  • 61. Data: 2014-02-15 14:28:40
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 13:26:28 +0100, Marek napisał(a):

    > Ahhh... zaskoczyłem co kolega J.F. miał na myśli. Miał wątpliwość co
    > zadziałało: czy rozpoznawanie fragmentu utworu (i wtedy długości / czasy
    > o jakich teraz piszemy nie mają zastosowania) czy też rozpoznawanie bez
    > analizy dźwięku (po czasach utworów zapisanych jako album na nośniku).

    Moze tak:
    -bierzemy mp3, czyscimy tagi, kopiujemy do pustego katalogu, zmieniamy
    nazwe na xxx, owieramy w winamp ... i Auto Tag znajduje: To tylko
    tango, Rozni wykonawcy, album "potega milosci", sciezka 1, dysk 2/5,
    2001, wydawca
    "Przegląd Readee's Digest" (dokladnie tak - ciekawe kto sie pomylil)

    -zmieniamy nazwe na 09.yyy.mp3, a nawet na "09. to tylko tango.mp3"
    ... bez zmian

    -kopiuje pozostale utwory ... bez zmian

    -dopisuje tag Artist=Maanam, szukam ... teraz to juz sciezka 9 z
    albumu "The Best of Kora & Maanam"

    -zmieniam nazwe na yyy, kasuje reszte plikow, otwieram ... o, znow
    wersja RD.

    -przy nazwie 09.yyy.mp3 nadal RD

    -ale z nazwa "09. to tylko tango.mp3" to juz "the best ..."

    -zmieniam nazwe na "09. to tylko kangur.mp3" .. nadal The Best

    -zmieniam nazwe na "09. tylko.mp3" .. nadal The Best
    -zmieniam nazwe na "09. ylko.mp3" .. nadal The Best
    -zmieniam nazwe na "09. yylk.mp3" .. juz RD
    -"07. tylko.mp3" .. tez RD
    -wracam do "09. yylk.mp3", kopiuje inne pliki .. RD

    -pliki kasuje, zmieniam nazwe na yyy, dodaje tag ze sciezka 9 ... a to
    nadal RD.

    Wychodzi mi ze:
    -na inne pliki w katalogu nie patrzy,
    -istotny jest numer w nazwie pliku,
    -istotna jest czesciowa zgodnosc nazwy pliku z tytulem,
    -istotny jest tag wykonawcy,
    -nieistotny jest tag z numerem sciezki.

    Istotne, ale nie decydujace - jakis system punktowania musza miec.

    No i tresc jest istotna :-)

    J.

  • 62. Data: 2014-02-15 22:52:40
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-15 14:28, J.F. pisze:

    > Istotne, ale nie decydujace - jakis system punktowania musza miec.
    >
    > No i tresc jest istotna :-)

    Taaa... wspominałem komuś w tym wątku, że nawet lokalizacja GPS może być
    brana pod uwagę przy identyfikacji fragmentu utworu :-D Zapewne podobne
    "magiczne" sztuczki brane są pod uwagę przy identyfikacji plików MP3.
    Ciekawe obserwacje poczyniłeś :-)

    Marek