  • 41. Data: 2012-01-16 23:04:54
    Temat: Re: Myjnia ręczna a paragon
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    news:4f0ab895$0$1200$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tam gdzie ja myję jest budka a w budce koleś, który nawet o 3:12 w nocy
    > wystawi fakturę na życzenie.

    ale na innych myjaniach nie ma
    nawet w dzien

    sek w tym ze chce sie rozliaczac
    a nie zawsze sie wyrobie w czasie i niewiadomo ile wrzuce

  • 42. Data: 2012-01-18 21:35:17
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > No, to jest myśl.
    > Więc zmodyfikuję - a jak sprawdza interes?

    Z licznika w urzadzeniu...

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 43. Data: 2012-01-18 21:42:36
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    > sek w tym ze chce sie rozliaczac
    > a nie zawsze sie wyrobie w czasie i niewiadomo ile wrzuce

    Znam ten problem :)
    Rozwiązania są takie, znaleźć myjnię gdzie siedzi gość w budce i brać FV od
    ręki.
    Ale znam też taką myjnię przy stacji benzynowej gdzie idę rzucam 50zł proszę
    żeby rozmienić na dwójki i fakturkę na myjnię. Dostaję FV garść monet w
    podłkietnik i zapas jest, a to czy wykorzystam u nich wszystko czy nie
    koniecznie to nikt w to nie wnika.
    Więc polecam znaleźć takie miejsce w swojej okolicy i rozmieniać hurtem i
    brać na to FV, kiedyś nawet i na 200zł wziąłem i nie było problemu.
    Ale tak robię na własne potrzeby bo mam własną działaność i samochód na
    środkach, pracownikom firmy której flotę obsługuję nawet słowem nie pisnąłem
    że tak się da bo zaraz by się okazało że chłopaki nagle stali się fanami
    czystości i wydają po 500zł miesięcznie na myjnię :P
    Inna bajka to myjnie bezdotykowe sieciowe z kartą(np.BP) z kluczykiem
    (Niebieski Słoń, Erhle).

  • 44. Data: 2012-01-19 00:01:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-18 20:35:17 +0000, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Z licznika w urzadzeniu...

    Ufff...
    Moi poprzedni interlokutorzy nie dawali rady.
    :-)))

    --
    Bydlę