  • 1. Data: 2010-10-04 19:00:07
    Temat: N8 vs. 550D
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Hej,

    http://thehandheldblog.com/2010/10/04/shootout-nokia
    -n8-v-canon-550d-dslr/

    Porównanie aparatu z Nokii N8 i Canonem 550D.

    Nokia gubi się trochę w mniej sprzyjających warunkach oświetleniowych,
    ale do widoczków z wakacji spokojnie wystarczy.

    m.

  • 2. Data: 2010-10-04 19:08:03
    Temat: Re: N8 vs. 550D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > http://thehandheldblog.com/2010/10/04/shootout-nokia
    -n8-v-canon-550d-dslr/

    > Porównanie aparatu z Nokii N8 i Canonem 550D.

    Nie, to porównywanie resajzów z auto z N8 z resajzami z auto z 550D.
    Trochę jak porównanie malucha z porsche o ósmej rano przed momimi oknami
    - oba prawie stoją, ale ten drugi mocniej hałasuje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-10-04 19:11:38
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:
    -n8-v-canon-550d-dslr/

    > Nie, to porównywanie resajzów z auto z N8 z resajzami z auto z 550D.

    Na końcu artykułu masz link do oryginalnych zdjęć.

    m.

  • 4. Data: 2010-10-04 19:19:44
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-10-04 21:00, Mikolaj Machowski pisze:
    > Hej,
    >
    > http://thehandheldblog.com/2010/10/04/shootout-nokia
    -n8-v-canon-550d-dslr/

    > Porównanie aparatu z Nokii N8 i Canonem 550D.

    Świetnie jak na takie maleństwo. Jestem ciekaw co jutro zaprezentuje konkurencja
    (Panasonic).

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 5. Data: 2010-10-04 19:32:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Na końcu artykułu masz link do oryginalnych zdjęć.

    A o sorry, rozdzielczość tej Nokii rzeczywiście nie jest zła (a canona
    chyba zaniżona jakimś podłym szkiełkiem). Ale potencjał pozostaje nadal.

    Muszą się głupio czuć orędownicy sześciu megapikseli na cropie, swego
    czasu głoszący prawdy o niemożliwym do sensownego upakowania megapikseli
    nastu na tymże. Teraz widać, że można tam wsadzić nie naście, ale z
    kilkaset :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 6. Data: 2010-10-04 19:33:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-10-04 21:08:03 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Trochę jak porównanie malucha z porsche o ósmej rano przed momimi
    > oknami - oba prawie stoją, ale ten drugi mocniej hałasuje.

    Musisz się koniecznie przeprowadzić.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-10-05 08:51:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 04 Oct 2010 21:08:03 +0200, Janko Muzykant wrote:

    > Nie, to porównywanie resajzów z auto z N8 z resajzami z auto z 550D.

    Lat temu iles sam tutaj cos podobnego uskuteczniales:
    (np: http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/497e876387075603)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2010-10-05 14:14:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > A o sorry, rozdzielczość tej Nokii rzeczywiście nie jest zła (a canona
    > chyba zaniżona jakimś podłym szkiełkiem). Ale potencjał pozostaje nadal.

    Kit. Czyli to co większość klientów będzie używać.

    m.

  • 9. Data: 2010-10-05 16:24:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Michal Tyrala pisze:

    > Lat temu iles sam tutaj cos podobnego uskuteczniales:
    > (np: http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/497e876387075603)

    Oczywiście, ale z wyraźnym zaznaczeniem, że resajzy i dla złotooczych,
    którzy podobno mogą rozpoznać po vga.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl