  • 1. Data: 2009-05-14 07:30:05
    Temat: Ciemna szyba - maly problem
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    Rzecz jest taka:

    Po tym jak grunt w 200 okazal sie zbyt twardy nie tylko dla moich rekawic
    ale i dla lustrzanego wizjera znanbylem szybe ciemna do mojego kasku. No i
    wg mnie ma ona wade ktora objawia sie lekkim "mleczeniem" widoku w sloncu.
    Czyli jesli jade w cieniu obraz jest ostry i OK, jesli patrze w slonce na
    wprost jest rowniez OK (choc to niezdrowe) ale kiedy slonce swieci pod katem
    wiekszym niz circa 15 stopni obraz zaczyna byc widoczny jak w zaparowanej
    szybce - lekko nieostry taki "rozmleczony" im mocniejsze slonce tym wiecej
    mleka na szybce.

    Jest to szczegolnie irytujace kiedy jedzie sie n.p. w lesie i promyki slonca
    przedzieraja sie przez gaszcz bo te blysniecia strasznie mecza wzrok.
    Reklamowalem sprawe ale sprzedawcy chwilowo nie mieli drugiej szybki zeby
    porownac czy to tylko w tej czy kazda tak ma...
    Z tego co pamietam kiedys reklamowalem na podobna przypadlosc okulary
    p-sloneczne i okazalo sie ze to jakas wada poliweglanu z ktorego zostaly
    zrobione szybki.
    Co ciekawe na szybie m.in. jest info ze jest wyostrzajaca obraz.
    No i co ty na to droga przyjaciolko???

    Tytus

  • 2. Data: 2009-05-14 07:47:05
    Temat: Re: Ciemna szyba - maly problem
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Czesc
    >
    > Rzecz jest taka:
    >
    > Po tym jak grunt w 200 okazal sie zbyt twardy nie tylko dla moich rekawic
    > ale i dla lustrzanego wizjera

    To musiała być lepsza imprezka? :)

> [...]
    > wprost jest rowniez OK (choc to niezdrowe) ale kiedy slonce swieci pod katem

    Po pierwsze - jaki to kask?
    Ja miałem wcześniej w nomen-omen Naxie ciemną szybkę i takiego problemu
    nie było. Teraz mam Uvexa Bossa 535 Sport z fabryczną lekko
    przyciemnioną szybką i też nic takiego nie zaobserwowałem.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-05-14 08:05:20
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Czesc
    [...]
    > No i co ty na to droga przyjaciolko???

    porządne okulary p-słon z filtrem polaryzacyjnym

    http://www.adseyewear.com/results_s/Motorcycle%20Gla
    sses/1.php

    --

    pozdr