  • 21. Data: 2009-05-14 07:22:01
    Temat: Re: Moto dla poczatkujacego
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > a chopper dla czegos z szeroka opona z tylu
    > na jak najmniejszej feldze,

    Dawno i nieprawda. Teraz montuje sie juz w chopperach tylne felgi 20-21 cali

    > wielkim i cienkim kolem z przodu 21''

    dzisiaj popularne staja sie kola 23 a nawet 24 cale.

    > motorem V2 45,

    Niekoniecznie. Klasyczne choppery bywaly czesto z silnikami R2 od angoli
    lub XS650 a nawet z R4 od japonczykow (CB750, Z750)

    > dlugim widelcempod dziwnym katem

    Niekoniecznie

    > Rozwiniesz?

    Siedziales, jezdziles ? Ja tak. I uwierz mi ze to nie jest motocykl
    sensu stricte. Niby ma 2 kola ale motocyklem ciezko to nazwac :)

    > Cruisery wspolczesne tez nie sa chopperami,

    No to Ci wlasnie probowalem przekazac :)
    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 22. Data: 2009-05-14 07:27:15
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Chopper, cruiser roznica jest w sumie naprawde
    > niewielka jesli chodzi o charakterystyke jazdy
    > a o tym mowimy a nie o wygladzie.

    Mylisz sie znacznie. Chocby usytuowanie podnozkow i ksztalt kierownicy
    wiele zmieniaja.

    > elastyczny silnik in minus

    Bo poniewaz czemu ?

    > Lagodne oddawanie mocy? Nie zgodze sie, pozwolisz.
    > Mocy to one maja stosunkowo niewiele ale momentu
    > to tam nie brakuje i przy bledach nowicjusza
    > moga narozrabiac.

    Eeee. Nowicjusz dupa to sie i na Simsonie wypierdoli.

    > Przy pozycji chopperowej
    > troszke nie wygodnie sie rusza, widzialem pare razy
    > (no dobra dwa)

    No to ustalmy w koncu czy piszemy o chopperach stricte czy o cruiserach.
    Co sie niewygodnie rusza ? A przestan farmazony mi tu wypisywac :)

  • 23. Data: 2009-05-14 08:04:45
    Od: "William Yelito" <y...@g...pl>

    Wojtas Wojcik <w...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    > Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
    > Mam 190 cm i niestety 115 kg .

    Jeśli chopperowy kierunek - to może intruder 800? Mam 188 cm - spacerówki na
    gmolach dają radę :-)
    No i całkiem przypadkiem mam do sprzedania:

    pzdr
    --
    William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
    "Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"

  • 24. Data: 2009-05-14 08:24:29
    Od: "zet" <z...@w...pl>

    > Witam
    > Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
    > Mam 190 cm i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie

    Witam Grupe

    Mysle ze na poczatek nie ma co kupowac motoru z mysla ze to na dlugie lata.
    Dopóki jezdzilem moja MZ zawsze podobaly mi sie chopery i w tamtym roku
    kupilem Intrudera 750 bo ladny i tani :)
    Pojezdzilem i teraz sam nie wiem. Dalej mi sie podoba ale kiedys sobie kupie
    albo GSXF albo GoldWinga a moze jeszcze mi sie cos odmieni :)))))))
    Moze wlasnie Intruder 1400 bylby ok. Wcale nie jest taki maly, z wysunietymi
    podnózkami bedzie dobry, mocy ma wystarczajaco a w tej cenie da sie kupic i
    jeszcze wystarczy na kask i ubranie.

  • 25. Data: 2009-05-14 08:50:43
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 13 Maj, 23:05, Wojtas Wojcik <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > Mam 190 cm  i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie
    > poza "schudnij swinio":) bo to slysze od zony,lekarza , szefa*** -

    Czesio.

    Ja jestem nieco mniejszy i waze nieco mniej, a na poczatek tez bylem
    czoperowaty. Zanabylem swojego czasu wspomniana Honde Shadow, ale nie
    750tke, tylko VT 1100C. 60 pare koni i dobry moment. Na Twoja - ykhm -
    wage, na pewno bedzie lepsza niz 750 tka, ktora i tak bedziesz po
    jakims czasie zmienial. No i nie bedziesz wygladal jak bys jechal na
    psie.

    zdrow
    MichalKu
    FZ6S
    http://www.emku.pl

  • 26. Data: 2009-05-14 09:24:18
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 08:20, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:

    > Byc moze cruiser tez nie jest najszczesliwszym pomyslem dla nowicjusza,
    > zwlaszcza, ze w tym watku zaczyna mówic sie o silnikach 750-1500.

    No ale co z tego? Co innego silnik w takim motocyklu a co innego jakaś
    sportowa 600 czy 1000.

    --
    Artur

  • 27. Data: 2009-05-14 11:39:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Dawno i nieprawda. Teraz montuje sie juz w chopperach tylne felgi 20-21
    > cali

    Czyli z felga 15'' to juz nie chopper?
    (pytanie retoryczne)

    > dzisiaj popularne staja sie kola 23 a nawet 24 cale.

    Mialem napisac przynajmniej 21'' ale i tak ten rozmiar
    i tak jest najbardziej klasyczny dla lini.

    > Niekoniecznie. Klasyczne choppery bywaly czesto z silnikami R2 od angoli
    > lub XS650 a nawet z R4 od japonczykow (CB750, Z750)

    Zgadza sie, nawet slyszalem o R6 ze starej Ondy.

    > Siedziales, jezdziles ? Ja tak. I uwierz mi ze to nie jest motocykl sensu
    > stricte. Niby ma 2 kola ale motocyklem ciezko to nazwac :)

    Niestety nie, ogladalem to tylko na zywca raz w Berlinie na
    mostku i ... tragedia, ale wszystko ma tak jak motocykl
    tylko nieproporcjonalne, w przeciwienstwie
    do tego chryslera czy tez mercedesa tomahowk
    ktorego uparcie nazywa sie motocyklem a z pewnoscia
    nim nie jest.

    > No to Ci wlasnie probowalem przekazac :)

    Ale ja to wiem :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 28. Data: 2009-05-14 11:47:20
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Co sie niewygodnie rusza ? A przestan farmazony mi tu wypisywac :)

    Wiesz cio? Troche sie zrobilo o wyzszosci
    swiat wielkich i mocnych nad narodzeniem,
    wiec proponuje EOT bo ani ja Cie
    nie przekonam zebys porzucil spawarke
    ani Ty mnie zebym kupil czopera :-)
    Kazdy motocykl cos w sobie ma,
    mi sie nawet niektore konstrukcje custom
    bardzo podobaja ale na wystawie
    albo na zdjeciach z fajnymi dupami.
    Jezdzic bym tym nie chcial, Zbudowac takiego?
    Hmmm... bardzo ale raczej w stylu
    cafe racer badz ewentualnie low and fat
    niz easy rider.
    :-) Podobniez jak low ridera
    na bazie Warszawy M20 z silnikiem V8
    i nowoczesnym zawieszeniu :-)
    Ale nie o tym miala byc ta wątka wiec moze damy se luz?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)