  • 31. Data: 2013-09-23 01:46:20
    Temat: Re: NAS domowy
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/09/2013 22:55, Mr. Misio wrote:

    Mam takie pytanie dotyczace funkcji uploadu do you tube:
    Po dluzszym czasie nieuzywania przydala by sie ta funkcja ale cos sie nie
    moge zalogowac. Dostaje cos takiego:

    http://img69.imageshack.us/img69/1870/90r4.jpg

    Spotkales sie z czyms takim, albo wiesz jak to obejsc?
    Wygooglalem tylko jedna strone i to po wegiersku.

  • 32. Data: 2013-09-23 16:01:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:
> [...]
    >
    > Spotkales sie z czyms takim, albo wiesz jak to obejsc?
    > Wygooglalem tylko jedna strone i to po wegiersku.

    calkiem nigdy dla bezpieczenstwa nie automatyzuje uplowadow w takie
    miejsca, wiec nei mam bladego pojecia :)

  • 33. Data: 2013-09-23 19:09:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/09/2013 15:01, Mr. Misio wrote:

    > calkiem nigdy dla bezpieczenstwa nie automatyzuje uplowadow w takie
    > miejsca, wiec nei mam bladego pojecia :)

    Automat polega na tym ze musisz wrzucic plik do uprzednio zdefiniowanego
    folderu zeby byl uploadowany wiec tu sie raczej nie mozna pomylic.
    Mam zamiar wrzucac na youtube duze pliki i tak sobie mysle, ze fajnie by
    bylo gdyby robil to Zyxel kiedy ide do pracy a komputer bylby wylaczony jak
    dotychczas.
    Nie chce Ci sie sprawdzic? ;)

  • 34. Data: 2013-09-23 20:37:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:

    > Automat polega na tym ze musisz wrzucic plik do uprzednio zdefiniowanego
    > folderu zeby byl uploadowany wiec tu sie raczej nie mozna pomylic.

    Oj mozna, mozna :) I skopiowac do katalogu plik, za ktory potem sie
    bedzie czlowiek wstydzil :)

    hehehe, nie chce :)

  • 35. Data: 2013-09-24 14:30:47
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    R.e.m.e.K wrote:

    > Popieram, tez mam ten model, tylko od ponad 3 lat. Jedynie rozszerzylem ram
    > do 1GB. Smiga bez problemu. Jest do niego sporo dodatkowego softu typu svn,
    > torrent, serwer webowy, php, mysql, etc. Nawet jest iSCSI i w Win7 mam dysk
    > oparty o ten protokol. Jedyna wada to nie wspolpracuje z dowolnymi HDD tylko
    > trzeba dopasowac z listy dyskow zgodnych, chodzi o edycje serwerowe dyskow.

    No nie muszą być zaraz jakieś super serwerowe, ale coś w rodzaju WD RED,
    czy inne z przeznaczeniem do NASa, jak najbardziej OK.

    U siebie mam akurat dyski WD Green, które były co prawda na liście
    kompatybilności, ale nie powinny tym się znaleźć ze względu na funkcję
    parkowania/odparkowywania głowicy. Jednak zastosowałem odpowiedni
    program narzędziowy, który wyłączył w dyskach tę funkcję i wszystko jest
    teraz OK. Natomiast jeśli ktoś nie chce się bawić w zmiany ustawień
    firmware dysków, to lepiej brać dyski dedykowane do NAS - obecnie każdy
    duży producent dysków ma taką linię w ofercie.

  • 36. Data: 2013-09-24 15:47:43
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    BQB wrote:

    > Aby szybko szło, to trzeba przez FTP wysyłać, a nie kopiować przez
    > windows przez udział sieciowy.

    Normalne kopiowanie "przeciągnij i upuść" z Windows, czy też innego OS
    daje na prawdziwym NASie (czyli np. Netgear ReadyNAS) praktycznie taką
    samą szybkość kopiowania, jak FTP. Przykładowo ReadyNAS Duo v2 odczyt -
    niektórzy chwalą się, że uzyskują 94 MB (megabajtów) na sekundę. 60
    MB/sek. daje bez łaski. Wyższe modele ReadyNASa dają jeszcze więcej i
    także bardzo szybki zapis. Mój stary, leciwy ReadyNAS Duo V1 (ten z
    procesorem SPARC 266 MHz) daje odczyt 34 MB/sek. przy kopiowaniu
    "przeciągnij i upuść" do Windows.

  • 37. Data: 2013-10-02 01:33:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-24 15:47, Poldek pisze:

> [...]
    > samą szybkość kopiowania, jak FTP. Przykładowo ReadyNAS Duo v2 odczyt -
    > niektórzy chwalą się, że uzyskują 94 MB (megabajtów) na sekundę. 60

    No i tak to powinno działać. Inaczej to nie wyobrażam sobie używania
    takiego NASa w domu, bo po co taki wolny w domu? Skoro ma tak wolno
    lecieć, to niech leci na zewnątrz do jakiegoś hostingu. Albo ma to
    działać "jak dysk lokalny" ale współdzielony, bezpieczniejszy, z stałym
    dostępem z zewnątrz w razie czego itp, jako zbiór rzeczy z kilku
    komputerów albo dla kilku komputerów, a jeśli ma działać 8MB/s - to
    szybciej sobie to nagram na DVD i zaniosę do pokoju obok ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173