-
51. Data: 2011-05-25 13:48:46
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: MichałG <g...@w...pl>
W dniu 2011-05-25 13:43, AZ pisze:
> On 2011-05-25, MichałG<g...@w...pl> wrote:
>>
>> To slimak zjazdowy.
>>
>> Zapewne tym kłania sie filozofia znakowania 'wg najsłabszego uczestnika
>> ruchu' - tu np. tir jadąc 80 moze tam nie wyrobić... ale spytam -
>> prowadzi go kierowca z uprawnieniami? To nikt mu nie musi przypominać,
>> ze jest mniej stabilny niz porsche....
>>
> Tym co nie wiedza powiem (to co wiem z pewnego zrodla) iz ograniczenia
> na lukach/zakretach sa wyliczane dla ciagnika z naczepa na mokrej
> nawierzchni.
>
może mi ktos wytłumaczyć dlaczego? czyżby wprowadzono obowiązek jazdy
tyle ile na znaku?
--
Pozdrawiam
michał
-
52. Data: 2011-05-25 13:52:43
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: MichałG <g...@w...pl>
W dniu 2011-05-25 13:05, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-05-25 12:44, MichałG pisze:
>> W dniu 2011-05-25 10:25, Artur Maśląg pisze:
> (...)
>>> Nie wiem jaka jest geneza tego ograniczenia - może warto się zwrócić
>>> do zarządcy drogi o wyjaśnienie?
>>
>> To slimak zjazdowy.
>
> To zauważyłem.
>
>> Zapewne tym kłania sie filozofia znakowania 'wg najsłabszego uczestnika
>> ruchu' - tu np. tir jadąc 80 moze tam nie wyrobić... ale spytam -
>> prowadzi go kierowca z uprawnieniami? To nikt mu nie musi przypominać,
>> ze jest mniej stabilny niz porsche....
>
> To nie jest odpowiedź zarządcy drogi. Chodziło mi o jego uzasadnienie.
> Dopiero wtedy można z tym dyskutować. Być może jest głupie
> i nieuzasadnione.
>
>> Niedawno (w styczniu)jechałem kretą alpejską drogą. Na wjeżdzie do
>> miejscowości gdzie łaziły tłumy i słabo mieściły sie na wąskich
>> chodnikach, było ograniczenie do.... zgadnij ile ;)
>> a. 30
>> b. 50
>> c. 70
>> d. 90
>> zaznaczam, że kolumna zwolniła do 40-50.
>
> Tu nie audiotele. Trochę inna rzeczywistość.
>
>> DK78
>>
>> Ruch jest tam zazwyczaj tak 'uspokojony', że prawie ustał... ;)
>
> No cóż, z czasem ma go przejąć A1, więc nie narzekaj.
Tak przypuszczałem! czyli to świadome działanie - należy tak z ochydzic
kierowcom drogi alternatywne by w te pędy walili na A1 za 30 gr za km? I
jeszcze sie cieszyli?
>
>> > Z czasem ruch tranzytowy przejmą ekspresówki i autostrady -
>>
>> A już myslałem, że piszesz poważnie... ;)
>
> Ja całkiem poważnie piszę.
>
;)
--
Pozdrawiam
Michał
-
53. Data: 2011-05-25 13:59:27
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-05-25, MichałG <g...@w...pl> wrote:
>>> Ruch jest tam zazwyczaj tak 'uspokojony', że prawie ustał... ;)
>>
>> No cóż, z czasem ma go przejąć A1, więc nie narzekaj.
>
> Tak przypuszczałem! czyli to świadome działanie - należy tak z ochydzic
> kierowcom drogi alternatywne by w te pędy walili na A1 za 30 gr za km? I
> jeszcze sie cieszyli?
To nie wiesz że takie zapisy są w umowach na budowę autostrad?
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
-
54. Data: 2011-05-25 14:49:37
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-25 13:52, MichałG pisze:
> W dniu 2011-05-25 13:05, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> No cóż, z czasem ma go przejąć A1, więc nie narzekaj.
>
> Tak przypuszczałem! czyli to świadome działanie - należy tak z ochydzic
> kierowcom drogi alternatywne by w te pędy walili na A1 za 30 gr za km? I
> jeszcze sie cieszyli?
Bez przesady, choć coś w tym jest - mamy/musimy zrobić porządek na
drogach krajowych niezależnie od tego, czy autostrada już jest, czy też
nie. One są przebudowywane zgodnie z warunkami dla nich przewidzianymi.
Sam ubolewam na tym, że mamy jako kraj tyle zaległości w
infrastrukturze drogowej oraz w prostowaniu części patologi, która
przy okazji się pojawiła, niemniej proces dochodzenia do normalności
postępuje. Weź pod uwagę, że ciężarówki też trzeba z tych dróg
wygonić. Swoją ścieżką jestem ciekaw ile jeszcze nieprawidłowości
w tym procesie się pojawi. Na dzień dzisiejszy jestem ciekaw jak
zostanie rozwiązana kwestia poboru opłat za drogi, które są budowane
z funduszy unijnych - przez bodajże 5 lat nie można opłat pobierać,
w przeciwnym wypadku trzeba zwrócić środki unijne.
>>> > Z czasem ruch tranzytowy przejmą ekspresówki i autostrady -
>>>
>>> A już myslałem, że piszesz poważnie... ;)
>>
>> Ja całkiem poważnie piszę.
>>
> ;)
:)
-
55. Data: 2011-05-25 15:18:20
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-05-25 13:43, AZ pisze:
> On 2011-05-25, MichałG<g...@w...pl> wrote:
>>
>> To slimak zjazdowy.
>>
>> Zapewne tym kłania sie filozofia znakowania 'wg najsłabszego uczestnika
>> ruchu' - tu np. tir jadąc 80 moze tam nie wyrobić... ale spytam -
>> prowadzi go kierowca z uprawnieniami? To nikt mu nie musi przypominać,
>> ze jest mniej stabilny niz porsche....
>>
> Tym co nie wiedza powiem (to co wiem z pewnego zrodla) iz ograniczenia
> na lukach/zakretach sa wyliczane dla ciagnika z naczepa na mokrej
> nawierzchni.
To chyba nie jest jakaś tajemnica?
-
56. Data: 2011-05-25 15:59:22
Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-05-25, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
>>
>> Tym co nie wiedza powiem (to co wiem z pewnego zrodla) iz ograniczenia
>> na lukach/zakretach sa wyliczane dla ciagnika z naczepa na mokrej
>> nawierzchni.
>
> To chyba nie jest jakaś tajemnica?
>
Tajemnica nie jest ale malo kto o tym wie.
--
Artur
ZZR 1200