  • 1. Data: 2009-05-13 21:05:27
    Temat: Moto dla poczatkujacego
    Od: Wojtas Wojcik <w...@g...com>

    Witam
    Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
    Mam 190 cm i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie
    poza "schudnij swinio":) bo to slysze od zony,lekarza , szefa*** -
    niepotrzebne skreslic.

    Mysle o zakupie za ok 15 tys ale jak polecicie cos tanszego dziekuje
    wam strasznie w imieniu mojego stanu konta :)

    pozdr
    Wojtas

  • 2. Data: 2009-05-13 21:41:01
    Temat: Re: Moto dla poczatkujacego
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtas Wojcik" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
> [...]
    >

    > Mysle o zakupie za ok 15 tys ale jak polecicie cos tanszego dziekuje
    > wam strasznie w imieniu mojego stanu konta :)

    Honda Shadow 750
    Yamaha drag star 650

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-13 21:48:50
    Od: Domin <d...@g...com>

    On 13 Maj, 23:41, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Wojtas Wojcik" <w...@g...com> napisal w
> [...]

    Honda Magna 750 - duzo ladniejszy od Shadow, tych samych rozmiarow,
    bardzie ...... "fajny" ;-)

    Pozdrawiam
    Domin
    Magna 750

  • 4. Data: 2009-05-13 21:50:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Wojtas Wojcik pisze:
> [...]
    >

    > Mysle o zakupie za ok 15 tys ale jak polecicie cos tanszego dziekuje
    > wam strasznie w imieniu mojego stanu konta :)

    VN1500 ? W tej cenie malo jest sprzetow ktore "dogodza" Twoim gabarytom.
    Na XV1600 troche malo, VS1400 bez przerobek bedzie za ciasny, reszta to
    samo. I nie daj sie wkrecic na XVS650 i inne podobne wynalazki bo
    bedziesz sie meczyc gabarytowo.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-05-13 21:52:35
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Domin" <d...@g...com> wrote

    Honda Magna 750 - duzo ladniejszy od Shadow, tych samych rozmiarow,
    bardzie ...... "fajny" ;-)

    Szczerze mowiac chyba jedyny czoper, no moze jeszcze V-max
    jakiego bym na pierwsze nie polecal. Aha no i jeszcze
    jesli czoper z rzedowym to tez choper to duzego Eliminatora
    tez nie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-05-13 22:00:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):
> [...]

    Alez! Nigdy bym nie smial doradzac tak, jak proponujesz. Zamiast tego
    zapytam: Musi byc krujzer? :) Moze by tak siakies quasi enduro typu
    niesmiertelna Africa Twin czy nawet cos w singlu?
    Osmielilem sobie na te propozycje tylko ze wzgledu na tytul ;)

    AT w przyzwoitym stanie chyba by sie spokojnie zmiescila. Jakis singiel
    klasy 600-800ccm zmiesci sie na pewno. :)

> [...]
    > Na XV1600 troche malo, VS1400 bez przerobek bedzie za ciasny, reszta to
    > samo. I nie daj sie wkrecic na XVS650 i inne podobne wynalazki bo

    A ten... A *onda VT750 ACE? Dwumetrowy Dzdzownik nakrecil tym sporo
    kaemow po Swiecie.

  • 7. Data: 2009-05-13 22:02:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > A ten... A *onda VT750 ACE? Dwumetrowy Dzdzownik nakrecil tym sporo
    > kaemow po Swiecie.

    Ja nie mowie ze sie nie da. Ino jesli ma byc fajnie to troche malawy i
    slabowity. Jednak te 190 i 115 to nie bulka z maslem. Dlatego ja bym za
    te 15 tysi bral nowszego VN1500 Classic a od biedy VT1100 ACE2 lub 3. No
    chyba ze znajdzie sie VS1400 z wysunietymi podnozkami. Ale ja sie nie
    znam przeciez.

  • 8. Data: 2009-05-13 22:03:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Szczerze mowiac chyba jedyny czoper, no moze jeszcze V-max
    > jakiego bym na pierwsze nie polecal.

    to V-max to chopper jest ? Myslalem ze Muscle-bike ale pewnie sie nie
    znam...

  • 9. Data: 2009-05-13 22:16:59
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > to V-max to chopper jest ? Myslalem ze Muscle-bike ale pewnie sie nie
    > znam...

    Stary jak najbardziej sie lapie :-)
    Duza opona z tylu, silnik V, jakis makabryczny
    kont glowki, nie skreca - etau lapie sie jak nic.
    Ze stylizacja jakas inna niz HD?
    Czy czoper nie moze byc muscle? Boss-Hoss?
    Czy nawet wyrodek?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-05-13 22:23:02
    Od: Domin <d...@g...com>

    > Szczerze mowiac chyba jedyny czoper, no moze jeszcze V-max
    > jakiego bym na pierwsze nie polecal

    Powaznie sie pytam: dlaczego? tylko z względu na mase i moc, czy
    jakies dodatkowe minusy?
    Pozdrawiam
    Domin