  • 1. Data: 2013-09-26 15:07:05
    Temat: Obowiązkowa opłata aktywacyjna
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Dzwoniła do mnie z miesiąc temu jakaś telehandlarka z play i próbowała
    wcisnąć jakieś najtańśze abo. Ogólnie oferowała mi mniej za więcej kasy
    i nie mogła sięnadziwić czemu nie jestem podniecony jej propozycją. Ale
    w sumie nei o tym, wisienką na torcie całej propozycji yło to, że muszę
    im zapłacić 50zł za aktywację abonamentu. Jak zacząłem się dziwić, że to
    wyraźnie im zależy na tym bym był w abonamencie i ta opłata to żart, to
    pani telehandlarka odpowiedziała, że nic nie można z tym zrobić bo unia
    każe bezwzględnie płacić opłaty aktywacyjne... Co Wy na to? Rzeczywiście
    są odgórnie zmuszani do pobierania opłat? Brzmi to trochę nierealnie.

  • 2. Data: 2013-09-26 16:44:09
    Temat: Re: Obowiązkowa opłata aktywacyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każe bezwzględnie płacić opłaty aktywacyjne... Co Wy na to? Rzeczywiście
    > są odgórnie zmuszani do pobierania opłat? Brzmi to trochę nierealnie.

    Moim zdaniem to po prostu prowizja dla osoby, która Ci sprzeda usługę.

  • 3. Data: 2013-09-26 17:41:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 26 Sep 2013 15:07:05 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >każe bezwzględnie płacić opłaty aktywacyjne... Co Wy na to? Rzeczywiście
    >są odgórnie zmuszani do pobierania opłat? Brzmi to trochę nierealnie.

    ściema jak nic, jak by tak było to przecież play mógłby aktywacje
    zrobić 1zł

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-09-26 21:29:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 16:44:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]

    Dobrze wyszkolona :-)

    > Moim zdaniem to po prostu prowizja dla osoby, która Ci sprzeda usługę.

    Moze, ale przeciez w cenniku.
    Fakt ze dla prepaidow nie ma.

    J.

  • 5. Data: 2013-09-27 15:51:56
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-26 15:07, PlaMa pisze:
    (...)
    > że nic nie można z tym zrobić bo unia
    > każe bezwzględnie płacić opłaty aktywacyjne...

    Ta sama Unia kazała polskim urzędnikom zlikwidować metalowe zielone
    strzałki na skrzyżowaniach, wprowadzić 50 km/h w miastach oraz inne bzdury.

    "Unia kazała" to dobry chwyt marketingowy. Prawie tak dobry jak "dla
    dobra ekologii" - nikt nie odważy się zaprzeczyć.