  • 11. Data: 2009-11-03 13:32:21
    Temat: Re: My, prepaidowcy, jesteśmy nadal dyskryminowani! :)
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > Jeśli do tej pory np. Orange'owi nic nie przeszkadzało przez 12 miesięcy
    > utrzymywać ważność konta (dla połączeń przychodzących), na którym nie ma
    > ani złotówki, to chyba tym bardziej nie powinno ich boleć utrzymywanie
    > ważności konta, na którym są jakieś środki?

    Bolałoby to ich kieszeń ;P
    Rzecznik prasowy na blogu strasznie unikał odpowiedzi na takie samo pytanie
    (dlaczego nie wydłużą ważności na wychodzące -- bo trzeba ponosić koszt
    utrzymania karty,jak wytknąłem żę takowy i tak wynosi rok dla przychodzących
    to... powiedział że nie wiedział i tyle xD )

  • 12. Data: 2009-11-05 21:46:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Jeśli karta leżała w szufladzie, to nikt nie dzwonił i nikt nie płacił!
    > Nie czarujmy się, nikt nie będzie nosił ze sobą telefonu, z którego nie
    > można zadzwonić!

    ja będę, będzie to tel na dwie karty
    orange tylko do odbierania

    --