant

  • 15. Data: 2009-11-23 20:37:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    lesor pisze:

    > Zalezaloby mi na efekcie koncowym do w miare intensywnej eksploatacji,

    Ale co Ty chcesz z tym robic ? Gwozdzie lagami wbijac czy po prostu
    jezdzic ?

    > przy malowaniu trzeba zostawic odkryte przylgnie zaciskow, lbow srub i
    > otworu oski; zda sie, ze bedzie z czasem odpryskiwac...

    No to zamaskowanie tego zajmuje jakies 15 minut. A jak kumaty lakiernik
    to zrobi to sam. I nie ma lakieru ktory by nie odprysnal po 10 latach
    jezdzenia i piaskowania syfem z drogi. Anodowana powierzchnia tez nie da
    rady.

    > Ktore bylo lepsze natrysk czy proszek?

    Ja teraz tylko proszkuje i zawsze na ten sam kolor :)

  • 16. Data: 2009-11-24 17:58:58
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ja teraz tylko proszkuje i zawsze na ten sam kolor :)

    Niech zgadne: czarny :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 17. Data: 2009-11-30 23:58:37
    Od: Mateusz Bielinski <l...@o...pl>

    On 19 Lis, 21:50, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Tak. Nazywa sie toanodowanie. I pod tym haslem szukaj uslugowawcow w
    > google, panoramie firm itp.
    >
    > Ja czasami korzystalem z uslug firmy Bronal w Warszawie.
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C 666 Editionwww.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

    Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą:

    www.tadgen.pl

  • 18. Data: 2009-12-01 00:20:27
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mateusz Bielinski pisze:

    > Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą:
    >
    > www.tadgen.pl

    w tym Nakle to fajnie mają, u was anodowanie, w Zelanie chromy itp. A u
    nas kicha. Dobrze ze niedaleko mam :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"