  • 1. Data: 2013-09-25 15:19:14
    Temat: Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dziś od Electro.pl dostałem m@il zawierający w temacie słowo BON
    a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
    unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,
    stosowane na co dzień... Coś w rodzaju:

    WAKACJE.

    Ponieważ ta promocja została zakończona 31 sierpnia, można było
    owo ,,hasło'' podać mi za pośrednictwem Opineo, które nawet
    wtedy by nie zdradziło owego tajnego ;) hasła, gdyby przebieg
    sporu ujawniło. :)

    Bonu oczywiście jeszcze nie wykorzystałem.
    Mam na to czas do 31 grudnia 2013 roku, czyli 3 miesiące.
    Niemal połowę czasu Electro.pl zabrał na mielenie wody młynkiem
    do kawy. Pozostała połowa do lata raczej nie należy, ale że na
    wakacje mogę pojechać do ciepłych krajów...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-25 18:43:51
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

> [...]
    > a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
    > unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,

    Piszesz przez sen ?
    O so hozi ?

  • 3. Data: 2013-09-25 20:37:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-09-2013 18:43, saskatchewan pisze:

    > Piszesz przez sen ?
    > O so hozi ?

    chodzi o to zebys go nie wyciagal z KF. w skrocie: kolo sobie kupil
    jakiegos budzetowego smartfona po trzech latach przymiarki na wszystkich
    grupach swiata. teraz prowadzi na wszystkich grupach blog-monolog na
    temat tego smartfona i jakiegos bonu. moze sprawiac wrazenie 'lekko
    usmiechnietego'

  • 4. Data: 2013-09-26 03:14:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "saskatchewan" l1v3s2$vnl$...@n...task.gda.pl

    > Piszesz przez sen ?
    > O so hozi ?

    O to, że po masie upomnień (i po niemal dwóch miesiącach)
    sklep Electro,pl przysłał mi wreszcie obiecany bon wakacyjny.
    Bon ten był dodatkiem zachęcającym do kupowania w tym sklepie.
    Był dodawany do każdego zakupu, którego wartość przekraczała 400 pln.

    Kupiłem w tym sklepie smartfon (dlatego piszę na grupie .gsm) Monster
    firmy Pentagram a sklep (Electro.pl) sprzedaje różne (drobne
    i niedrobne) AGD (dlatego piszę na grupie .dom) itp...

    Napisałem o swej ,,przygodzie'', aby przestrzec innych przed tym sklepem. :)

    I oczywiście liczyłem się z reakcjami takimi, jak ta:

    "K" l1vahc$7h3$...@p...wsisiz.edu.pl

> [...]
    > grupach swiata. teraz prowadzi na wszystkich grupach blog-monolog na
    > temat tego smartfona i jakiegos bonu. moze sprawiac wrazenie 'lekko

    których autorami być może są sami pracownicy wiadomego sklepu. :)

    -=-

    Sklep uprawia matactwo i złośliwość. :) Dookoła sklepy rywalizują pomiędzy
    sobą, niemal podbierając sobie wzajemnie klientów, gdy tymczasem Electro.pl
    potrafi zauważyć, że reklamacji nie uzna, dopóki nie będzie ona złożona
    poprawnie, czyli poprzez odpowiednią rubrykę formularza strony sklepowej...

    Rozumiem, że do ,,nadania sprawie biegu'' potrzebny jest stosowny numer
    nadawany automatycznie właśnie wtedy dopiero, gdy korzystamy z tego
    akurat poletka, ale chyba można było udzielić mi odpowiedzi na moje
    pytanie o to: ,,co należy uczynić, aby smartfon rozpoczął współpracę
    z siecią Aero2?'' także bez tego numeru...

    Jeśli ktoś lubi występowanie w roli poganianego niewolnika -- chyba
    może swe marzenia spełnić właśnie jako klient tego sklepu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-26 18:08:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "saskatchewan" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Piszesz przez sen ?

    Przez brak snu.

  • 6. Data: 2013-09-30 00:44:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Piszesz przez sen ?
    > O so hozi ?

    Ten typ tak ma - generalnie wypisuje brednie (urządza sobie w usenecie
    coś w rodzaju chaotycznego bloga), a jeśli przypadkiem napisze coś z
    sensem to będzie to kompletnie wyrwane z kontekstu (on chyba zakłada, że
    każdy użytkownik usenetu ma obowiązek zapoznać się z enulkowym
    życiorysem, włączając w to sny).

  • 7. Data: 2013-09-30 18:28:09
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

> [...]
    > użytkownik usenetu ma obowiązek zapoznać się z enulkowym życiorysem, włączając

    Śniadanie mistrzów tyle że daleko mu do marzeń sennych .
    Ale w myśl -piszę więc jestem- gość chyba leguralnie "jest".
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2013-10-24 23:33:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "saskatchewan" l2c8qm$kqo$...@n...task.gda.pl

> [...]

    > Śniadanie mistrzów tyle że daleko mu do marzeń sennych .
    > Ale w myśl -piszę więc jestem- gość chyba leguralnie "jest".

    Piszę, więc jestem bogatszy -- przykładowo piszę o Electro,
    aby mnie ów sklep nie okradał zuchwale i bezkarnie. Przy
    okazji ostrzegam innych -- kto chce, ten korzysta z tych
    ostrzeżeń, a kto nie chce -- przeżywa dzisiaj rzeczywistość
    znaną mi z czasów PRL i z filmów Barei.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'