  • 1. Data: 2010-09-03 06:44:00
    Temat: Modul odbiornika UHF
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Potrzebuje do urzadzenia modul odbiornika FM (25 i 12.5 kHz)
    pracujacego w pasmie 400-470 MHz.
    Czy widzieliscie gdzies takie urzadzenia w postaci niewielkich
    modulow? To co znajduje to gotowe moduly do transmisji danych a mi jes
    potrzebny zwkly odbiornik FM z wyjsciem po demodulatorze. Czy sa
    gdzies takie dostepne w pojedynczych ilosciach no i oczywiscie za
    rozsadna cene? W ostatecznosci kupie jakies chinskie radiotelefony
    przenosne wyjme plytke i wykorzystam sam odbiornik ale wolalbym jakies
    bardziej eleganckie rozwiazanie.

  • 2. Data: 2010-09-03 09:30:23
    Temat: Re: Modul odbiornika UHF
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 3 Wrz, 08:44, Dlabink <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > rozsadna cene? W ostatecznosci kupie jakies chinskie radiotelefony
    > przenosne wyjme plytke i wykorzystam sam odbiornik ale wolalbym jakies

    Moduł RX2A ma wyjście audio :
    "AF out Buffered and filtered analogue output
    from the FM demodulator.
    Standing DC bias 1.1V approx.
    External load should be >10k? // <100pF"
    http://www.radiometrix.com/node/340
    Tu troszkę tego jest, może coś jeszcze podpasuje .
    http://www.itronica.com/

    --
    AW

  • 3. Data: 2010-09-03 10:50:27
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > Moduł  RX2A ma wyjście audio :
    > "AF out    Buffered and filtered analogue output
> [...]
    Te znam. Tylko mi jest potrzebny modol gdzie bede mogl dowolnie
    programowac czestotliwosc w podanym przedziale. Jednak widze ze
    kupienie za 100PLN chinskiego radia przenosnego i wydlbuanie
    elektroniki wyjdzie najtaniej i najprosciej :)