  • 61. Data: 2013-09-19 21:29:52
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Aha, a omawiana Puławska to droga ekspresowa czy autostrada? Jeżeli
    > możesz to podaj na jakim odcinku spełnia takie warunki.

    Nie kompromituj sie.

    > Dodam, że
    > autostrady i ekspresówki buduje się by szybko i bezpiecznie się
    > przemieszczać.

    Zupelnie bez sensu. Nie rozumiem po co wydawac tyle kasy. Wystarczy
    zwykla droga z ograniczeniem do 50 zeby bylo szybko i FR zeby bylo
    bezpiecznie. Modele matematyczne nie moga sie mylic, czyz nie?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 62. Data: 2013-09-19 22:02:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-19 21:29, Pawel O'Pajak pisze:

    > Nie kompromituj sie.

    Ja? Na obecną chwilę to poległeś z każdym punktem swojej
    argumentacji i tak właśnie zakończyłeś.

    > Zupelnie bez sensu.

    Z sensem, w końcu na dłuższych trasach liczy się czas - bezpieczeństwo
    liczy się wszędzie.

    > Nie rozumiem po co wydawac tyle kasy. Wystarczy
    > zwykla droga z ograniczeniem do 50 zeby bylo szybko i FR zeby bylo
    > bezpiecznie. Modele matematyczne nie moga sie mylic, czyz nie?

    Poczytaj może coś z zakresu inżynierii ruchu drogowego, zamiast
    silić się na te kiepskie riposty.

  • 63. Data: 2013-09-20 07:17:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Sep 2013 22:02:46 +0200, Artur Maśląg

    > Poczytaj może coś z zakresu inżynierii ruchu drogowego, zamiast
    > silić się na te kiepskie riposty.

    Koleś nie przeczytał nawet szczegółowych warunków technicznych (wnioskuję
    po tym, jak rozprawia o tym jak powinien wyglądać program sygnalizacji) a
    Ty chcesz żeby się zabrał za IRD. Dobre. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 64. Data: 2013-09-20 08:40:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ostatnio wyglądał na działający.

    Bo wiatr zerwal z niego worek na smieci. Nie dzialal nigdy :-)

    > No i przyznam szczerze, że sam za pierwszym razem jechałem tam... 80.
    > Właśnie przez fotoradar. Za drugim razem się dokładnie przyjrzałem, za
    > trzecim 120 - nie błysło. Tyle, że ze swojej natury drogi ekspresowej
    > wiele ludzi jedzie tam rzadko, czyli jak pierwszy raz. Jaki jest sens
    > tego radaru to nie wiem - może ma apobiegać nielegalnym wyścigom,
    > natomiast skutek jest taki, że wprowadza zamieszanie i rzeczywiście
    > sądząc po śladach palonych gum niebezpieczenstwo. Jak już się uparli to
    > niech postawią przed nim ograniczenie do 120.

    Ten radar nie ma sensu. On byl tam od zawsze i zostal po przebudowie
    na ekspres.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2013-09-20 08:55:29
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-18 13:38, AZ pisze:
    > Jaka widzisz poprawe bezpieczenstwa w tym, ze gosc jadacy ekspresowka
    > z ekranami po obu stronach na widok masztu wali hamulec w podloge az
    > idzie dym z pod kol? Ja wiem, ze bezpieczny odstep itd. Ale jaka tu jest
    > poprawa bezpieczenstwa? Dla poprawy bezpieczenstwa ten maszt powinien
    > zniknac.

    Bo to są właśnie te same debile, co nie ogarniają skrzyżowań czy przejść
    dla pieszych (jak wspomniał autor wątku). Dlaczego chcesz im umożliwiać
    bezmyślne zapierdalanie? Nie mam pojęcia.

  • 66. Data: 2013-09-20 08:59:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-19 11:04, Myjk pisze:
    > Mam wrażenie graniczące z pewnością, że urzędnicy stawiają ograniczenia na
    > wyrost, by w razie wypadku jakiegoś palamety nikt się do nich nie czepnął.
    > A jak ktoś się rozbije, albo co gorsza zginie, to ludzie czepną się z
    > pewnością i będzie że "niebezpieczne miejsce, a ograniczenia czy świateł
    > brak!" -- najlepszym przykładem jesteś TY i ten wątek.

    10/10.
    Tu od lat są wypadki! Dlaczego nikt nie postawił ograniczenia prędkości
    albo nie zamontował sygnalizacji świetlnej??
    Po czym znowu będą jęczeć, "bo jakiś debil" postawił kolejne światła
    opóźniające jego przejazd.

  • 67. Data: 2013-09-20 09:05:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-18 14:34, AZ pisze:
    > Czyli twoim zdaniem maszt FR na ekspresowce to normalnosc?

    O masz. W DE na autobahnach masz maszty FR w miejscach gdzie są
    ograniczenia. Ale ale.. niech zgadnę, w DE drogi są fenomenalne a u nas
    beznadziejne bo ktoś postawił FR na ekspresówce?

  • 68. Data: 2013-09-20 09:08:16
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-18 14:23, elmer radi radisson pisze:
    > A po co w ogole fotoradar na ekspresowce? Jakies dzieci z przedszkola
    > przyszlosci ma chronic?

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,pierwszy
    -wypadek-na-pow,97641.html

    Mniej więcej dla takich debili.

  • 69. Data: 2013-09-20 09:20:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-20, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    > Bo to są właśnie te same debile, co nie ogarniają skrzyżowań czy przejść
    > dla pieszych (jak wspomniał autor wątku). Dlaczego chcesz im umożliwiać
    > bezmyślne zapierdalanie? Nie mam pojęcia.

    Niech bezmyslnie zapierdala bo za kilometr sie konczy ekspresowka i
    prawdopodobnie zwolni normalnie a nie z piskiem opon.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2013-09-20 09:25:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Friday, September 20, 2013, 9:05:56 AM, you wrote:

> [...]
    > beznadziejne bo ktoś postawił FR na ekspresówce?

    Best regards,
    RoMan