  • 1. Data: 2013-09-26 18:10:44
    Temat: N8 i PR Trójka przez GSM
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam!

    Da sie słuchać na N8 Trójki (Polskie Radio rzecz jasna) ale przez GSM,
    sprawdzilem kilka aplikacji i kiszka. Ma ktos sprawdzony, skuteczny pomysl?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2013-09-26 19:22:18
    Temat: Re: N8 i PR Trójka przez GSM
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Ghost
    naskrobał(a):

> [...]
    > sprawdzilem kilka aplikacji i kiszka. Ma ktos sprawdzony, skuteczny pomysl?

    Sprawdzałeś TuneInRadio? U mnie na HTC działą właśnie z trójką.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

  • 3. Data: 2013-09-27 07:58:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Ghost
    > naskrobał(a):

    > Sprawdzałeś TuneInRadio? U mnie na HTC działą właśnie z trójką.

    Nie wyglada by mialo dzialac na N8, w kazdy razie na strinie TuneIn.com nie
    ma systemu nokii.

  • 4. Data: 2013-09-27 10:39:11
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Zenek? Ciocia? Berta? Ghost? Gdzie oni są!

    > Da sie słuchać na N8 Trójki (Polskie Radio rzecz jasna) ale przez GSM,
    > sprawdzilem kilka aplikacji i kiszka. Ma ktos sprawdzony, skuteczny pomysl?
    > TIA

    Dziwnie, mi wbudowane radio internetowa działa przez GSM normalnie.
    Tylo trzeba by wprowadzić adres streamu trójki, bo oryginalnie chyba nie ma...

    > Ghost

    Sławek
    --
    ________ Za pieniądze ślepy zaczyna widzieć,
    _/ __/ __/ a mnich sprzedaje swój modlitewnik -- Sun-Tsy

  • 5. Data: 2013-09-27 11:27:33
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-27 10:39, Sławomir Szczyrba pisze:
    > Zenek? Ciocia? Berta? Ghost? Gdzie oni są!

    > Dziwnie, mi wbudowane radio internetowa działa przez GSM normalnie.
    > Tylo trzeba by wprowadzić adres streamu trójki, bo oryginalnie chyba nie ma...

    A czy to "wyżera" transfer internetowy, czy działa jakoś inaczej?
    Link do RTFM mile widziany...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-09-27 11:36:57
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Aha. sqlwiel, kopsnij nam wypłosza i znikamy.
    > A czy to "wyżera" transfer internetowy, czy działa jakoś inaczej?
    > Link do RTFM mile widziany...

    Oczywiście że wyżera.
    Przecież to normalny transfer jak kazdy inny...
    Chcesz za darmo to musisz znaleźć sobie trójkę w 'zwykłym' radiu :)

    Sławek
    --
    ________ 30 zdań, ktore może powiedzieć kobieta nagiemu mężczyźnie :
    _/ __/ __/ 21. Może wygląda lepiej w naturalnym owietleniu.

  • 7. Data: 2013-09-28 09:48:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > Dziwnie, mi wbudowane radio internetowa działa przez GSM normalnie.
    > Tylo trzeba by wprowadzić adres streamu trójki, bo oryginalnie chyba nie

    Nie ma i po wrpowadzeniu nie dziala. Gdyby dzialalo nie pytalbym.

  • 8. Data: 2013-09-28 15:13:05
    Od: MM <m...@w...pl>

    W dniu sobota, 28 września 2013 09:48:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Nie ma i po wrpowadzeniu nie dziala. Gdyby dzialalo nie pytalbym.

    Trójki na symbianie możesz posłuchać na CorePlayerze. Na mojej E61i działa.

    Pozdro
    MM

  • 9. Data: 2013-09-29 22:53:35
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    MM (m...@w...pl) in
    ps.com

    > Trójki na symbianie możesz posłuchać na CorePlayerze. Na mojej E61i
    > działa.

    Tak właśnie słuchałem kiedyś na E51. Innej moiżliwości nie było chyba.
    Ale trzeba było wpisać adres streamu.
    Myślałem, że do teraz coś się zmieniło...

    MSz

  • 10. Data: 2013-09-30 20:27:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Trójki na symbianie możesz posłuchać na CorePlayerze. Na mojej E61i działa.

    Ale skad to wziac, z tego co widze, to mam wrazenie, ze ten produkt umarl
    :-(