  • 21. Data: 2009-06-24 15:07:05
    Temat: Re: Modem - USB czy PCIMCIA
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h1du6d$eag$1@nask.amsnet.pl...
    > Jakie problemy masz z E160 ? Używam takich dwóch, nie ma problemów,
    > bardzo stabilnie działa w EDGE jak i w 3G.

    Notoryczne wywalanie błedu 619, komunikaty o tym, że urządzenie jest
    niedostępne. Jeśli już łaskawie urządzenie będzie dostępne to wywalanie
    komunikatu o tym, że połączenie jest możliwe dopiero po zarejestrowaniu w sieci
    (czyli brak zasięgu mimo, że laptop będzie stał blisko okna a BTS załóżmy 100
    metrów dalej). Problem nie dotyczy jednego modemu E160 tylko kilkuset albo nawet
    kilkutysięcy egzemplarzy.

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

  • 22. Data: 2009-06-24 15:09:12
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    metrów dalej). Problem nie dotyczy jednego modemu E160 tylko kilkuset albo nawet

    Jeśli chodzi o E220 to częste zrywanie połączenia, problemy z nawiązaniem go,
    wywalanie komunikatu o niedostępności modemu itp.