  • 121. Data: 2020-04-01 00:12:58
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Mar 2020 11:48:04 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Zamieszanie z wirusem ma szansę się skończyć wynikiem 7000 u nas 150000 u szwabow.
    Przy takim wyniku trudno sobie wyobrazić wielkość parasola jaki wyborcy otworzą w
    dupie pewnej bardzo brzydkiej pani.

    Zakładasz, że oni nie wiedzą o naszej kreatywności statystyk?

  • 122. Data: 2020-04-01 01:19:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-31 23:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > Tyle będą kalwalino trzymali 35 milionow ludzi w zamknięciu ile będzie trzeba.

    Ale komu trzeba?!

    >Ludzie są państwowi tak jak asfalt na drodze i woda w rzece i nie mają nic do
    gadania. Twoje gadanie i ujadanie tutaj mniej jest warte niż gówno pod podeszwa.

    Wręcz przeciwnie. To jedyne co ma znaczenie.

  • 123. Data: 2020-04-01 02:04:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co ma znaczenie? To że jak sobie tutaj pogada to coś zmieni?

  • 124. Data: 2020-04-01 07:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niedawno Ci napisałem że wiesz że wiem że jesteś trollem. Skup się
    > na kalwalino i innych przyglupach. Z nimi łatwo Ci pójdzie. A co do
    > Twojego pytania. Tylko idiota nie wie że zgodę na pochowek, każdy
    > pochówek, wydaje prokurator.

    Widze jeden plus tego wirusa - od teraz nikt juz nie bedzie miał
    watpliwości ze Zenek jest bezkrytycznym miłosnikiem obecnej władzy.
    Nawet te ostatnie jednostki którym sie wydawało ze jest po prostu
    oryginalny w swoim chamstwie i nieogarnianiu. ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 125. Data: 2020-04-01 07:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakiś dyżurny prokurator nie wyda zgody na pochówek bez sekcji jeśli
    > zgon był poza szpitalem, chyba że uzna że przyczyną śmierci jest
    > naturalną i nie wymaga wyjaśnienia.

    Zartujesz? Jak ktos zmarł na zapalenie płuc to myslisz ze beda mu sekcje
    zwłok robic i badac czy miał korone? Zartownis...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 127. Data: 2020-04-01 07:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > rzece i nie mają nic do gadania. Twoje gadanie i ujadanie tutaj
    > mniej jest warte niż gówno pod podeszwa.

    Rozumiem ze zakładasz nieograniczone zasoby rzadu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 126. Data: 2020-04-01 07:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No ja właśnie też nie.
    > I ile chcesz 35 mln ludzi trzymać w zamknięciu?
    > Jeśli to byłby temat na miesiąc czy dwa, to nie byłoby dyskusji,
    > tyle że miesiąc czy dwa nic nie zmienią.
    > A wręcz będzie gorzej.

    Ale w jednym poscie przedstawiałem na szybko policzony scenariusz
    odwrotny i nie odpisałes...
    A sam sie do dzis zastanawiam nad swoimi szacunkami.

    Mianowicie:
    - załózmy ze idziemy na całosc i likwidujemy wszelkie ograniczenia
    - zaraza sie całe spoleczenstwo w okresie miesiaca czy dwóch.
    - smiertelnosc załózmy optymistycznie na poziomie 1%.

    CZyli masz 350tysiecy zgonów.
    Ale przeciez ci ludzie nie umra ot tak, trafią do szpitali, bedzie proba
    ratowania etc.

    Do tego załózmy kolejne 3% przypadków które beda miały ciezki przebieg
    ale "do wyleczenia" - czyli masz kolejny milion pacjentów.

    A wszystko to w okresie miesiaca czy dwóch.
    Przy takiej ilosci pacjentów słuzba zdrowia nie ma szans i ze
    smiertelnosci 1% robią sie 3-4...

    Poltora miliona ludzi...

    Tak wyglada twój plan czy ja popełniam jakis bład w szacunkach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 128. Data: 2020-04-01 08:49:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale w jednym poscie przedstawiałem na szybko policzony scenariusz
    > odwrotny i nie odpisałes...

    Widać do kosza wpadło, ale powtórz o co chodziło.

    > A sam sie do dzis zastanawiam nad swoimi szacunkami.
    >
    > Mianowicie:
    > - załózmy ze idziemy na całosc i likwidujemy wszelkie ograniczenia

    To jest bez sensu - chorzy i podejrzani MUSZĄ być odizolowani.
    Tyle że to wiąże się z olbrzymią ilością testów i poprawieniem działania
    służb - w tej chwili już jest na to za późno.
    I dziadki też.

    > - zaraza sie całe spoleczenstwo w okresie miesiaca czy dwóch.

    Całe się nie zarazi, ale powiedzmy że połowa.

    > - smiertelnosc załózmy optymistycznie na poziomie 1%.

    1 % to od tych co zachorują z dającymi się stwierdzić objawami.
    A takich jest dużo mniej niż 100% faktycznych chorych, bo nikt nie
    testował całej populacji.
    Ciężko choruje 15%, powiedzmy że testującym udaje się wyłapać 30%,
    reszta to bezobjawowcy nigdy nie testowani.

    30% z połowy populacji to 5250 tys chorych przetestowanych.
    1 % od nich to 50 tys zgonów.

    > CZyli masz 350tysiecy zgonów.

    50 tys.
    1/8 corocznej umieralności.
    Lekko licząc, w większości to ci sami ludzie, co i tak by umarli.

    > Ale przeciez ci ludzie nie umra ot tak, trafią do szpitali, bedzie proba
    > ratowania etc.

    Przy takiej ilości większość by nie trafiła, bo by się nie zmieścili.

    > Przy takiej ilosci pacjentów słuzba zdrowia nie ma szans i ze
    > smiertelnosci 1% robią sie 3-4...

    Przy naszym (nie)przygotowaniu epidemiologicznym może tak być.

    > Poltora miliona ludzi...

    200 tys, większość i tak by umarła.
    Nie teraz to za rok czy dwa.

    I PODSUMOWANIE:

    Przy obecnej izolacji wszystkich i wszystkiego, duża część z nich z nich
    też się zarazi i umrze w podobnym czasie, bo przez rok czy dwa izolacji
    nikt nie utrzyma.

    A po drugiej stronie szali masz ofiary izolacji na rok czy dwa - ilości
    porównywalne.
    Więc bilans wychodzi na zero, byłby dodatni (czyli bez izolacji ofiar
    byłoby mniej), gdyby testować na potęgę i izolować każdego z podejrzanych.
    Casus Korea Płd.

    > Tak wyglada twój plan

    Nie - mój plan to wyłapać, izolować i leczyć chorych (plus starszych i
    podejrzanych), dać spokój zdrowym, nie zarzynać gospodarki.

  • 129. Data: 2020-04-01 10:07:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-31 o 14:45, Cavallino pisze:

    > Tyle że błąd pomiaru jest tylko w jedną stronę, więc jeśli nie rozumiesz
    > o czym mowa, to po prostu milcz.

    Błąd pomieru może być w obie strony w zależności od producenta.
    Przeczytaj o testach które kupili Czesi od Chińczyków.
    80% pomiaru jest BŁĘDNE.

  • 130. Data: 2020-04-01 10:07:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-01 o 08:49, Cavallino pisze:

    > Nie - mój plan to wyłapać, izolować i leczyć chorych (plus starszych i
    > podejrzanych), dać spokój zdrowym, nie zarzynać gospodarki.

    Plan jest całkiem przyzwoity, ale z powodu braku pieniędzy
    (na izolację, na testy, na leczenie) jest utopią.