  • 1. Data: 2014-02-11 13:58:39
    Temat: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Nie potrafię namierzyć właściwej grupy a z drugiej strony zapewne wiele
    osób stąd potrafi mi pomóc. Więc zaryzykuję i zapytam... Chodzi o
    zgranie sobie z CD muzyki do telefonu. W sieci jest od groma konwerterów
    CD do MP3 lecz po zainstalowaniu kilku wymiękłem, żaden nie zrobił tego
    do końca dobrze. Najlepiej wypadł Free Audio CD to MP3 converter ale
    projekt jest zaniechany... i nie dodaje ID ścieżki i ręcznie trzeba to
    uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program
    działający pod W8 ?

    Marek

  • 2. Data: 2014-02-11 16:42:12
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/11/2014 7:58 AM, Marek wrote:
> [...]
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    > wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program

    jak sam napisałeś jest masa takich programów i większość jednak robi to
    czego wymagasz, ale jeśli chcesz zgrywać płytę, które nie została już
    wcześniej skatalogowana, w jednej z baz danych jak: freedb, musicbrainz,
    gd3 to jak taki program ma rozpoznać, co to za wykonawca i jaki jest
    tytuł utworu? sam musisz te informacje wpisać. nie ma zmiłuj.
    sam najbardziej sobie chwale Easy CD-DA Extractor/Converter, choć
    czasami brakuje mi paru fukcji.
    lepsza grupa zeby dopytać dalej w tym temacie bedzie: p.c.nowe-programy,
    albo p.c.microsoft-windows.winnt, albo p.rec.audio, albo
    p.rec.audio.bin. <rs>

  • 3. Data: 2014-02-11 17:10:33
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    > wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program

    CDex i EAC

    z plyty do mptrzy

    EAC - tak mi ktos odpisal na ktorejs grupie - do zniszczonych plyt

    CDex - do niezniszczonych

    Zaczalem uzywac jednego i drugiego, dzialaja wysmienicie.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-02-11 17:26:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 13:58:39 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    > wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program

    Dla niewprawnych użytkowników bezkonkurencyjne jest iTunes. Może być nawet
    jakaś stara wersja z oldversion.com
    Trzeba tylko przestawić domyślny format z AAC na MP3 w ustawieniach i już.
    Ściąga okładki z netu, ładnie robi tytuły, pozwala edytować tagi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2014-02-11 18:48:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > z CD muzyki do telefonu.
    sobie ściągnij mp3 z netu. zero problemów, a jak masz oryginały to się
    rozgrzesz sam.
    > W sieci jest od groma konwerterów
    najlepszym konwerterem jest LAME. tyle że on raczej jest obsługiwany
    z... "lini komend" czy jak to się w windowsie nazywa. na 100% znajdziesz
    do LAME "nakładkę" w którą można klikać.
    Wiele lat temu ja miałem taki zestaw który zgrywał audio z płyty,
    odpytywał internet w celu uzyskania tytułów, tagów itp, i podawał do
    lame w celu przekonwertowania. z oczywistych względów z piratami nie
    działało
    :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-02-11 19:57:39
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 16:42, rs pisze:

    > jak sam napisałeś jest masa takich programów i większość jednak robi to
    > czego wymagasz,

    "Prawie" trafiłem jeden a instalowałem kilka. Chcąc skrócić swoje
    eksperymentowanie podjąłem się utworzenia wątku.

> [...]
    > gd3 to jak taki program ma rozpoznać, co to za wykonawca i jaki jest
    > tytuł utworu? sam musisz te informacje wpisać. nie ma zmiłuj.

    Oczywiście, z tym się liczę.

    > sam najbardziej sobie chwale Easy CD-DA Extractor/Converter, choć
    > czasami brakuje mi paru fukcji.

    Zanim zainstaluję... jakich?

    > lepsza grupa zeby dopytać dalej w tym temacie bedzie: p.c.nowe-programy,

    Ta grupa słabo pasuje - również brałem ją pod uwagę ale odpuściłem.

    > albo p.c.microsoft-windows.winnt,

    Tu zdecydowanie nie... Wyłącznie system Windows (jakikolwiek) jest tu
    omawiany.

    > albo p.rec.audio, albo

    Tu kiedyś się udzielałem ... ale mogę spróbować mimo iż audiofile
    odprawiają egzorcyzmy nad MP3, poniekąd się nie dziwię :-)

    Marek

  • 7. Data: 2014-02-11 20:48:12
    Od: Sebastian Klimczak <s...@g...com>

    Dnia 11.02.2014 Marek <p...@s...com> napisał/a:
> [...]
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    > wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program

    A co jes złego w Windows Media Playerze?;)

    Sebastian Klimczak

  • 8. Data: 2014-02-11 21:43:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/11/2014 1:57 PM, Marek wrote:
    > Zanim zainstaluję... jakich?

    głownie to zapisywania informacji o błędzie przy kopiowaniu do pliku. są
    podane na ekranie, łącznie z sumami kontrolnymi, ale do pliku już nie
    chce zapisać. uszkodzone płyty mi się bardzo rzadko trafiają, wiec nie
    narzekam na ten soft. używam go od bodaj ośmiu lat i nadal sobie chwale.

> [...]
    > Tu kiedyś się udzielałem ... ale mogę spróbować mimo iż audiofile
    > odprawiają egzorcyzmy nad MP3, poniekąd się nie dziwię :-)

    masz bardzo dziwne opinie o wszystkich wyżej wymienionych grupach, a już
    na pewno, ze wszystkich które miałeś do dyspozycji, wybrałeś
    zdecydowanie najmniej odpowiednią, bo rippanie/kompresowanie ACD, ma się
    nijak to telefonii komórkowej, nawet szeroko pojętej. <rs>

  • 9. Data: 2014-02-11 23:01:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.02.2014 18:48, ToMasz pisze:
> [...]
    > odpytywał internet w celu uzyskania tytułów, tagów itp, i podawał do
    > lame w celu przekonwertowania. z oczywistych względów z piratami nie

    Audiograbber?
    Czy to bydlę zrzuca do wav i dalej trzeba ręcznie konwertować, bo
    kompresja do mp3 słaba?

  • 10. Data: 2014-02-11 23:03:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.02.2014 21:43, rs pisze:
    /.../
> [...]
    > zdecydowanie najmniej odpowiednią, bo rippanie/kompresowanie ACD, ma się
    > nijak to telefonii komórkowej, nawet szeroko pojętej. <rs>

    Mnie sie też tu kojarzy.
    (PS: Ikonka Telefon znowu się mi pojawiła!)