  • 21. Data: 2010-11-18 08:49:07
    Temat: Re: ModułGPS do synchronizacji generatora
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    napisał w wiadomości news:4ce44bcc$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...

    > tak. w srodku nie siedzi jakis sirf czasem?
    > przebieg powinien miec ~100ns dokladnosci (glownie zwiazane z dryftem
    > temperaturowym bramek - czasy przelaczania bramek zmieniaja sie z
    > temperatura).

    To jest ten http://gpsd.berlios.de/vendor-docs/motorola/
    Przy czym nie wiem teraz którą wersję mam, GT +-500ns czy UT +-50ns
    Muszę go wygrzebać obejrzeć jeszcze raz.

  • 22. Data: 2010-11-18 08:53:18
    Temat: Re: Modu?GPS do synchronizacji generatora
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    > Mieszkam na Śląsku na wysokości 2 piętra w bokowisku mój zegarek od pół
    > roku (!) nie zsynchronizował się ani razu. Wczesniej na wysokości 6-go
    > piętra dawał radę kilka razy w tygodniu.
    >
    > Czy to oznacza że sygnal jest tak fatalny? Wykluczam zegarki, bo mam 3
    > różne sztuki i działają tak samo biednie ;)

    Mieszkam pod lasem, żadnych słupów WN w okolicy i maszyn.
    Mam 3 rózne zegarki które w ciągu dnia prawie nigdy nie są
    w stanie się zsynchronizować. Dopiero w nocy ale to też trwa
    nieraz kilka godzin zanim "zaskoczy".

    Marek

  • 23. Data: 2010-11-18 09:08:41
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 00:34, kolarz pisze:
    > Użytkownik "konieczko"<t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy odpisać na tak niekulturalny post, ale nadajnik 225kHz pracuje
    > obecnie z inną modulacją, tylko chyba raz w tygodniu na 1 godzinę włączają
    > modulację AM. Poza tym sygnał jest słaby i były by problemy (wysoki poziom
    > zakłóceń ). Przypuszczalnie sygnał nie jest tak stabilny jak kiedyś.
    > Wyczytałem to z netu.
    > kolarz

    napewno jest dokladniejszy niz ten z GPSu

  • 24. Data: 2010-11-18 18:05:18
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Zadałem pytanie, ale odpowiedzi na razie nie uzyskałem.

    Aaa, następny wybredny. W takim razie moja odpowiedź na zadane pytanie
    brzmi: nie ma.

    e.

  • 25. Data: 2010-11-18 22:19:59
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    ?

    > Tak, to już przeżytek, cena + antena + przejściówki, to się nie
    > opłaca,właśnie szukam coś lepszego i nowszego.

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1052
    1
    GPS-FGPMMOSL1

    Pozdr. TC

  • 26. Data: 2010-11-19 20:33:39
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 18 Nov 2010 00:34:06 +0100, "kolarz" <k...@o...eu> wrote:

> [...]
    >modulację AM. Poza tym sygnał jest słaby i były by problemy (wysoki poziom

    a w czym nadaja SSB??? Caly czas leci to w AM.

    > Przypuszczalnie sygnał nie jest tak stabilny jak kiedyś.
    >Wyczytałem to z netu.

    to jest prawda, ze nie jest juz tak stabilny jak kiedys.

    --
    ThinkXtra

  • 27. Data: 2010-11-30 21:08:55
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:00:37 +0100, Stan napisał(a):

    > To bardzo zależy od producenta zegara, większość zegarów synchronizuje się
    > co godzinę, inne ciągle. Można zastosować moduły DCF77-dają sygnał ciągły.
    > Inne gotowe ale drogie rozwiązanie tutaj:
    > http://www.navi.pl/katalog/30/0/karty_komputerowe_do
    _synchronizacji_czasu_komputera.html

    Pełna ramka danych DCF trwa 1 minutę więc częściej raczej nie da się
    synchronizować zegara.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066