  • 111. Data: 2020-03-31 23:16:24
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2020 o 22:59, J.F. pisze:

    > To lekarz okresla przyczyne w akcie zgonu. Oczywiscie domniemana.

    I nie ma sposobu żeby zbadać na covid, nawet jeśli tak podejrzewa.
    Cytowałem tego typu przypadki.

    > Zeby sie pojawil prokurator ... no ciekaw jestem, kto wzywa ...

    Nieważne i tak olewa, też było w cytatach.

    Jest dokładnie odwrotnie.
    Dwoje moich rodziców umarło w szpitalu, nikt im sekcji nie chciał robić.
    Musiałbym sam tego zażądać.

    A nie mamy?

    > We Wloszech zmarlo 11 tys ludzi. Ale od poczatku epidemii, czyli u
    > nich jakis miesiac. 400 dziennie.
    > W skali kraju moze i wymierne jak umiera 1400 zamiast 1000, ale
    > myslisz, ze w mniejszej skali ktos zauwazy ?
    > Taki np prokurator rejonowy widzac raport, ze wczoraj odeszly 3 osoby,
    > podczas gdy normalnie jest to od zera do 5, srednio 2 ...

    Jaki raport?
    Myślisz, że prokuratorzy dostają raporty o ilości zgonów na ich terenie?

    > Tylko skad by mialy sie doliczyc ...

    Doliczą się, tak jak my wszyscy.
    Za rok, dwa, albo trzy.
    Ale wtedy to już będzie musztarda po obiedzie.

  • 112. Data: 2020-03-31 23:24:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]

    > nich jakis miesiac. 400 dziennie.
    > W skali kraju moze i wymierne jak umiera 1400 zamiast 1000, ale
    > myslisz, ze w mniejszej skali ktos zauwazy ?

    BTW: po wyborach statystyki się urealnią.
    Tak jak w Japonii gdy powód fałszowania przestał istnieć:

    https://www.sport.pl/sport/7,173950,25834462,igrzysk
    a-w-tokio-2020-przelozone-i-nagle-dane-o-zakazeniach
    .html#s=BoxOpMT

    A nasi robią to tak:
    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25834069,c
    iemna-liczba-ofiar-wirusa.html#s=BoxWyboMT

  • 113. Data: 2020-03-31 23:27:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-31 o 15:33, Cavallino pisze:

    > Nie mam, więc nie porównuję.
    > To Ty brandzlujesz się pisiorskimi statystykami co kilka dni.
    Coraz większe głupoty gadasz.

    > PLONK WARNING
    Wiesz gdzie możesz mnie pocałować.

    > Pyskować to sobie możesz starej, najwyżej szmatą przez gębę zarobisz.
    Zarobiłeś to wiesz.

    > Nie - to nie wystarczy.
    > Owszem - trochę ofiar które nie dostałyby się do szpitala pewnie
    > ubędzie, ale dojdą inne - skutki aresztów domowych.
    Znowu majaczysz, w stanach i reszcie europy też siedzą w domach, tam mogą?

    > Nie liczy się to co widać teraz, tylko to co będzie widać przez kilka
    > lat, gdy przyjdzie czas na podsumowania.
    Jak nie jak tak, tych których się teraz nie uratuje będą bezpowrotnie
    straceni,
    co Ci po rozliczeniach?
    były takie po hiszpance?
    guano było, ludzie przeszli nad tym do porządku dziennego, tutaj będzie
    tak samo.

    > Może być tak, że za rok ci co mieli umrzeć w Szwecji to już umarli,
    > reszta już uodporniona, bo wirusa przechorowali lub już niema się od
    > kogo zarazaić i kraj wrócił do normalności.
    Zobaczymy za miesiąc, ale nie przypuszczam żeby się zatrzymało,
    Dania coś przebąkuje że już mają opanowaną epidemię a już za miesiąc
    będą znosić rygory.

