  • 21. Data: 2012-01-09 20:32:21
    Temat: Re: Myjnia ręczna a paragon
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    W dniu 2012-01-09 00:24, Kris_Poland pisze:
    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    > na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?
    Ty to masz chłopie problemy...zainstaluj sobie jakiś słownik bo żal dupę
    ściska.

  • 22. Data: 2012-01-09 20:34:15
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    W dniu 2012-01-09 19:11, Bydlę pisze:
    > Więc zmodyfikuję - a jak sprawdza interes?
    Może podczas mycia lub sikania?

  • 23. Data: 2012-01-09 21:41:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Użytkownik "PH" <p...@...ustach.abc> napisał w wiadomości
    > Może podczas mycia lub sikania?

    ubiegłeś mnie więc tylko ROTFL :)
    pzdr
    GL

  • 24. Data: 2012-01-11 11:51:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2012 18:10, Bydlę wrote:

    > A skąd przypuszczenie, że tam?

    Człowiek pyta o paragon z myjni, a dostaje odpowiedź o tankowaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-01-11 12:06:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-11, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Człowiek pyta o paragon z myjni, a dostaje odpowiedź o tankowaniu.

    Tankowaniu (pieniedzmi) maszyny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-01-11 12:11:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2012 11:06, AZ wrote:

    > Tankowaniu (pieniedzmi) maszyny.

    Może ma tam urządzenie wykradzione z NASA zwane potocznie licznikiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-01-11 12:36:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-11, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Może ma tam urządzenie wykradzione z NASA zwane potocznie licznikiem?

    Napewno ma ale chodzi pewnie o taka sytuacje:
    - ktos przed Toba myje, wrzucil 3 razy po 5 PLN
    - wjezdzasz Ty, wrzucasz 5 PLN, 2 PLN, 1 PLN, 1 PLN

    No i idziesz po fakture, skad wiadomo ile Ty wrzuciles?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-01-11 13:19:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2012 11:36, AZ wrote:

    > Napewno ma ale chodzi pewnie o taka sytuacje:
    > - ktos przed Toba myje, wrzucil 3 razy po 5 PLN
    > - wjezdzasz Ty, wrzucasz 5 PLN, 2 PLN, 1 PLN, 1 PLN
    >
    > No i idziesz po fakture, skad wiadomo ile Ty wrzuciles?

    To już pewnie jakaś technologia wykradziona ze statku kosmicznego w
    Strefie 51, polegająca na resetowaniu licznika po każdym skończonym
    cyklu. Tak tylko gdybam, bo na ziemi podobnych mechanizmów jeszcze nie
    widziano.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-01-11 13:24:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-11, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > Strefie 51, polegająca na resetowaniu licznika po każdym skończonym
    > cyklu. Tak tylko gdybam, bo na ziemi podobnych mechanizmów jeszcze nie

    Co to jest skonczony cykl? Bo ja na przyklad wrzucam 5 PLN, konczy sie
    czas, wrzucam drugie 5 PLN. To sa chyba 2 cykle?

    Tak sie zastanawiam - myjnie maja zetony a niektore nawet karty prepaid
    - nie lepiej kupic troche zetonow/karte i wziac na to paragon/fakture?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-01-11 13:44:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2012 12:24, AZ wrote:

    > Co to jest skonczony cykl? Bo ja na przyklad wrzucam 5 PLN, konczy sie
    > czas, wrzucam drugie 5 PLN. To sa chyba 2 cykle?

    A ja czasem kupię chleb, zapłacę i przypomnę sobie że piwa nie wziąłem.
    Myślisz, że dostanę jeden paragon z kasy fiskalnej jak stanę znowu na
    końcu kolejki z piwem?

    > Tak sie zastanawiam - myjnie maja zetony a niektore nawet karty prepaid
    > - nie lepiej kupic troche zetonow/karte i wziac na to paragon/fakture?

    Pewnie, może za pół roku znów będe przejeżdżać przez białystok, to
    akurat ta garść żetonów się przyda.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil