  • 1. Data: 2009-11-29 21:45:07
    Temat: Oranzada, a internet po drucie ?
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Czy oranzada zakłada stałe łącze po telepieskiej parze drutów?
    Jeśli tak, to jakie plusy dodatnie i minusy ujemne?
    Trafiłem na jakieś zdanie u pismaków w rodzaju 'do stałego łącza Oranżada oferuje
    internet bezprzewodowy za jedyne 7 zł', to mnie
    zaciekawiło.
    JaC

  • 2. Data: 2009-11-30 12:13:43
    Temat: Re: Oranzada, a internet po drucie ?
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Po wyjaśnieniach w departamencie oranżadowej dezinformacji (tylko 20 minut
    głupkowatej muzyczki) okazało się, że jak zwykle pismak w
    szmatwybie łgał jak pies - ten tajemniczy Internet bezprzewodowy to jest... router
    "wi-fi", zasięg 5-10 metrów ;-))
    JaC

    ----

  • 3. Data: 2009-11-30 14:20:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    ąćęłńóśżź wrote:
> [...]
    głupkowatej muzyczki) okazało się, że jak zwykle pismak w
    > szmatwybie łgał jak pies - ten tajemniczy Internet bezprzewodowy to jest... router

    pismak sie nie mylil jesli chodzi o usluge, mylil sie co do ceny = za 9zl,

    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_promoti
    ons?category=INTERNET_PROMOTIONS&articleId=4109538

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-12-01 10:23:36
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    To mylił się dezinformator?

    Czytam i czytam i niczego nie rozumiem.

    ONI specjalnie tak piszą, czy to raczej efekt nowej matury??
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-12-01 19:30:51
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    ąćęłńóśżź pisze:
> [...]
    > Trafiłem na jakieś zdanie u pismaków w rodzaju 'do stałego łącza Oranżada oferuje
    internet bezprzewodowy za jedyne 7 zł', to mnie

    To z bezprzewodowym to nie wiem, ale mogę Ci napisać coś o ADSL w Orange
    Z tego co widziałem to w akcji to pingi na poziomie 300 ms to raczej
    norma. W ciągu kilkuset godzin pracy łącznie ( bywam u znajomego jakieś
    2-3 razy w miesiącu ) połączenie zostało zerwane kilkadziesiąt razy. W
    odróżnieniu od Neostrady( którą miałem dość długo ), trudno się połączyć
    ponownie. Testowane na modemie ZTE, Warszawa Urysnów, centrala 644.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-12-01 22:59:34
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To z bezprzewodowym to nie wiem, ale mogę Ci napisać coś o ADSL w Orange Z
    > tego co widziałem to w akcji to pingi na poziomie 300 ms to raczej norma.

    Może myślisz o orange free, czyli o internecie komórkowym.
    Bo po ADSL w orange, pingi są normalne, po 20-30ms.

> [...]
    > od Neostrady( którą miałem dość długo ), trudno się połączyć ponownie.
    > Testowane na modemie ZTE, Warszawa Urysnów, centrala 644.

    Takie zachowanie usługi nadaje się tylko do zgłoszenia operatorowi celem
    naprawy, tak być nie może.
    Mam orange freedom od roku - działa idealnie. Dwa znajome freedomy, tak
    samo.

    --
    B.G

  • 7. Data: 2009-12-14 13:19:28
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 1 Gru, 23:59, "B.G" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > naprawy, tak być nie może.
    > Mam orange freedom od roku - działa idealnie. Dwa znajome freedomy, tak

    Czesc, ja nowego zagadnienia zakladal nie bede, bo bez sensu sie
    dublowac.
    Generalnie to jak oceniacie oferte orange na ten net stacjonarny. Bo
    abstahujac od tej promocji z free, to teraz maja chyba jeden z
    lepszych cennikow na rynku. Ja mialem do tej pory do czynienia tylko z
    Neostrada. Jest jakas roznica w jakosci?

  • 8. Data: 2010-01-15 19:13:29
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 1 Gru, 23:59, "B.G" <b...@w...pl> wrote:
> [...]

    lepszych cennikow na rynku. Ja mialem do tej pory do czynienia tylko z
    Neostrada. Jest jakas roznica w jakosci?
    Jak dziala jest ok ale jak sie cosik chrzani to reparacja trwa deko dluzej,
    wiesz niby lacza jednego na lini drugiego czy inaczej. TPSA jak jej wygodnie
    udaje ze to osobna firma jest.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.