  • 41. Data: 2010-04-08 00:15:02
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    kamil wrote:

    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > I kupuja po to diesla, ktory nie zdazy im sie zwrocic przy takich
    > przebiegach?

    a) stać ich
    b) lubią diesla
    c) aż takich wielkich przebiegów nie robią -> dłużej auto (w latach) pożyje
    sprawne

    sprawdzone w praktyce

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 42. Data: 2010-04-08 00:30:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:42:55 +0200, Monse1 napisał(a):

    > Noszę się z zamiarem kupienia używanego autka, w ogłoszeniach szukam
    > Mondeo bądź Laguna 2001-2003 najlepiej w dieslu. Trochę tego jest a ceny

    Naprawde chcesz kupowac auto zapaskudzone po dach olejem napędowym?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 43. Data: 2010-04-08 01:18:04
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 22:18, Jurand wrote:

    > Ale mnie wali ile Ty robisz kilometrów. Wiem ile robi się kilometrów
    > ŚREDNIO i tyle zakładam, że statystyczne auto wystawione na sprzedaż,
    > zrobiło. Co więcej - statystyczny kupujący zakłada to samo. Za niski
    > przebieg jest podejrzany, za wysoki - odrzuca.

    statystycznie mnie też to wali

  • 44. Data: 2010-04-08 01:18:43
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 20:45, DoQ wrote:

    > Tak, te nakładki zaraz wyniuchasz swoim bystrym nosem. Nawet jak będą
    > już przybrudzone. Podobnie będzie z nowiutkim fotelem prosto z ASO Forda
    > kupionym za 200PLN.
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    nie zrozumiałeś - nie ważne, za ciężko widać

  • 45. Data: 2010-04-08 01:22:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-08 00:04, Arek wrote:

    > Agent PZU mówił właśnie o tym, że średnio w pl jest 15 tys km.
    >

    > Tu jakaś gazeta robiła statystykę dla swoich czytelników:
    > http://www.dz.com.pl/pgs/_import/dwn/prezentacja_mot
    oryzacja.pps

    > wyszło im tak:
    >
    > 24,45% 5 001-10 000 km rocznie
    >
    > 18,28% 10 001-15 000 km rocznie
    >
    > (skoro czytelnicy to zapewne głównie osoby fizyczne)

    jestem skory w to uwierzyć...
    Robię ok. 20km dziennie to ok 7300 w roku + kolejne 7000 to jakieś
    wycieczki typu nad morze, jezioro itp.
    Więc jak mi debil jeden z drugim pisze, że to niemożliwe i że diesel to
    na pewno robił >25000 rocznie to nie chce mi sie gadać :)

  • 46. Data: 2010-04-08 01:27:52
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 22:44, Jurand wrote:

    > I jak go będizesz sprzedawał, to na pewno oddasz go za normalną cenę
    > rynkową samochodów z przebiegiem 3x wyższym? ;)
    >
    > Jurand.

    a co Cie to obchodzi za ile sprzeda? A noo taaaak , wtedy by padła na
    łeb na szyje Twoja teoria...

  • 47. Data: 2010-04-08 01:47:21
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Monse1" <m...@o...pl> wrote in message news:hpi24t$2jj$3@news.onet.pl...
    > Witam
    > Noszę się z zamiarem kupienia używanego autka, w ogłoszeniach szukam
    > Mondeo bądź Laguna 2001-2003 najlepiej w dieslu.

    Jakbyś się zdecydował na Lagunę to właśnie taką sprzedaję (kombi) - info na
    priv.

  • 48. Data: 2010-04-08 01:54:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 15:41:18 +0100, kamil napisał(a):

    > I kupuja po to diesla, ktory nie zdazy im sie zwrocic przy takich
    > przebiegach?

    Ja na przyklad kupilbym chetnie jakiegos wolnossacego diesla, bo lubie
    takimi jezdzic. Nie zeby mi sie cokolwiek zwracalo, bo przy moich
    przebiegach raczej nie warto sie tym kierowac.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 49. Data: 2010-04-08 05:07:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olek wrote:

    > znaffco, a nie pomyślałeś, że jak ktoś wymieni na nowe to się świeci jak
    > flaszki w monopolowym i takiego lepiej nie brać?

    Nie wymieniają na nowe bo się nie opłaca, tylko raczej na używane w
    lepszym stanie.

    Po za tym wiele osób wymienia takie rzeczy po kupnie, wcale nie po to
    żeby kogoś oszukiwać, tylko po to żeby mieć po prostu niezniszczone
    wnętrze.

    --
    cokolwiek

  • 50. Data: 2010-04-08 05:26:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > Ja na przyklad kupilbym chetnie jakiegos wolnossacego diesla, bo lubie
    > takimi jezdzic.

    Nie łatwiej kupić jakieś benzynowe R4, odłączyć jeden przewód zapłonowy i
    zablokować przepustnicę, żeby otwierała się gdzieś tak do 1/3? Efekt
    powinien być podobny.

    --
    cokolwiek