    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <r63v8l$1t3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e85cd42$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e861498$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    Date: 03 Apr 2020 10:59:47 GMT

    > To Ty nie rozumiesz. W ramach taniej manipulacji nie zacytowałes
    > wszystkiego tylko to co trochę według Ciebie pasuje, chociaż nie
    > pasuje i obronic się nie da. Dalej jest że kilkadziesiąt osób które
    > umarły nie są w stanie zachwiać rynkiem mleka. Udowodnij że śmierć
    > kilkudziesięciu osób zachwieje rynkiem mleka to będziesz wielki.
    > Rozszerze trochę. Tak jak niektórzy nie wymyślam sobie informacji a
    > biorę je z otaczającego świata. Dla takich jak ja od dostarczania
    > informacji są publikatory. Jeśli w tv mówią że w dupę dostali
> [...]
    A jestes w stanie uwierzyc ze jest coś takiego jak eksport?
    Przykładowo nasza wołowina to własnie kraje południa europy konsumuje.
    Jeżeli chodzi o przetwory mleczarskie to rownież eksportujemy.
    konsumpcja wewnetrzna tez sie bedzie zmniejszac skoro ludzie beda mieli
    mniej kasy.

    Ale zebym cie dobrze zrozumiał - ty twierdzisz ze ta cała tarcza to
    jakies brednie bo nie robi sie czegos takiego dla kilkudzisieciu umarłych
    osób? Te kilkadziesiat zmarłych osób to jedyne co zauwzyłes co sie dzieje
    obecnie na swiecie? Wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".