    > A my będziemy się pozamykani jak szczury, bujać się z paskudztwem przez
    > kilka lat, zrujnujemy kraj, a ofiar suma sumarum wyjdzie niewiele mniej.
    Gówno prawda, widać to po chociażby po portugalii, wirusa mają od 1.03
    my 03.03.
    dla znacznie mnieszej populacji maja już 160 zmarłych co daje 16/m a my
    mamy 0,8/m
    czy Słowenia 7/m, węgrzy 2/m.

    > Nie - to Twoja domena.
    > Jak nie rozumiesz co czytasz, to chociaż MILCZ.
    Sam się zastosuj do swoich pseudo rad.

    --
    Janusz

  • 114. Data: 2020-03-31 23:35:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno Ci napisałem że wiesz że wiem że jesteś trollem. Skup się na kalwalino i
    innych przyglupach. Z nimi łatwo Ci pójdzie. A co do Twojego pytania. Tylko idiota
    nie wie że zgodę na pochowek, każdy pochówek, wydaje prokurator.

  • 115. Data: 2020-03-31 23:39:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2020 o 23:27, Janusz pisze:

    > Coraz większe głupoty gadasz.

    Nie - tak jest prawda po prostu.
    A jeśli sam nie widzisz, za czym i za kim gardłujesz, to spytaj kogoś
    kto jest w stanie ocenić Twoją twórczość.

    > Znowu majaczysz, w stanach i reszcie europy też siedzą w domach, tam mogą?

    A kto tak powiedział?

    > Jak nie jak tak, tych których się teraz nie uratuje będą bezpowrotnie
    > straceni,

    I to taka wielka różnica, czy nie uratują ich teraz czy za kilka tygodni
    albo miesięcy?

    Ci którzy poumierają w wyniku zamrożenia kraju nie musieliby umierać W
    OGÓLE - to jest zasadnicza różnica.

    > Zobaczymy za miesiąc, ale nie przypuszczam żeby się zatrzymało,

    No ja właśnie też nie.
    I ile chcesz 35 mln ludzi trzymać w zamknięciu?
    Jeśli to byłby temat na miesiąc czy dwa, to nie byłoby dyskusji, tyle że
    miesiąc czy dwa nic nie zmienią.
    A wręcz będzie gorzej.

    Więc ile - rok, dwa, trzy?
    Nie będzie co zbierać....

> [...]
    > my 03.03.
    > dla znacznie mnieszej populacji maja już 160 zmarłych co daje 16/m a my

    Razy 10, 100, albo i więcej.
    Nikt tego nie wiem.
    Może poza rządem, bo dla 20 zmarłych miesięcznie by tego cyrku nie
    wprowadzał.

    > czy Słowenia 7/m, węgrzy 2/m.

    > Sam się zastosuj do swoich pseudo rad.

    Jak nie będę rozumiał o czym piszę, to nie będę pisał.
    Ale proszę bardzo - zrezygnuj z pensji/emerytury na pół roku, albo rok i
    potem gardłuj jaki to mamy wspaniały rząd.

    P.S.
    Nie zapomnij tu wrócić za rok ze swoimi peanami dla izolacji wszystkich
    i wszystkiego, jak już będzie wiadomo jakie były jej prawdziwe koszty i
    ofiary.
    Ciekawe czy wtedy będziesz miał odwagę zarzucać, że nie miałem racji,
    wieszcząc gospodarczy armagedon, w wyniku takich działań.

  • 116. Data: 2020-03-31 23:49:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tyle będą kalwalino trzymali 35 milionow ludzi w zamknięciu ile będzie trzeba. Ludzie
    są państwowi tak jak asfalt na drodze i woda w rzece i nie mają nic do gadania. Twoje
    gadanie i ujadanie tutaj mniej jest warte niż gówno pod podeszwa.

