    From: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto dla poczatkujacego
    Date: Thu, 14 May 2009 00:00:24 +0200

    Kuczu napisał(a):
> [...]

    Alez! Nigdy bym nie smial doradzac tak, jak proponujesz. Zamiast tego
    zapytam: Musi byc krujzer? :) Moze by tak siakies quasi enduro typu
    niesmiertelna Africa Twin czy nawet cos w singlu?
    Osmielilem sobie na te propozycje tylko ze wzgledu na tytul ;)

    AT w przyzwoitym stanie chyba by sie spokojnie zmiescila. Jakis singiel
    klasy 600-800ccm zmiesci sie na pewno. :)

    > VN1500 ? W tej cenie malo jest sprzetow ktore "dogodza" Twoim gabarytom.
    > Na XV1600 troche malo, VS1400 bez przerobek bedzie za ciasny, reszta to
    > samo. I nie daj sie wkrecic na XVS650 i inne podobne wynalazki bo
    > bedziesz sie meczyc gabarytowo.

    A ten... A *onda VT750 ACE? Dwumetrowy Dzdzownik nakrecil tym sporo
    kaemow po Swiecie.