  • 1. Data: 2003-08-30 23:08:04
    Temat: Multimedia Polska w Olsztynie
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Jak pewnie zainteresowani wiedzą, Multimedia Polska wykupiła od
    TPSA wszystkie ichnie kablówki wraz z infrastrukturą netową oraz
    abonentami. Jak to wygląda w Olsztynie?

    Właściwie przez cały ubiegły tydzień trwało "przełączanie na nasz
    serwer", jak mnie poinformowano w BOK MP. Do piątku miało się
    skończyć i wszystko miało działać OK. Cóż, działa niespecjalnie.
    Przez cały ten tydzień normalnie działało mniej więcej do godziny
    16-17, po czym przestawało działać gdzieś do północy. Wszelkie
    próby nic nie dają, a jakiekolwiek pingi mam przez minutę, dwie po
    restarcie kompa, potem nic. Po północy nagle zaczyna coś działać.

    Wyjaśnienia BOK MP:

    - czy zmienił pan konfigurację sieci w komputerze?
    [konfiguracji nie trzeba zmieniać, bo konfiguracja TPSA jest taka
    sama, jak konfiguracja wymagana przez MP; pomijam fakt, że palant
    w BOK defaultowo przyjmuje fakt posiadania Windowsa oraz szczerze
    wyznaje, że na innych systemach się nie zna]

    - nie mamy zgłaszanych żadnych usterek;
    [właśnie próbuję zgłosić usterkę któryś raz z rzędu, ale chyba do
    gościa to nie dociera]

    - sieć działa dobrze;
    [myhym, szczególnie potwierdzają to moje pingi z komunikatem
    "upłynął limit czasu żądania" - 1500 wysłanych, 100% straconych]

    - proszę o skontaktowanie się z TPSA, bo do końca sierpnia to oni
    odpowiadają za stronę techniczną;
    [tradycyjna spychologia, może natrętowi się znudzi]

    - przepraszamy za wszelkie usterki i mamy nadzieję, że się nie
    powtórzą;
    [rzeczywiście, drugi tydzień nie mam Netu przez pół dnia, ale
    jakiejkolwiek rekompensacie czy choćby sensownym wyjaśnieniu tej
    sytuacji mowy nie ma]

    Wyjaśnienie TPSA: pracownicy MP coś sobie codziennie testują i tak
    będzie prawdopodobnie aż do września, kiedy przejmą całą sieć.
    Niestety nikt nie jest w stanie stwierdzić, co też takiego MP
    testuje, skoro kupują całą infrastrukturę, a nawet biorą do siebie
    dotychczasowych techników kablówki TPSA.

    Do TPSA dodzwoniłem się w minutę, wszelkie potrzebne informacje
    dostałem w 5 minut. Do MP dodzwaniałem się przez trzy godziny, po
    czym słuchałem tłumaczeń niekompetentnego osobnika, który co
    prawda nic nie wiedział, ale za to za wszystko przepraszał.

    Myślałem, że dzień w którym będę chwalił TPSA nigdy nie nadejdzie,
    ale rzeczywistość nie takie cuda potrafi czynić. Boję się, co to
    będzie, jak MP w pełni zacznie szaleć w sieci, bo co prawda modem
    jeszcze mam, ale bardziej na zasadzie maskotki...

    Post się pewnie bardziej nadaje na pl.pregierz, ale może zajrzy
    tutaj ktoś, kto by chciał skorzystać z promocji...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 2. Data: 2003-09-03 09:21:30
    Temat: Re: Multimedia Polska w Olsztynie
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Aug 2003 23:08:04 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał(-a):

    [ ciach -- narzekania na Multimedia Polska w Olsztynie ]

> [...]
    > będzie, jak MP w pełni zacznie szaleć w sieci, bo co prawda modem
    > jeszcze mam, ale bardziej na zasadzie maskotki...

    Cóż, we Wrocławiu chyba też zaczynają działać. Na razie zniknęły revDNS dla
    213.77.64.*, co pewnie będzie widać po moim nntp-posting-host. :)
    Dla 212.160... jeszcze są :F.

    Do zobaczenia jutro (choć nie można być tego pewnym) :].

  • 3. Data: 2003-09-03 21:16:54
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Radosław Popławski <r...@a...net.pl> ihn
    news:fv7alv893r4ejpajrdpopvou2q2m33184f@4ax.com: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.internet.polip

    > Do zobaczenia jutro (choć nie można być tego pewnym) :].

    W Olsztynie (przynajmniej u mnie) poprawiło się od 1 września.
    Jeśli ktoś ma problemy, to powinien dodzwonić się do BOK i trafić
    na faceta, który ma pojęcie - wbrew pozorom jest tam przynajmniej
    jeden taki osobnik. Po półgodzinnej rozmowie mam przydzielone
    stałe IP, jakie miałem za czasów TPSA. Oprócz tego spisane zostały
    dokładne objawy problemów z łączem, nr MAC modemu etc. - dzięki
    temu admin wiedział co i komu poprawić. Szkoda tylko, że nie
    wszyscy faceci w BOK MP są na tyle sensowni, zeby szło z nimi
    załatwić wszelkie problemy w jednej rozmowie.

    Jednocześnie zastrzegam, że nie wiem, jak to będzie z nowymi
    abonentami MP i nie wiem, czy będą mieli to samo. Na pewno mają
    nie mieć stałego IP.