  • 1. Data: 2009-12-02 07:30:59
    Temat: NOM - Niezależny Operator Międzystrefowy
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Czy ta firma jeszcze istnieje? E-mail nie działa, strona WWW nie otwiera
    się. A może tylko zmienili adresy internetowe?

  • 2. Data: 2009-12-02 07:40:07
    Temat: Re: NOM - Niezależny Operator Międzystrefowy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ta firma jeszcze istnieje? E-mail nie działa, strona WWW nie otwiera
    > się. A może tylko zmienili adresy internetowe?

    http://www.exatel.pl/?section=oferta&action=wstep&ac
    tion=wstep&type=10&service=43

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-12-02 22:00:30
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-12-02 08:30, mirekc pisze:
    > Czy ta firma jeszcze istnieje? E-mail nie działa, strona WWW nie otwiera
    > się. A może tylko zmienili adresy internetowe?

    http://www.nom1044.pl/ - wszystko jest ok

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2009-12-03 07:58:44
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Olo pisze:

    > http://www.nom1044.pl/ - wszystko jest ok

    Rzeczywiście, a ja wczoraj nie mogłem wejść. Wygląda, że coś było z DNS-em.
    Ale poczta nadal nie działa, zgodnie z tym, co głosi komunikat na stronie WWW:

    "Z przyczyn technicznych poczta NOM jest chwilowo niedostępna."

    Przyjmuję do wiadomości.

  • 5. Data: 2009-12-03 11:31:14
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    > komunikat na stronie WWW:
    >
    > "Z przyczyn technicznych poczta NOM jest chwilowo niedostępna."

    I zgodnie z tym co kilka/kilkanaście dni temu przyszło na
    ....@p...nom.pl

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 6. Data: 2009-12-03 23:37:26
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 03 Dec 2009 08:58:44 +0100, mirekc wrote:
    > Ale poczta nadal nie działa, zgodnie z tym, co głosi komunikat na stronie WWW:
    > "Z przyczyn technicznych poczta NOM jest chwilowo niedostępna."

    18 lisciopada otrzymalem taka wiadomosc:
    "Z przyczyn technicznych funkcjonowanie serwisu poczta.nom.pl zostanie
    zawieszone, prosimy o zabezpieczenie przez Pastwa przechowywanej tam
    treci.

    Administrator Systemu Poczty NOM"
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2009-12-07 16:57:23
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Czy ta firma jeszcze istnieje? E-mail nie działa, strona WWW nie otwiera
    > się. A może tylko zmienili adresy internetowe?

    Wystawiają mu faktury, ja płacę więc pewnie jeszcze działa - ale dziwi mnie
    to bo faktruy na 4 lub 9zł to pewnie nie warto wystawiać.

    W.

  • 8. Data: 2009-12-07 19:28:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wystawiają mu faktury, ja płacę więc pewnie jeszcze działa - ale dziwi mnie
    > to bo faktruy na 4 lub 9zł to pewnie nie warto wystawiać.

    Spoko, zostawiłem sobie jako ciekawostkę fakturę z NOM wystawianą
    jeszcze przez TPSA na jeden impuls - 35 groszy.

  • 9. Data: 2009-12-07 19:41:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Spoko, zostawiłem sobie jako ciekawostkę fakturę z NOM wystawianą jeszcze
    > przez TPSA na jeden impuls - 35 groszy.

    ????
    A kiedykolwiek TPSA wystawiala faktury za NOM?
    Przeciez cale wielkie halo bylo wlasnie o to, ze Telepies nie chcial
    wystawiac faktur i dlatego prefiks 1044 z ogolnodostepnego zrobil sie
    dostepny tylko po podpisaniu umowy.
    Pozniej Justyna mnie o te faktury scigala az sie przedawnily :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-12-08 20:49:21
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Przeciez cale wielkie halo bylo wlasnie o to, ze Telepies nie chcial
    > wystawiac faktur i dlatego prefiks 1044 z ogolnodostepnego zrobil sie
    Początki były takie, że nie trzeba było podpisywać żadnej umowy,
    wystarczyło wykręcić tylko prefix NOMu i już przychodziła od nich
    faktura. Nie mam 100% pewności, że rachunki były drukowane przez TPSA,
    ale wygląd tego rachunku przypominał co żywo te z TPSA, więc taki mój
    wniosek.
    Po za tym, w jakiś sposób NOM musiał ustalić nasze dane, skoro rachunek
    doszedł prawidłowo a nikt wcześniej umowy nie podpisywał i poza TPSA
    nikt ich nie miał