  • 331. Data: 2020-04-03 15:54:35
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:637c85da-4c03-4b96-9f7c-0cb50cc28594@go
    oglegroups.com...
> [...]
    >Zakaz odwołają, kilka kliknięć via net i działalność odwieszą zapewne
    >Zawiesili bo nie mają możliwości generować ZADNYCH przychodow to co
    >mieli zrobić.
    >Inna sytuacja to np restauracje czy bary: znam takich co zawiesili i
    >zamknęli knajpy ale tez znam takich co na miejscu nie serwują bo nie
    >mogą ale robią na wynos i dowóz więc zawiesić nie mogli. Oczywiście
    >przez to że nie mogą obsługiwać klientów w lokalach znacząco im
    >obroty spadły i teraz pewnie ledwie na koszty zarobią.
    >I oni właśnie z "tarczy" skorzystają zapewne żeby ZUSu nie płacić.

    Latwo sie zawiesza, jak jest jednoosobowa dzialalnosc, czy sc bez
    pracownikow.

    A w barze pewnie wiecej pracowalo - i juz problem.
    Fryzjerzy ... w duzym miescie to chyba wiekszosc w jakis salonach
    gdzie kilku pracuje, ale na jakiej zasadzie - dawniej mogla byc
    spoldzielna.

    P.S. widzialem taka "ryksze z kawą". Wlasciciel sie z centrum wyniosl
    do parku, i cos tam nawet sprzedawal.
    A teraz mu chyba i park zabrali :-(

    J.

  • 332. Data: 2020-04-03 16:06:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-03 12:15, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    wirusa-tylko-za-zgoda-sanepidu-zamiast-rozszerzac.ht
    ml#s=BoxWyboImg1

    Może do słownika zajrzyj.

  • 333. Data: 2020-04-03 16:07:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-02 08:54, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > https://portaltechnologiczny.pl/2020/03/13/imponujac
    y-pokaz-mozliwosci-chinskiego-przemyslu-w-miesiac-pr
    oducent-samochodow-elektrycznych-zostal-najwiekszym-
    na-swiecie-producentem-masek/

    > Tak. A w Europie tradycyjne niedasie. Kiedyś skończymy na chińskiej smyczy.
    Krótkiej smyczy.

    Na razie to nasi nas trzymają na smyczy a nie obcy.

  • 334. Data: 2020-04-03 16:27:04
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    janusze wirusologii są wyjątkowo aktywne

  • 335. Data: 2020-04-03 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > zamkniecie to dla mnie zakonczenie dzialalonosci, ze wszystkimi tego
    > skutkami, i koniecznoscia ponownej rejestracji przy ponownym starcie.
    >
    > A zawieszenie to chyba pisemka, a potem w kazdej chwili mozna
    > odwiesic.
    >
    > Oczywiscie wszystko pieknie, jak to firma jednoosobowa, bo z
    > pracownikami juz tak latwo nie ma.
    >
    > P.S. Jeden hotel we Wrocku sie zamknal do 30 kwietnia. Trzezwo ocenia
    > sytuacje, czy wygodniej mu bylo zwolnic personel na caly miesiac ?

    Wybacz JF ale nie chodziło mi znaczenie potoczne bo to jest dla mnie
    jasne.

    Pytam dokładnie o konsekwencje prawno fiskalne, chociaz w jakims zarysie
    czyli:
    - co dzieje sie z pracownikami
    - co dzieje sie ze srodkami trwałymi
    - co z magazynem

    itp.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 337. Data: 2020-04-03 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie - to pokazuje że ich w nie nie wyposażono i/lub nie nauczono z
    > nich korzystać.
    >
    > To tak w ramach: "byliśmy przygotowani".

    Ale widzisz jak te maseczki wygladaja?
    Jak one maja chronic w 100% skoro one nigdy nie przylegaja do twarzy
    dokładnie?

    A hasłach marketingowych nie gadajmy bo mamy chyba podobne zdanie.

    > Ale oni nie zarazili się w miejscach publicznych, tylko w
    > szpitalu/karetce przy ratowaniu ludzi.

    Ale czesto majac maseczke na twarzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 336. Data: 2020-04-03 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Powinni to zrobić wstecz, dla każdego kto umarł z podobnych powodów
    > od lutego.

    Ja cały czas czekam na jakas statystyke zgonów łącznie dzien po dniu.
    Licze na dziennikarzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 338. Data: 2020-04-03 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > fryzjerów, jednego tatuażyste a żona 3 babki prowadzące usługi
    > kosmetyczne. I oni od razu zawiesili jak im zakazali pracować.

    I co daje takie zawieszenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 339. Data: 2020-04-03 19:03:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Apr 2020 11:51:02 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie zapominaj niemiecka japo że twoja idolka powiedziała że konstytucją jest
    ważniejsza od życia ludzi.

    W moim świecie to Kaczyński chce za wszelką cenę zrobić wybory, bo "konstytucja
    tak stanowi" i srać na ludzkie życie.
    A w twoim światku co wyprawia ten pokurcz?

  • 340. Data: 2020-04-03 19:15:24

    03 Apr 2020 15:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Pytam dokładnie o konsekwencje prawno fiskalne, chociaz w jakims zarysie
    > czyli:
    > - co dzieje sie z pracownikami
    > - co dzieje sie ze srodkami trwałymi
    > - co z magazynem

    Nic. Tacy nie mogą zawieszać (jeżeli mają pracowników).