  • 11. Data: 2012-01-09 11:01:16
    Temat: Re: Myjnia ręczna a paragon
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 9 Sty, 09:08, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > nie każdy ma obowiązek posiadania kasy i wydawania paragonów
    > możesz poprosić o fakturę

    lub o rachunek

  • 12. Data: 2012-01-09 14:01:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > To papier toaletowy jest juz tak drogi, ze paragon z myjni zaczyna miec
    > znaczenie?

    Nie ma się z czego śmiać, to bardzo kreatywna metoda wykorzystania
    paragonu z myjni! Poza tym to dwie pieczenie na jednym ogniu -- czysty
    samochód i nie tylko on.

  • 13. Data: 2012-01-09 15:58:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    MW nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tam gdzie ja myję jest budka a w budce koleś, który nawet o 3:12 w nocy
    > wystawi fakturę na życzenie.

    A skąd będzie wiedział za ile zatankowałeś maszynę :)

  • 14. Data: 2012-01-09 18:34:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 15:58:38 +0100, "Chris" <a...@g...pl> said:

    > MW nabazgrał(a):

    > A skąd będzie wiedział za ile zatankowałeś maszynę :)

    A jak myślisz, jak się rozlicza z podatków?

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2012-01-09 18:35:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2012 17:34, Bydlę wrote:

    > A jak myślisz, jak się rozlicza z podatków?

    A jak wy obaj tankujecie na myjni?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-01-09 18:57:03
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    > A jak myślisz, jak się rozlicza z podatków?

    Np. ryczałtem ;)

    RoB

  • 17. Data: 2012-01-09 19:10:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 18:35:17 +0100, kamil <k...@s...com> said:

    > A jak wy obaj tankujecie na myjni?

    A skąd przypuszczenie, że tam?

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-01-09 19:11:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-09 18:57:03 +0100, "RoB" <r...@g...pl> said:

    > Np. ryczałtem ;)

    No, to jest myśl.
    Więc zmodyfikuję - a jak sprawdza interes?
    :-)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-01-09 19:18:15