  • 117. Data: 2020-04-01 00:04:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 Mar 2020 13:53:46 +0200, w <r5vb0b$upe$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > No to poatrz ile to testowanie wszystkich jak popadnie jest warte,
    > właśnie w Niemczech podwoiła sie liczba zgonów, przypadek?
    > nie sądzę, co im dało testowanie? guzik, dane z strony\
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
    >
    > Niemcy 8 zmarłych /milion przy 67k zarazonych
    > My 0,8/m przy 2132
    >
    > więc pandemia się nadal roznosi w przerażającym tempie, tylko izolacja
    > jest w stanie ją powstrzymać, no ale tacy jak Ty krzyczą że gospodarka
    > ucierpi, myślisz że bez obostrzeń nie ucierpi?

    Taki komentarz:

    turpin
    30 marca o godz. 18:26 34392
    Spokojnie. Wszystko w swoim czasie. Tej epidemii środkami chałupniczymi - a
    takie w Rzeczpospolitej Nr Trzy i Siedem Ósmych są wyłącznie stosowane -
    powstrzymać się nie da. Chałupniczo niczego się nie raczej ,wypłaszczy', jak
    wskazują na to przykłady Włoch, Hiszpanii i Francji, może także i UK.

    Każdy europejski kraj będzie musiał przejść przez tę epidemię ,pełną piersią'.
    Dla pięciu dużych krajów oznacza to - jak na razie - około 700-900 zgonów na
    dobę. Tak ,ustabilizowała' się sytuacja we Włoszech i tak stabilizuje się w
    Hiszpanii; Francja jest bliska plateau, UK doń zmierza. Niemce to nieco odrębny
    przypadek, bo - jak to Niemce - nie działają chałupniczo, ale fachowo, bardzo
    agresywnie testując kontakty, trochę jak w Korei Południowej.

    Zatem prosta inspekcja histogramów dziennej umieralności pozwala przypuszczać,
    że za kilka tygodni RP Nr 3 i 7/8 czeka po około 300-400 zgonów dziennie.

    Tego ukryć się nie będzie dało, niezależnie od stopnia urzędniczej
    kreatywności.

  • 118. Data: 2020-04-01 00:05:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 Mar 2020 23:27:53 +0200, w <r60cks$m02$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Gówno prawda, widać to po chociażby po portugalii, wirusa mają od 1.03
    > my 03.03.
    > dla znacznie mnieszej populacji maja już 160 zmarłych co daje 16/m a my
    > mamy 0,8/m

    :DDD

  • 119. Data: 2020-04-01 00:06:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 Mar 2020 11:11:22 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    Idź bzdecić gdzie indziej.

  • 120. Data: 2020-04-01 00:12:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jakiś dyżurny prokurator nie wyda zgody na pochówek bez sekcji jeśli zgon był poza
    szpitalem, chyba że uzna że przyczyną śmierci jest naturalną i nie wymaga
    wyjaśnienia.

    Jakbyś oglądał TVN albo czytał GW, to może coś byś wiedział.
    Ale że oglądasz TVP dlatego twoja wiedza to kloaka.

    1. Jak należy postępować w wyniku zgonu bliskiej osoby w domu?
    Jeśli zgon nastąpił w domu, pierwszym krokiem jest zawiadomienie Pogotowia
    Ratunkowego: z telefonu stacjonarnego: 999/ z telefonu komórkowego: 112. Po
    przybyciu Pogotowia, lekarz lub osoba uprawniona do stwierdzenia zgonu wypisuje
    protokół zgonu, po tej czynności można powiadomić Zakład Pogrzebowy o zgonie i
    prośbie zabrania osoby zmarłej do kostnicy (żadnemu zakładowi nie można zlecić
    przewozu bez stwierdzenia zgonu przez lekarza).

    W przypadku śmierci w miejscach publicznych, nawet gdy nie ma podejrzenia, że
    doszło do niej na skutek przestępstwa, ciało na ogół przewożone jest do
    najbliższego Zakładu Medycyny Sądowej lub szpitala z prosektorium. Lekarz
    przeprowadzi oględziny i ustali przyczynę zgonu. Potem wystawi kartę zgonu, a
    ciało zostanie przekazane rodzinie.
    Więcej:
    https://wyborcza.pl/nekrologi/1,101500,19916514,poli
    cja-i-prokuratura-smierc-w-niejasnych-okolicznosciac
    h.html