  • 1. Data: 2010-05-11 15:47:55
    Temat: Muszę zganic forda :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już
    cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi
    juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.

    Chciało się miec sztywnego i niskiego, to teraz płać :) Ciekawe ile mnie skasują
    w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na przegląd. Każę
    wszystko wymienić.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-05-11 15:52:06
    Temat: Re: Muszę zganic forda :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Michał Gut wrote:
    > ale ta zawieche to chyba w ramach gwarancji powinni wiec nie skasuja
    > cie.

    Może tak tez będzie, ale wątpię w to :) Powiedzą, że to elementy eksploatacyjne.
    Jesli zrobią w ramach gwarancji, to ich pochwalę ;)

  • 3. Data: 2010-05-11 15:58:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ale ta zawieche to chyba w ramach gwarancji powinni wiec nie skasuja cie.

  • 4. Data: 2010-05-11 16:06:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał Gut pisze:
    > ale ta zawieche to chyba w ramach gwarancji powinni wiec nie skasuja cie.

    raczej nie, w citroenie padł jeden amorek drugi jak nowy po przelocie
    jeśli się nie myle ok 50tyś i jakoś nie uwzględnili gwarancji. Swoją
    drogą żeby zawias padł po 40tyś to albo faktycznie jakość forda jest
    nadal na poziomie z przed 20lat, albo ktoś tu zalicza wszystkie dziury :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-05-11 16:08:41
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > drogą żeby zawias padł po 40tyś to albo faktycznie jakość forda jest
    > nadal na poziomie z przed 20lat, albo ktoś tu zalicza wszystkie

    Nie po 40 tysiacach, ale po 28 :) Po dziurach nie jeżdzę, staram sie je omijać
    jak tylko mogę. No ale auto twarde, niskie, fele 18-tki i opony 40-tki. Teraz
    płacę frycowe ;)

  • 6. Data: 2010-05-11 16:10:48
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Nie po 40 tysiacach, ale po 28 :) Po dziurach nie jeżdzę, staram sie je
    > omijać jak tylko mogę. No ale auto twarde, niskie, fele 18-tki i opony
    > 40-tki. Teraz płacę frycowe ;)

    Jak taki rozmiar kol przewidzial producent to powinien dostosowac do
    niego zawieszenie. W koncu masz normlane auto.

  • 7. Data: 2010-05-11 16:10:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Nie po 40 tysiacach, ale po 28 :) Po dziurach nie jeżdzę, staram sie je
    > omijać jak tylko mogę. No ale auto twarde, niskie, fele 18-tki i opony
    > 40-tki. Teraz płacę frycowe ;)

    rozumiem, a tak się mówi, że fiat ma zawieszenie do bani a ja zrobiłem
    95tyś bez zabawy z zawieszeniem opony 195/50 i nic nie wskazuje na to
    żebym miał coś naprawiać, no może oprócz gum stabilizatora (2x25zł)
    wymiana max 20minut.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-05-11 16:12:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > Jak taki rozmiar kol przewidzial producent to powinien dostosowac do
    > niego zawieszenie. W koncu masz normlane auto.

    z drugiej strony można powiedzieć, że nie brali pod uwagę polskich dróg
    bo przecież nie muszą ich brać pod uwagę w cywilizowanych krajach nie ma
    takiej sieczki na drogach :)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-05-11 16:19:59
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Nie po 40 tysiacach, ale po 28 :) Po dziurach nie jeżdzę, staram sie je
    > omijać jak tylko mogę. No ale auto twarde, niskie, fele 18-tki i opony
    > 40-tki. Teraz płacę frycowe ;)

    To jakiś Focus RS? Może w kolorze zielonym lub pomarańczowym z fajnymi
    kubełkami i dodatkowymi zegarami? Jak tak to ja mógłbym w nim wymieniać
    wszystko co chwile żeby tylko móc delektować się tym pięknym autem :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-05-11 16:20:46

    Tue, 11 May 2010 16:08:41 +0200, w <hsbod9$iaa$1@inews.gazeta.pl>, "Katanka"
    <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie po 40 tysiacach, ale po 28 :)

    O LOL :). To AR jest więc wzorem niezawodności.