  • 321. Data: 2020-04-03 12:52:14
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAB947381A8C6Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A jest w ogole coś takiego jak zawieszenie? Czym to sie rozni od
    >zamkniecia?

    zamkniecie to dla mnie zakonczenie dzialalonosci, ze wszystkimi tego
    skutkami, i koniecznoscia ponownej rejestracji przy ponownym starcie.

    A zawieszenie to chyba pisemka, a potem w kazdej chwili mozna
    odwiesic.

    Oczywiscie wszystko pieknie, jak to firma jednoosobowa, bo z
    pracownikami juz tak latwo nie ma.

    P.S. Jeden hotel we Wrocku sie zamknal do 30 kwietnia. Trzezwo ocenia
    sytuacje, czy wygodniej mu bylo zwolnic personel na caly miesiac ?

    J.

  • 322. Data: 2020-04-03 12:53:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 18:06, mk4 pisze:

    > No wiesz - oni na ~90 chorych maja 1 zgon amy mamy 1 na ~67 chorych. No
    > to kto ma poki co lepsze statystyki?

    Miało by to sens gdyby nie były 2 tygodnie wcześniej w PANDEMII.

    LUDZIE. Myślicie trochę? Niemcy, Polska, Rosja to z miesiąc różnicy w
    czasie. Porównywanie cyferek na dziś JEST GŁUPIE.

  • 323. Data: 2020-04-03 12:59:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-04-03 o 10:08, T. pisze:
> [...]
    wAR0n6JdL0DEn2AE2gLLl1f3qbcu-gwUGiefrVmDimdSM3hswKsM
    9jN12Clo

    >Czyli tak samo ukrywają jak inni.

    Trudno powiedziec. Moze raczej ukrywali/nie badali powiklan
    pogrypowych w poprzednich latach.

    No i - wspomniany tam dr Wodarg, udzielil tego wywiadu przed 10.03, a
    zdaje sie stanowisko podobne ma od lat.

    https://www.wodarg.com/
    Trzeba sledzic, czy nie zmienil zdania - wczesniej to chyba nie mieli
    masowych zgonow w domach seniora ..

    Ciekawe info podeslal Cavalino o tej szczepionce na gruzlice - jesli
    NRD bylo szczepione, a RFN nie ... choc akurat ci staruszkowie moze
    akurat byli ...

    J.

  • 325. Data: 2020-04-03 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > informacji są publikatory. Jeśli w tv mówią że w dupę dostali
    > producenci i sprzedawców ubrań, butów, opon kto to logika i
    > doświadczenie nakazuja mi w to uwierzyć. Ale jak w programie
    > Agrobiznes mówią że rynek mleka ma się bardzo dobrze to mam wierzyć
    > czy nie wierzyć? Spór wziął się z tego że ten co pisał że ktoś kto
    > ma krowy ponosi straty jest głupszy od tych krów. Powinien jeszcze
    > dopisać że ci od produkcji maseczek bankrutują. Są w tej chwili
    > dzialy które dostają w dupę ale są i takie które mają udane żniwa.
    > Chcesz mnie przekonać przekonuj argumentami.

    A jestes w stanie uwierzyc ze jest coś takiego jak eksport?
    Przykładowo nasza wołowina to własnie kraje południa europy konsumuje.
    Jeżeli chodzi o przetwory mleczarskie to rownież eksportujemy.
    konsumpcja wewnetrzna tez sie bedzie zmniejszac skoro ludzie beda mieli
    mniej kasy.

    Ale zebym cie dobrze zrozumiał - ty twierdzisz ze ta cała tarcza to
    jakies brednie bo nie robi sie czegos takiego dla kilkudzisieciu umarłych
    osób? Te kilkadziesiat zmarłych osób to jedyne co zauwzyłes co sie dzieje
    obecnie na swiecie? Wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 324. Data: 2020-04-03 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mogę im również szczerze życzyć jak najgorzej i chuj ci do tego kundlu.

    Przed kundlu powinien być przecinek ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 326. Data: 2020-04-03 13:04:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 03-04-2020 o 09:47, J.F. pisze:

    >Jak jest plastikowy papier w woreczkach do herbaty ekspresowej, w
    >wyniku czego nie mogą one trafiać do bioodpadów, to już mnie nic nie
    >zdziwi.....

    Czemu nie, w koncu nie jesz tego.

    Mnie tylko chodzi o to czy taki np stylon czy poliester rownie dobrze
    zatrzymuje wirusa co np bawelna ..

    J.

  • 327. Data: 2020-04-03 14:27:48
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Korona musi wyp... bo sezon na szparagi się zaczyna :-)

    https://www.ndr.de/nachrichten/schleswig-holstein/co
    ronavirus/Erntehelfer-duerfen-trotz-Corona-Krise-ein
    reisen-Erleichterung-in-SH,erntehelfer192.html

    Granice zamknięte ale dla 80 tys Bułgarów o Rumunów Merkel przymknie oko bo szparag
    dla Niemca to rzecz święta. Dziadków zamkną na 4 spusty i będzie git. Tydzień dwa i
    będzie po sprawie.

  • 328. Data: 2020-04-03 14:40:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.04.2020 o 14:27, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > Granice zamknięte ale dla 80 tys Bułgarów o Rumunów Merkel przymknie oko bo szparag
    dla Niemca to rzecz święta. Dziadków zamkną na 4 spusty i będzie git.

    Gut.

  • 329. Data: 2020-04-03 15:15:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W obecnej sytuacji zawieszenie = zamknięcie.

    Manipulujesz ja TVN czy inna Wyborcza?
    Zawiesili głównie ci którzy nie moga na dzisiaj działalności prowadzić- fryzjerzy,
    kosmetyczki itp.
    Sam znam osobiście dwóch fryzjerów, jednego tatuażyste a żona 3 babki prowadzące
    usługi kosmetyczne. I oni od razu zawiesili jak im zakazali pracować.
    Zakaz odwołają, kilka kliknięć via net i działalność odwieszą zapewne
    Zawiesili bo nie mają możliwości generować ZADNYCH przychodow to co mieli zrobić.
    Inna sytuacja to np restauracje czy bary: znam takich co zawiesili i zamknęli knajpy
    ale tez znam takich co na miejscu nie serwują bo nie mogą ale robią na wynos i dowóz
    więc zawiesić nie mogli. Oczywiście przez to że nie mogą obsługiwać klientów w
    lokalach znacząco im obroty spadły i teraz pewnie ledwie na koszty zarobią.
    I oni właśnie z "tarczy" skorzystają zapewne żeby ZUSu nie płacić.

  • 330. Data: 2020-04-03 15:53:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ale jak w programie Agrobiznes >mówią że rynek mleka ma się >bardzo dobrze
    >to mam wierzyć czy >nie wierzyć?

    Powiedz temu producentowi co w Agrobiznes mowili
    https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.onet.pl/tylk
    o-w-onecie/koronawirus-w-polsce-koronawirus-uderza-w
    -wies-mamy-isc-pieszo-do-czestochowy-to-jest/bs2n2d5
    .amp