  • 21. Data: 2012-10-22 08:26:38
    Temat: Re: [OT] Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kamil" napisał:

    > jak to nie ma? Jak w swoim OE nie skonfiguruję właściwie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > charsetu to najczęściej widzę krzaki zamiast liter.

    Właśnie o tym pisałem - problem tkwi między oparciem krzesła a
    klawiaturą. CBDO. Dzięki za wsparcie.

    JoteR

  • 22. Data: 2012-10-22 08:40:00
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.10.2012 23:26, atna wrote:
    > Ale gdy wróciłam do grubasa, to owszem miszmasz był, bo przy 60Hz tak mi
    > obraz miga, że oczy bolą. Pierwsze co zrobiłam to zmieniłam
    > rozdzielczość i do 100Hz wróciłam.

    To może być pewien problem - niektóre monitory LCD to tak 40-50Hz max.

    > Stary monitor pięknie się sprawuje, nowy czarny cały z
    > wyjątkiem obudowy, bo białą ma :(

    W trakcie odpalania wyświetl menu na tym starym i zobacz jakie parametry
    wyświetla rozdzielczość i odświeżanie.

    Michoo

  • 23. Data: 2012-10-22 09:07:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    atna pisze:

    > Ale gdy wróciłam do grubasa, to owszem miszmasz był, bo przy 60Hz tak mi
    > obraz miga, że oczy bolą. Pierwsze co zrobiłam to zmieniłam
    > rozdzielczość i do 100Hz wróciłam.

    Czy masz w Windows opcję Zdalny Pulpit? Jeśli tak, to możesz spróbować
    się połączyć z innego komputera i wtedy zdalnie sprawdzić czy da się coś
    poprawić z wyświetlaniem na LCD.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2012-10-22 11:15:18
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częstotliwością
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 22:51:00 +0200, atna napisał(a):

    > ... mam zainstalowaną, ale tylko jako kontrolną przeglądarkę, jeśli coś mi w
    > Maxthonie (starszej wersji, bo nowej nie lubię) nie działa jak powinno :)

    No to idź za ciosem i skonfiguruj sobie w tej Operze konto newsowe na
    choćby news.aioe.org lub, jeśli możesz, na news.neostrada.pl. W Operze
    problem deklaracji kodowania nie istnieje. No a jakbyś chciała bywać
    częściej na newsach, to koniecznie 40TudeDialog + Hamster.
    A w sprawie twojego monitora - czy masz pewność że on w ogóle jest sprawny?
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2012-10-22 12:12:20
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "atna" <a...@w...pl>

    > Co do Outlooka, ano... prawie wcale z grup dyskusyjnych już nie korzystam
    > ostatnio, więc myślę, że jak raz od wielkiego dzwonu z OE wyślę wiadomość,
    > to czytelnicy jakoś to przeżyją :)))
    > Parę lat temu sporo gawędziłam na grupach, zawsze pisałam z OE i miałam go
    > poprawnie skonfigurowanego. Teraz już nawet nie grzebałam w outlookowych
    > ustawieniach.
    >
    > Przebolicie i wybaczycie Państwo mili? ;))
    >
    > Pozdrawiam, Ania.

    Nie słuchaj marud, jak ktoś ma dobrze skonfigurowany czytnik, to nic nie
    krzaczy i jest OK. Ja jakoś czytam posty polskie, niemieckie, angielskie i
    rosyjskie i nie mam problemów z żadnymi krzaczkami. Przepraszam, mam, jak
    jakiś koleś się uskarża, jak to jemu krzaczy i cytuje posty ze swojego
    "najlepsiejszego na świecie" czytnika.

    Twoje idą pięknie, polskie ogonki są odpowiednie, powiem nawet, bardzo
    odpowiednie. Tak trzymaj.

  • 26. Data: 2012-10-22 12:22:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 09:07:59 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Czy masz w Windows opcję Zdalny Pulpit? Jeśli tak, to możesz spróbować
    > się połączyć z innego komputera i wtedy zdalnie sprawdzić czy da się coś
    > poprawić z wyświetlaniem na LCD.

    Następny...

    ,,Belinea BT10003. Sam monitor jest dobry. Podłączyłam do laptopa i obraz
    fajny. Kable również dobre, bo do lapka tym samym kablem sygnałowym
    podłączyłam.

    Spróbowałam podłączyć do stacjonarnego jako drugi monitor. Tym razem przez
    przejściówkę do gniazda DVI.

    Monitor cały czas czarny."

    [ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're ]
    [ alone.House: How much more private can you get? ("House M.D. 4x09 Games")]

  • 27. Data: 2012-10-22 12:23:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 11:15:18 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    (ciach...)
> [...]

    ,,Belinea BT10003. Sam monitor jest dobry. Podłączyłam do laptopa i obraz
    fajny. Kable również dobre, bo do lapka tym samym kablem sygnałowym

    [ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia. ]
    [ (Franz Kafka) ]

  • 28. Data: 2012-10-22 12:50:46
    Od: "Piotr S." <s...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 23:26, atna pisze:

    > Tak, przed chwilą w odpowiedzi na post PiteRa opisałam próby podłaczenia
    > monitora przez przejściówkę do gniazda DVI (jako drugi monitor, grubasa
    > już zostawiłam na wszelki wypadek, żeby znowu nie zostać ślepa z
    > uruchomionym systemem i jak to już wyżej opisałam - dobrze zrobiłam, bo
    > cieńki pozostał czarny).

    Nie wiem jak ten Radeon, ale niektóre karty graficzne nie obsługują
    przejściówek DVI-DSUB, mimo, że jest gniazdo DVI-D, które powinno mieć
    możliwość takiego podłączenia.

    Piotr S.

  • 29. Data: 2012-10-22 14:16:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 12:23:31 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Następny...

    No, fakt, odpisałem po przeczytaniu tylko pierwszego postu atny :)

    --
    Jacek

  • 30. Data: 2012-10-22 14:16:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 12:12:20 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

    > Twoje idą pięknie, polskie ogonki są odpowiednie, powiem nawet, bardzo
    > odpowiednie. Tak trzymaj.

    Teraz już tak :)
    --
    Jacek