  • 11. Data: 2009-03-13 09:00:47
    Temat: Re: (NTG) Duzy monitor tv plazma.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    sebo pisze:
    > jak chcesz oglądać divxy to polecam tv z hd ready. Full hd jest zbyt
    > szczegolowe na filmy z kompa (szczegolnie jednoplytowe).

    Oj, zamiast obniżać sobie potencjał można zrobić to samo z filmem w
    locie za pomocą jakiegoś plugina.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-03-13 09:22:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):

    > Zapewne w reakcji na wyraźnie zaznaczenie pytającego: "foto - nieistotne".

    Oj, jakby sobie napisał że czytać jego teksty można tylko w slipkach to
    co? ;) Dyskutujemy przecież ;) Co oznacza, że wątki powinny być otwarte
    ;)

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 13. Data: 2009-03-13 11:20:27
    Od: sebo <b...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Oj, zamiast obniżać sobie potencjał można zrobić to samo z filmem w
    > locie za pomocą jakiegoś plugina.

    ja staralem sie nie wydac zbyt duzo kasy, a z 4m z jakich ogladam tv nie
    widac róznicy czy to hd ready czy full hd.

    pzdr

  • 14. Data: 2009-03-13 11:26:25
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    sebo pisze:

    > ja staralem sie nie wydac zbyt duzo kasy, a z 4m z jakich ogladam tv nie
    > widac róznicy czy to hd ready czy full hd.

    W takim razie koniecznie musisz kupić WIĘKSZY telewizor :)))

    Ja tam na 32" nie widzę, czy to jest HD czy PAL, więc cały czas cieszę
    się kineskopową bańką :DDD

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 15. Data: 2009-03-13 12:05:50
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    usenet user napisał(a)
    > Musze pilnie kupic telewizor plazmowy:

    > Mozecie doradzic co warto obejrzec?

    To może i ja się podepnę z pytaniem: potrzebny mi jest niedrogi i lekki
    rower. Możecie doradzić czym warto sie zainteresować?

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!