  • 61. Data: 2010-04-08 09:37:10
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-07 22:17, Jurand pisze:

    > Miałem niedawno AR 159. Jakbym Ci pokazał wnętrze w momencie jak ten
    > samochód przyjechał pod mój dom - powiedziałbyś, że auto ma 250 tysięcy
    > przebiegu. Jeździł tym jakiś mega syfiarz, sprzątałem po nim cały dzień.
    > A przebieg ledwo przekroczył stówkę...

    Czy syfiarz, będzie bardziej molestował kierownice, czy też drążek
    zmiany biegów niż ktoś inny? Najwyraźniej był lepiej kręcony niż Ci się
    wydaje:)

    A.

  • 62. Data: 2010-04-08 09:37:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Jarek Pudelko pisze:

    > Ja w od maja 2001 do teraz zrobilem 67000km....
    > Wychodzi ok 7500 rocznie :)
    > Po prostu nie jezdze duzo wiec taki przebieg nie jest niemozliwy.

    Hehe No to i tak dużo przejechałeś ;)
    Mój wujas w 1999 roku kupił funkiel nówkę sztukę Skodzinke Felicję kombi
    i do dzisiaj na liczniku ma niecałe 30 tyś. km. Ja się do niego
    śmieję, że jak będzie sprzedawał to pojedziemy na korekcje licznika +
    150 tyś. km.

    A tak swoją drogą, ciężko jest po stanie wnętrza określić przebieg. Sam
    mam Golfa MK3 1,9TD '97 na blacie ponad 370 tyś. km a wnętrze nie
    zniszczone, fotele nie wytarte, kiera też nie bardzo. A to dlatego, że
    sprowadziłem go z dojczlandów z przebiegiem 330 tyś. km, gdzie auto
    jeżdziło więcej na trasie niż w mieście.

  • 63. Data: 2010-04-08 09:45:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-08 01:18, Olek pisze:

    > statystycznie mnie też to wali

    I co sprzedaż te swoje niejeżdżone auto za cenę składanego z 2
    sprowadzonego po dziadku z Niemiec? Jeśli nie to jesteś już blisko od
    zrozumienia tego, co Ci tłumaczą od dłuższego czasu:)

    A.

  • 64. Data: 2010-04-08 09:47:44
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-08 01:22, Olek pisze:
> [...]
    oryzacja.pps

    > jestem skory w to uwierzyć...
    > Robię ok. 20km dziennie to ok 7300 w roku + kolejne 7000 to jakieś
    > wycieczki typu nad morze, jezioro itp.
    > Więc jak mi debil jeden z drugim pisze, że to niemożliwe i że diesel to
    > na pewno robił >25000 rocznie to nie chce mi sie gadać :)

    Ile samochodów na rynku wtórnym pochodzi od pierwszego właściciela,
    który kupował w Polsce a ile jest sprowadzonych? Czyli włóżcie sobie te
    statystyki w buty. A gdzie i ile jeździ Olek to chyba wszystkich tu
    jednakowo wali.

    A.

  • 65. Data: 2010-04-08 09:52:05
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-08 08:24, Samotnik pisze:

    > Ćśśś, łamiesz życie tysiącom ludzi, którzy myśleli, że zrobili interes
    > życia, kupując sprowadzone auto z segmentu D 'w kombi i w dieslu' z
    > przebiegiem 100kkm za cenę, za którą w DE da się kupić co najwyżej takie
    > samo z przebiegiem>300kkm. A handlarz do tego dopłacił.

    No co Ty? Jak ktoś kupił takie auto, to do upadłego będzie wierzył w
    dziadka jeżdżącego Audi A6 tdi w kombi 1km do kościoła i na zakupy. I
    zawsze jako przykład poda kumpla ojca, który ma punto i też tak jeździ.

    A.

  • 66. Data: 2010-04-08 09:52:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.04.2010 Kamil 'Model' <k...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > i do dzisiaj na liczniku ma niecałe 30 tyś. km. Ja się do niego
    > śmieję, że jak będzie sprzedawał to pojedziemy na korekcje licznika +

    Ale widzisz różnicę między Skodzinką Felicją, a Mondeo tdci? Skodzinka Felicja
    to właśnie takie autko dla wujasa, który chciał koniecznie nowy samochód,
    płacił za nie raty przez osiem lat, będzie pedantycznie parkował w garażu,
    jeździł tylko wtedy kiedy trzeba i trzymał do śmierci (swojej albo Skodzinki).
    Tak samo było z Polonezami, Lanosami...

    Mondeo to samochód już na tyle drogi, że takie osoby go po prostu nie kupią
    w salonie.
    --
    Samotnik

  • 67. Data: 2010-04-08 09:58:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bbd4d00$1@news.home.net.pl...

    > Nie łatwiej kupić jakieś benzynowe R4, odłączyć jeden przewód zapłonowy i
    > zablokować przepustnicę, żeby otwierała się gdzieś tak do 1/3? Efekt
    > powinien być podobny.

    10/10

  • 68. Data: 2010-04-08 10:05:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-07 16:39, Monse1 pisze:

    > Akurat najwięcej jest Holendrów

    Strasznie wierzący naród, to trzeba przyznać.

    A.

  • 69. Data: 2010-04-08 10:51:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    to pisze:

    > Nie łatwiej kupić jakieś benzynowe R4, odłączyć jeden przewód zapłonowy i
    > zablokować przepustnicę, żeby otwierała się gdzieś tak do 1/3? Efekt
    > powinien być podobny.

    Carina 2.0 D miała lepsze odejście na niskich obrotach (2-3k) niż primera 1.6 mpi
    Mówisz, że jakbym odłączył primerze jeden cylinder i przytkał dolot, to by się
    poprawiło? I spalanie spadło do tych 5 litrów? Muszę spróbować.

  • 70. Data: 2010-04-08 10:54:35
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Monse1 pisze:
> [...]
    > Mondeo bądź Laguna 2001-2003 najlepiej w dieslu. Trochę tego jest a ceny
    > kręcą się wokół 17000 zł. Martwi mnie tylko że przebiegi to od 140000 do
    > 180000. Nie za bardzo dowierzam. Który model byłby waszym zdaniem
    > lepszy. Wiadomo ford to doskonała trakcja, ale tylne zawieszenie może
    > wymagać wkładu finansowego. no i silniki mają problemy z wtryskiwaczami.
    > W Lagunie zaś siada elektronika, ale słyszałem że 1,9 DCI jest bardzo
    > wytrzymały na przebiegi. I z tego co wiem w Lagunie przebieg można
    > sprawdzić w karcie/kluczyku czy nie był kręcony.

    Wiesz, ja ostatnio popatrzyłem sobie na podobny segment tj D tyle że
    interesowały mnie samochodu 2x droższe z 2006/2007 roku gównie myślę o
    407 i wiec co? Te samochody maja min 200tys przebiegu i wyglądają jak po
    3 wojnie światowej. Generalnie w cenie do 35-36tys auta z seg D w dobrym
    stanie jeszcze nie widziałem.

    To teraz zastanów się ile mają przebiegu te z roku 2001/02 ...

    Pozdrawiam
    Rafał